跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13105


21#
發表於 08-1-9 15:51 |只看該作者
d老人家係鍾意仔o架啦:-|


公爵府

積分: 25532


22#
發表於 08-1-9 15:53 |只看該作者
原文章由 chunyatmama 於 08-1-9 15:51 發表
d老人家係鍾意仔o架啦:-|

叫他們自己生


珍珠宮

積分: 35196


23#
發表於 08-1-9 16:03 |只看該作者
你去邊度買衫多呀??
我都想買啲型啲嘅衫俾亞仔過年呀

原文章由 kerkermui 於 08-1-9 13:45 發表
雖然話女仔衫靚靚
但係e+都有好多型仔衫
我買到停唔到手! 已經宣布唔買1歲衫,
買緊18mth for summer
24 mth for winter!


男爵府

積分: 6472


24#
發表於 08-1-9 16:04 |只看該作者
我奶奶鐘意女喎, 因為佢自己生左四個仔. 所以佢好想揍女.

原文章由 chunyatmama 於 08-1-9 15:51 發表
d老人家係鍾意仔o架啦:-|


珍珠宮

積分: 35196


25#
發表於 08-1-9 16:12 |只看該作者
我個仔件外套要買36months至得呀!

佢而家有時都會著表哥舊年3歲時著啲衫

原文章由 chunyatmama 於 08-1-9 14:02 發表


CY cannot wear clothes for 9 months baby. He wears at least 12-18months. I buy him clothes for 2 years old boy for CNY Yet, I am not out of control. For girl, too many clothes to buy la. ...


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


26#
發表於 08-1-9 16:15 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-1-9 16:12 發表
我個仔件外套要買36months至得呀!

佢而家有時都會著表哥舊年3歲時著啲衫


100碼
            


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 08-1-9 16:17 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-1-9 16:03 發表
你去邊度買衫多呀??
我都想買啲型啲嘅衫俾亞仔過年呀

之前得閒d (婆婆湊)就去花園街尋寶多, 仲有減價時睇定下一季嘅衫
e+就上網買, jshoppers, 雪媽, 0703個cindy.. 有時見到uliqlo都會買
for過年, 我响九龍城買咗套金色夾綿唐裝呀!
:loveliness:


男爵府

積分: 6472


28#
發表於 08-1-9 16:18 |只看該作者
我好少預買, 大部份都係即買即著, 因為真係唔知bb會大成點, 預買左到時又未必合天氣.

原文章由 kerkermui 於 08-1-9 13:45 發表
雖然話女仔衫靚靚
但係e+都有好多型仔衫
我買到停唔到手! 已經宣布唔買1歲衫,
買緊18mth for summer
24 mth for winter!


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 08-1-9 16:20 |只看該作者
原文章由 babushka 於 08-1-9 16:04 發表
我奶奶鐘意女喎, 因為佢自己生左四個仔. 所以佢好想揍女.

我99都係~
不過每次提起可能整多件, 佢就話一個都搞唔掂, 仲生?!?!唔好生喇!

傻傻地!


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 08-1-9 16:21 |只看該作者
原文章由 babushka 於 08-1-9 16:18 發表
我好少預買, 大部份都係即買即著, 因為真係唔知bb會大成點, 預買左到時又未必合天氣.

我隻仔so far一路都係中碼b.. 都無咩問題


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 08-1-9 16:23 |只看該作者
原文章由 小倩 於 08-1-9 16:15 發表


100碼

如果係咁, 買小童size都得, 唔使買bb衫
多d選擇喎!


男爵府

積分: 6472


32#
發表於 08-1-9 16:24 |只看該作者
朗仔媽, 你個朗仔幾重? 我個朗朗豬而家20磅都係著緊80碼. 70碼吊吊地都重著緊. 著3歲的衫, 真係利害.


原文章由 小倩 於 08-1-9 16:15 發表


100碼


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


33#
發表於 08-1-9 16:31 |只看該作者
我個囡著80剛剛好~~
我唔敢再買衫啦~~~
驚被人


公爵府

積分: 25532


34#
發表於 08-1-9 16:32 |只看該作者
昨晚和一個有3歲小女兒的媽媽傾,她話她個囡現在得20磅 ,中碼片(已戒),咁我話晴晴即是唔是好廋啦 ,她有16磅:lol:


珍珠宮

積分: 35196


35#
發表於 08-1-9 16:35 |只看該作者
我隻豬最近無磅,但我保守估計應該24-25磅囉
如果買外套我會買100,底衫就買80,面衫就買90囉

原文章由 babushka 於 08-1-9 16:24 發表
朗仔媽, 你個朗仔幾重? 我個朗朗豬而家20磅都係著緊80碼. 70碼吊吊地都重著緊. 著3歲的衫, 真係利害.


珍珠宮

積分: 35196


36#
發表於 08-1-9 16:37 |只看該作者
我又無睇過小童衫啲尺寸喎,下次留意吓先

原文章由 kerkermui 於 08-1-9 16:23 發表

如果係咁, 買小童size都得, 唔使買bb衫
多d選擇喎!


大宅

積分: 2584


37#
發表於 08-1-9 16:57 |只看該作者
原文章由 babushka 於 08-1-9 14:30 發表
我要女女女女女女女女女女女女女女女女


真係好想要女噃!

未有之前, 好想有龍鳳胎 , 一次攪點, 有仔有女幾好, 但俾c6話貪心:tongue: , 點知咁遲先有得生女, 而家高齡唔敢再生, 再有的話健康就得, 仔女都係天賜:lol:


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


38#
發表於 08-1-9 17:09 |只看該作者
原文章由 babushka 於 08-1-9 16:24 發表
朗仔媽, 你個朗仔幾重? 我個朗朗豬而家20磅都係著緊80碼. 70碼吊吊地都重著緊. 著3歲的衫, 真係利害.



傻b都著90碼好耐喇喎, 80碼6個月時已唔啱喇喎!


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


39#
發表於 08-1-9 17:26 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-1-9 17:09 發表



傻b都著90碼好耐喇喎, 80碼6個月時已唔啱喇喎!

同YY一樣,E+再買就係95


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 08-1-9 17:26 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-1-9 17:09 發表



傻b都著90碼好耐喇喎, 80碼6個月時已唔啱喇喎!

嘩~ 乜你地個個都係大隻佬嚟架?!?!

恐龍仔着緊6-12mth or size 74 嘅衫多 (74都係大!)
80仲好鬆呀!

c6早幾日先話.. 好耐未見過阿仔着啱身嘅衫.. 而當日good fit嗰件係 6-9mth 架!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo