自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11549

熱血勳章 畀面勳章


21#
發表於 14-9-16 23:43 |只看該作者

引用:會唔會好似我親戚咁,+話唔識中文+但whatap

原帖由 TMC3012 於 14-09-16 發表
會唔會好似我親戚咁, 話唔識中文 但whatapp又可能長篇中文字嘔出黎



...
可能過兩年進化後會,但我都唔想再同佢出街了,不停踩低香港人



Life is better when you're laughing!


子爵府

積分: 11542


22#
發表於 14-9-16 23:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 careycarey 於 14-09-16 發表

原帖由 danad 於 14-09-16 發表
哈,要叫佢跟你學下野 但呢,佢另外隻手一定拎住刀,要擺姿勢



...
唔係, 叉當匙用, 刀要幫手將飯搬到叉上先來架, 唔係咪好似樓主朋友噤吃到成個bb噤囉




子爵府

積分: 11549

熱血勳章 畀面勳章


23#
發表於 14-9-16 23:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+danad+於+14-09-16+發表原來

原帖由 我係好媽媽 於 14-09-16 發表
其實方便過用匙更架。唔會跌架,有把刀幫手架嘛。好快食完啦。你個朋友跌係因為佢又要唔熟手又要懶扮野者。 ...
我都覺得佢好生硬,太扮野了,睇到我想 但多謝你講我知原來用刀叉食係正常,又識多樣野



Life is better when you're laughing!


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 14-9-16 23:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 careycarey 於 14-09-16 發表

原帖由 danad 於 14-09-16 發表
哈,要叫佢跟你學下野 但呢,佢另外隻手一定拎住刀,要擺姿勢



...
其實佢又無錯,正常係二隻手刀叉一齊用的,不過有時我懶都一隻手拎叉就咁食。。。只可以講,你朋友學藝未精又要扮野囉。。。。。



伯爵府

積分: 15161


25#
發表於 14-9-16 23:46 |只看該作者

回覆:你地用咩餐具食飯?

其實我都好鍾意用叉食碟頭飯!


子爵府

積分: 14095

2024年龍年勳章 秋日勳章 炎夏勳章 春季勳章 冬日勳章 畀面勳章


26#
發表於 14-9-16 23:49 |只看該作者

回覆:你地用咩餐具食飯?

扮野多,心態問題,我D親戚住英國幾十年返來探親一樣用筷子食飯夾餸。
唔使下下show俾人睇自己外流過。




水晶宮

積分: 55644


27#
發表於 14-9-16 23:50 |只看該作者

回覆:你地用咩餐具食飯?

碟頭飯會用叉同匙⋯⋯除左中日韓,基本上亞洲人叉匙組合最常用



少奶奶的身份,丫頭的命...


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


28#
發表於 14-9-16 23:50 |只看該作者

回覆:你地用咩餐具食飯?

叉匙都可以



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 14-9-16 23:51 |只看該作者

引用:話說有個去完英國working holiday 既朋友,

原帖由 danad 於 14-09-16 發表
話說有個去完英國working holiday 既朋友,近日番到香港就同佢見下面。去快餐店食午飯,我見佢用叉刀食,佢 ...
咁佢揸刀叉咁渣就咪學人用嚟食飯啦! 我老公真係可以用刀叉食飯一粒都唔跌仲食清, 又可以用刀叉原隻乳鴿起肉同去蝦殼, 佢冇去過外國讀書,用得叻唔只係因為唔想整污糟對手, 而你朋友擺明扮晒野, 冇料扮四條


伯爵府

積分: 17266


30#
發表於 14-9-16 23:52 |只看該作者

回覆:你地用咩餐具食飯?

我 fd 去左uk兩年,london去得一次,成日提住uk點,又懶係英文好,話發夢都講英文证明自己已當uk係hometown, 識個男友us長大既 反黎,成日係fb提住\"我個美國返黎既男友…” orz, ok, 禁你地生出黎個個一定係mix


珍珠宮

積分: 44321


31#
發表於 14-9-16 23:54 |只看該作者

回覆:你地用咩餐具食飯?

碟頭飯,我一係用叉匙,一係用筷匙,你位朋友好扮野,如果我係你,見佢係咁跌,我會忍唔住叫佢用匙羹啦!


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


32#
發表於 14-9-16 23:57 |只看該作者
我識既外國人係用刀叉食飯, 俾埋匙羮俾佢都係用番刀叉, 匙羮只係用黎飲湯, 手用黎薯條同拎麵包食.

有時我懶都會用刀叉食飯, 不過唔係食到論論盡盡咁肉酸.

你朋友只係去 working holiday 炸喎, 叫佢咪玩啦. 好多華人移民N 年都係用匙羮食飯.


珍珠宮

積分: 37295


33#
發表於 14-9-17 00:00 |只看該作者

回覆:你地用咩餐具食飯?

外國人用叉食飯。


珍珠宮

積分: 37295


34#
發表於 14-9-17 00:02 |只看該作者

回覆:你地用咩餐具食飯?

我食牛扒飯用刀叉,費事切完扒又轉匙食飯咁麻煩,不過我唔會跌飯


公爵府

積分: 28399


35#
發表於 14-9-17 00:03 |只看該作者

回覆:你地用咩餐具食飯?

我食碟頭飯都用刀叉,碟頭飯唔似中餐用碗用筷子可以攞起扒飯,用叉好方便,but飯又得吉餸又得,用匙羹好難but飯又麻煩

你下次約佢去飲茶或打邊爐,睇下佢係咪用刀叉食燒賣
p.s.我家賓姐姐真係用刀叉的


水晶宮

積分: 55987


36#
發表於 14-9-17 00:11 |只看該作者

回覆:你地用咩餐具食飯?

我之前在英國n年,返hk除吃食餐,日日都用筷子!佢似扮嘢多!咁佢有冇講多咗英文,例如話盞燈唔夠跛?




水晶宮

積分: 55987


37#
發表於 14-9-17 00:12 |只看該作者

引用:我之前在英國n年,返hk除吃食餐,日日都用

原帖由 99dogdog 於 14-09-17 發表
我之前在英國n年,返hk除吃食餐,日日都用筷子!佢似扮嘢多!咁佢有冇講多咗英文,例如話盞燈唔夠跛?



...
食餐=西餐




男爵府

積分: 8964


38#
發表於 14-9-17 00:27 |只看該作者
人腦好醒家~食咩用邊D用具方便自己知啦!!!
唔好懶叻啦~真豬


珍珠宮

積分: 36628

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


39#
發表於 14-9-17 00:27 |只看該作者

回覆:你地用咩餐具食飯?

擺明係扮嘢,唔識用刀义食飯就咪用喇, 自己唔飽又浪费食物!

講開就問,有無人食中餐,食飯(一碗碗飯,不是碟頭飯或湯飯),用筷子和匙,筷子將飯撥去匙,然後用匙食飯,有次見到有幾個女仔咁用,咁樣係咪斯文D呢?



伯爵府

積分: 18109


40#
發表於 14-9-17 00:32 |只看該作者

回覆:你地用咩餐具食飯?

你冇講佢食咩食物
但我食米用叉 唔會跌米




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo