立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 13105
公爵府
積分: 25532
原文章由 chunyatmama 於 08-1-9 15:51 發表 d老人家係鍾意仔o架啦:-|
珍珠宮
積分: 35196
原文章由 kerkermui 於 08-1-9 13:45 發表 雖然話女仔衫靚靚 但係e+都有好多型仔衫 我買到停唔到手! 已經宣布唔買1歲衫, 買緊18mth for summer 24 mth for winter!
男爵府
積分: 6472
原文章由 chunyatmama 於 08-1-9 14:02 發表 CY cannot wear clothes for 9 months baby. He wears at least 12-18months. I buy him clothes for 2 years old boy for CNY Yet, I am not out of control. For girl, too many clothes to buy la. ...
王國長老
積分: 144537
原文章由 朗仔媽 於 08-1-9 16:12 發表 我個仔件外套要買36months至得呀! 佢而家有時都會著表哥舊年3歲時著啲衫
伯爵府
積分: 18610
原文章由 朗仔媽 於 08-1-9 16:03 發表 你去邊度買衫多呀?? 我都想買啲型啲嘅衫俾亞仔過年呀
原文章由 babushka 於 08-1-9 16:04 發表 我奶奶鐘意女喎, 因為佢自己生左四個仔. 所以佢好想揍女.
原文章由 babushka 於 08-1-9 16:18 發表 我好少預買, 大部份都係即買即著, 因為真係唔知bb會大成點, 預買左到時又未必合天氣.
原文章由 小倩 於 08-1-9 16:15 發表 100碼
侯爵府
積分: 20529
原文章由 babushka 於 08-1-9 16:24 發表 朗仔媽, 你個朗仔幾重? 我個朗朗豬而家20磅都係著緊80碼. 70碼吊吊地都重著緊. 著3歲的衫, 真係利害.
原文章由 kerkermui 於 08-1-9 16:23 發表 如果係咁, 買小童size都得, 唔使買bb衫 多d選擇喎!
大宅
積分: 2584
原文章由 babushka 於 08-1-9 14:30 發表 我要女女女女女女女女女女女女女女女女
積分: 13331
積分: 51809
原文章由 babycanny 於 08-1-9 17:09 發表 傻b都著90碼好耐喇喎, 80碼6個月時已唔啱喇喎!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy