自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


象牙宮

積分: 239560


21#
發表於 14-9-26 07:51 |只看該作者
queeniebabyy 發表於 14-9-25 21:25
其實我最怕俾人覺得我jumpy


善用時間...
利用它用來進修. 增值.
再轉工都未遲.









想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


男爵府

積分: 7103

開心吸收勳章 畀面勳章


22#
發表於 14-9-26 08:03 |只看該作者
冇野做,hea時間等如虛渡光陰,一係趁機揾野讀,一係轉工學野。如果而家已經hea慣,第時就唔想轉同會dup懶


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 14-9-26 18:32 |只看該作者

引用:冇野做,hea時間等如虛渡光陰,一係趁機揾

原帖由 gelmask 於 14-09-26 發表
冇野做,hea時間等如虛渡光陰,一係趁機揾野讀,一係轉工學野。如果而家已經hea慣,第時就唔想轉同會dup懶 ...
我都覺得份工得閒,準時收工揾d野讀下,識下人都得


男爵府

積分: 6101


24#
發表於 14-9-27 14:03 |只看該作者
回覆 queeniebabyy 的帖子

我諗住可能都係做admin 果d算,
marketing都有搵,不過會睇住黎搵盡量搵d冇咁忙


男爵府

積分: 9333

開心吸收勳章 DHA勳章


25#
發表於 14-9-27 14:06 |只看該作者
回覆 queeniebabyy 的帖子

轉...聽個名都有趣D


公爵府

積分: 25507


26#
發表於 14-9-27 14:07 |只看該作者

回覆:會轉工嗎?求意見

做夠呢份一年先轉,cv靚少少

唔該唔好同我打招呼,不要點評!


大宅

積分: 3192


27#
發表於 14-9-27 14:15 |只看該作者

引用:Bg: journalism degree grad 畢業一年做過p

原帖由 queeniebabyy 於 14-09-25 發表
Bg: journalism degree grad 畢業一年
做過pr agency 10個月到
而家做緊工程行業既pr assistant 人工13.5到 ...
如果啱就轉,無謂浪費時間


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo