跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


大宅

積分: 2304


21#
發表於 08-1-16 17:17 |只看該作者
岩岩打左去尖沙咀ymca book 2月3日o既brunch buffet.
時間: 11:30am-2:30pm
人數: 26大人(assume moooo都係2A1B), 15個BB, 1個小童
book枱人: 余太 (即係本人)
費用: 大人$158, 小童$120, 再加一收費, 如自備生日蛋糕, 須額外收$50切餅費, 最遲1月28日要落$1,000訂金 (我地好可能會做member, 到時大家可享用9折---->即免加一)

我叫左ymca比我地自成一角咁坐, 不過佢地得3張highchair(唔係好乾淨&無得綁), 如果有booster seat o既mami, 建議自備booster seat....

gunsou, 請盡早通知book唔book到你地個會所.....

[ 本文章最後由 冰琪 於 08-1-16 17:22 編輯 ]
newborn: 3.03kg, 47cm
1st year: 10.05kg, 74cm


大宅

積分: 2304


22#
發表於 08-1-16 17:25 |只看該作者
咁就改$100喇, 無所謂喎:mrgreen:

原文章由 BooBooMa 於 08-1-16 13:32 發表
请问生日礼物价钱可否降低一些?如100左右.
newborn: 3.03kg, 47cm
1st year: 10.05kg, 74cm


大宅

積分: 1942


23#
發表於 08-1-16 18:39 |只看該作者
sorry ar, yes, i m 2A1B.

just wondering if you would be interested in Buffet Lunch @ Luk Kwok Hotel, around $100-120 per head (if i remember correctly, no 10% service charge) - food/variety ok (not outstanding) but have hagaan daaz icecream


大宅

積分: 4794


24#
發表於 08-1-16 19:11 |只看該作者
0701乳牛BB1歲生日會
日期:2月3日
時間: 2-5pm
地點: 油麻地窩打老道8號會所
節目: 大人bbq, bb自由活動(@ function room), 交換生日禮物

update下人數先....

dj.hkhk---2A1B
hanahaha---2A1B
Harubi --- 2A1B
Creamblue---2A1B
冰琪-------2A1B
mathrew0103 - 2A1B
BooMa ------- 2A1B
eeb------------ 2A1B
gunsou-----2A1B
蘋果媽 ---- 2A 2B
moooo-----2A1B
jessica----1a1b1c
小苯豬----------1a1b
Karie-------2a1b



大宅

積分: 4794


25#
發表於 08-1-17 21:37 |只看該作者
0701乳牛BB1歲生日會
日期:2月3日
時間: 2-5pm
地點: 油麻地窩打老道8號會所
節目: 大人bbq, bb自由活動(@ function room), 交換生日禮物

update下人數先....

dj.hkhk---2A1B
hanahaha---2A1B
Harubi --- 2A1B
Creamblue---2A1B
冰琪-------2A1B
mathrew0103 - 2A1B
BooMa ------- 2A1B
eeb------------ 2A1B (已入數)
gunsou-----2A1B
蘋果媽 ---- 2A 2B
moooo-----2A1B
jessica----1a1b1c
小苯豬----------1a1b (已入數)
Karie-------2a1b


大宅

積分: 3415


26#
發表於 08-1-18 00:23 |只看該作者
星期日就知嫁喇。

原文章由 冰琪 於 08-1-16 17:17 發表
岩岩打左去尖沙咀ymca book 2月3日o既brunch buffet.
時間: 11:30am-2:30pm
人數: 26大人(assume moooo都係2A1B), 15個BB, 1個小童
book枱人: 余太 (即係本人)
費用: 大人$158, 小童$120, 再加一收費, 如自備生日蛋 ...


大宅

積分: 2304


27#
發表於 08-1-18 11:59 |只看該作者
辛苦晒喇,gunsou!!


原文章由 gunsou 於 08-1-18 00:23 發表
星期日就知嫁喇。
newborn: 3.03kg, 47cm
1st year: 10.05kg, 74cm


男爵府

積分: 5661

醒目開學勳章


28#
發表於 08-1-18 15:51 |只看該作者
Jessica,

入咗數啦!


大宅

積分: 4794


29#
發表於 08-1-19 18:24 |只看該作者
0701乳牛BB1歲生日會
日期:2月3日
時間: 2-5pm
地點: 油麻地窩打老道8號會所
節目: 大人bbq, bb自由活動(@ function room), 交換生日禮物

update下人數先....

dj.hkhk---2A1B
hanahaha---2A1B
Harubi --- 2A1B
Creamblue---2A1B
冰琪-------2A1B
mathrew0103 - 2A1B
BooMa ------- 2A1B
eeb------------ 2A1B (已入數)
gunsou-----2A1B
蘋果媽 ---- 2A 2B
moooo-----2A1B
jessica----1a1b1c
小苯豬----------1a1b (已入數)
Karie-------2a1b (已入數)


大宅

積分: 3415


30#
發表於 08-1-20 12:53 |只看該作者
已經book 到BBQ & function room。2月3日 2-5pm。西式BBQ,有燒野用食物夾借,不用炭,我mami會預備菊花茶和蔗水。以往經驗要有部份食物用aluminium foil包住焗熟先夠快,因為我地都幾多人。:mrgreen:


子爵府

積分: 14908

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 08-1-20 21:38 |只看該作者
yeah!!!!!!!!!!!!!!!

Birth -- 3.7 kg    1Y -- 11.1 kg   2Y -- 13 kg  3Y -- 16.3 kg   4Y -- 17.6 kg   4.5Y -- 19 kg  5Y -- 20.4 kg  5.5Y -- 20.8 kg   6Y -- 23 kg


大宅

積分: 2304


32#
發表於 08-1-20 23:23 |只看該作者
好o野!返橋返橋!
大家記住買禮物呀($100).

原文章由 gunsou 於 08-1-20 12:53 發表
已經book 到BBQ & function room。2月3日 2-5pm。西式BBQ,有燒野用食物夾借,不用炭,我mami會預備菊花茶和蔗水。以往經驗要有部份食物用aluminium foil包住焗熟先夠快,因為我地都幾多人。:mrgreen: ...
newborn: 3.03kg, 47cm
1st year: 10.05kg, 74cm


大宅

積分: 3331


33#
發表於 08-1-21 00:42 |只看該作者
好野, 辛苦晒

原文章由 gunsou 於 08-1-20 12:53 發表
已經book 到BBQ & function room。2月3日 2-5pm。西式BBQ,有燒野用食物夾借,不用炭,我mami會預備菊花茶和蔗水。以往經驗要有部份食物用aluminium foil包住焗熟先夠快,因為我地都幾多人。:mrgreen: ...
我有二個小寶貝, 歡迎入黎探下我對豬仔豬女~~ : http://hk.myblog.yahoo.com/alicechan914/


男爵府

積分: 5661

醒目開學勳章


34#
發表於 08-1-21 00:46 |只看該作者
綽庭&Karie ee祝希希生日快樂! 開開心心!身體健康!:loveliness:


大宅

積分: 3331


35#
發表於 08-1-21 10:12 |只看該作者
梓皓囝同小笨豬祝希希生日快樂, 快高長大.
我有二個小寶貝, 歡迎入黎探下我對豬仔豬女~~ : http://hk.myblog.yahoo.com/alicechan914/


大宅

積分: 4794


36#
發表於 08-1-21 10:53 |只看該作者
實在太好喇~:loveliness: :loveliness:


大宅

積分: 4794


37#
發表於 08-1-22 16:09 |只看該作者
0701乳牛BB1歲生日會
日期:2月3日
時間: 2-5pm
地點: 油麻地窩打老道8號會所
節目: 大人bbq, bb自由活動(@ function room),
交換生日禮物(around $100 )

update下人數先....

1.dj.hkhk---2A1B
2.hanahaha---2A1B
3.Harubi --- 2A1B
4.Creamblue---2A1B
5.冰琪-------2A1B
6.mathrew0103 - 2A1B
7.BooMa ------- 2A1B (已入數)
8.eeb------------ 2A1B (已入數)
9.gunsou-----2A1B
10.蘋果媽 ---- 2A 2B
11.moooo-----2A1B
12.jessica----1a1b1c (已入數)
13.小苯豬----------1a1b (已入數)
14.Karie-------2a1b (已入數)


大宅

積分: 2304


38#
發表於 08-1-23 16:53 |只看該作者
hi all,
我有美心卡, 訂蛋糕有78折優惠, 你地睇下邊款蛋糕好, 比d意見喇....

http://www.maxims.com.hk/html/bakery/
newborn: 3.03kg, 47cm
1st year: 10.05kg, 74cm


大宅

積分: 4794


39#
發表於 08-1-23 17:06 |只看該作者
p342嗰個幾好~但如果可以將啲馬仔轉做牛仔就最好喇~
原文章由 冰琪 於 08-1-23 16:53 發表
hi all,
我有美心卡, 訂蛋糕有78折優惠, 你地睇下邊款蛋糕好, 比d意見喇....

http://www.maxims.com.hk/html/bakery/


男爵府

積分: 5661

醒目開學勳章


40#
發表於 08-1-24 00:23 |只看該作者
我覺得P334兒童樂園同埋P346夢幻魔天輪都好得意呀!

好似可以唔使錢選一隻公仔(可以選隻牛仔)或者數字CANDLE。
原文章由 冰琪 於 08-1-23 16:53 發表
hi all,
我有美心卡, 訂蛋糕有78折優惠, 你地睇下邊款蛋糕好, 比d意見喇....

http://www.maxims.com.hk/html/bakery/

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo