自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 102652


21#
發表於 14-10-3 12:22 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3190


22#
發表於 14-10-3 12:23 |只看該作者
[轉自高登]
請覺得今次佔中影響你地正常生活嘅人睇睇諗諗
298呎七成實用住宅300萬。
150呎套房月租$6000。
週街得金鋪藥房。
天價鋪租。
老字號執笠。
大陸人週街痾屎不穫檢控。
唔敢生仔因為想買奶粉要同人搶。
唔敢結婚因為冇屋住。
學位不足。
平日紅磡過海去中環要個半鐘。
地鐵年年加價大陸人有半價優惠。
週街運水貨拖喼黨。
放假出街日日要同大陸佬迫。
年年交稅養一班無工返遊手好閑公園飲燒酒嘅廢柴。
年年交稅養一班攞綜援唔洗返工覺得一年冇得去一兩次旅行嘅家長。
年年交稅養一班覺得社會欠咗佢,學校派位唔方便嘅新移民。
年年交稅養一班一來港就想攞綜援嘅新移民。
建設以地產項目為目標嘅鐵路提高地產價值。
降低蔬菜農藥入口標準。



乜你覺得我地宜家嘅生活好正常咩???
如果你覺得返少一兩個禮拜學,你小朋友會影響學習,請你想一想你將來小朋友未必有學位,連學習機會都冇,讀完書返幾份工死慳死抵去供一間屋仔三十年。
如果你覺得阻到你做生意,請你想一想下年下下年你未必交得起租。
如果你覺得阻到你返工,請你想一想以你份人工,以現時樓價及租金升幅,你一世都買唔到樓,公屋又冇得你住。因為物價高手停口停的關係,你返緊一份你完全唔想返嘅工,無得選擇唔敢轉工。
如果你覺得阻塞交通,請你宜家立即走出屋企門口,睇下宜家過海去中環要幾耐!
禁止用戶名稱、暱稱、頭銜、頭像、簽名欄,帶有商業/個人/團體 宣傳或推介成份,包括圖片、字句、超連結


子爵府

積分: 12506


23#
發表於 14-10-3 12:26 |只看該作者
gigu886 發表於 14-10-3 12:14
人地民主戰士好偉大架!!之後回你一句:係要犧牲下架啦!!

的確真係好多人咁講,呢d人真係好自私,搞到人地失業既話邊個付責?!
呢班小朋友,有屋企人養緊係講得大聲,唔諗下邊個養佢俾錢佢讀書,如果俾人阻返工係養佢地果個,佢地仲講唔講"係要犧牲下架啦"


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 14-10-3 12:26 |只看該作者

引用:剛睇新聞提要,政總員工要返工,好似乞咁,

原帖由 k_wong7 於 14-10-03 發表
剛睇新聞提要,政總員工要返工,好似乞咁,阿婆要返工都唔比,係米傻架,你地食飽飯無事做去示威,人地手停 ...





simple is the best~


伯爵府

積分: 18671


25#
發表於 14-10-3 12:26 |只看該作者


男爵府

積分: 9371


26#
發表於 14-10-3 12:27 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

佢地話為左將來子孫後代,你地要作出犧牲,同邪教冇分別


公爵府

積分: 25687

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2023年兔年勳章 2018母親節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章


27#
發表於 14-10-3 12:27 |只看該作者
影響别人生計,真另人反感!


複式洋房

積分: 477


28#
發表於 14-10-3 12:28 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

諒解她的憤怒,無奈


子爵府

積分: 13264

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章 親子達人勳章


29#
發表於 14-10-3 12:31 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

成痴晒,仲大過d官


珍珠宮

積分: 41556


30#
發表於 14-10-3 12:32 |只看該作者

引用:剛睇新聞提要,政總員工要返工,好似乞咁,

原帖由 k_wong7 於 14-10-03 發表
剛睇新聞提要,政總員工要返工,好似乞咁,阿婆要返工都唔比,係米傻架,你地食飽飯無事做去示威,人地手停 ...
啲人係咁自私架啦,隔離post 話,唔影響到人政府鬼理,即係佢得唔到想要既就要其他人一齊冇好日子過,個心黑到真係


珍珠宮

積分: 36638

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


31#
發表於 14-10-3 12:32 |只看該作者

引用:算吧啦,呢班人話唔聽,佢地有父母俾零用錢

原帖由 mirandalaw 於 14-10-03 發表
算吧啦,呢班人話唔聽,佢地有父母俾零用錢,點會知人既慘狀

黑心果句,鬼唔望佢地父母有日同佢講,因為佔 ...
如果佢地攪得耐,真係有可能,但其他人唔想做陪葬


大宅

積分: 2941


32#
發表於 14-10-3 12:34 |只看該作者

回覆:chanaugusten 的帖子

有冇D好提議俾政府,例如派錢


男爵府

積分: 6812


33#
發表於 14-10-3 12:35 |只看該作者

回覆:k_wong7 的帖子

係囉阻住晒


侯爵府

積分: 21102


34#
發表於 14-10-3 12:36 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

贈佢地三個字。。。有報應!


子爵府

積分: 14939


35#
發表於 14-10-3 12:37 |只看該作者
本帖最後由 evang1668 於 14-10-3 12:39 編輯

回覆 k_wong7 的帖子

佢令次事件中有香港人失業,咪叫佔中 d 人養,佢日日唔使做有錢使有飯食,難聽一句(食飽冇休米),普選年代好食好住


伯爵府

積分: 18065

虎到金來勳章


36#
發表於 14-10-3 12:41 |只看該作者

引用:贈佢地三個字。。。有報應!

原帖由 oioioioi 於 14-10-03 發表
贈佢地三個字。。。有報應!
講得岩


侯爵府

積分: 23481

育兒性格勳章


37#
發表於 14-10-3 12:42 |只看該作者


子爵府

積分: 10024


38#
發表於 14-10-3 12:42 |只看該作者
回覆 chitchitmum 的帖子

AGREE, 有D支持佔中既所謂朋友成日係FACEBOOK叫人去佔中, 又成日話金鐘人數少左, 叫人快D去, 仲話佔中吾影響返工, 搭車仲要快左添, 但呢班人係繼續返緊工, 繼續收緊人工, 因為佢地OFFICE吾係呢D佔中地區, 真PK


男爵府

積分: 6812


39#
發表於 14-10-3 12:48 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

口口声声話民主,最吾民主米佢地囉。


伯爵府

積分: 18065

虎到金來勳章


40#
發表於 14-10-3 12:48 |只看該作者

回覆:你地唔使搵食,人地要架

佢地示威,有水飲,有飯食,人地可能要養家,咁一家大細點算,無民主係慘,但無飯食仲慘,人地想返工都唔比,痴線架!!!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo