自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1273


21#
發表於 08-2-6 11:57 |只看該作者
昨天行花市, 個靚姐話, 沖涼時帶埋d 水仙入去,等佢蒸下, 吸下熱氣會快開花d 喎.


大宅

積分: 1078


22#
發表於 08-2-6 11:59 |只看該作者

回覆 #1 朗軒媽媽 的文章

我已經俾盆水仙陪我沖涼成個禮拜啦, 都係趕唔切.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo