自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7864

2024年龍年勳章 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 08-2-26 14:53 |只看該作者
果D動畫人地幫我整架, 我唔識整~


原文章由 Elim_mama 於 08-2-26 12:41 發表
離一離題.......
樓主,妳響個 blog 度幫個女整果 d 相好得意呀,我睇到好想笑,好似做緊 fashion show 咁,d size 好 match d公仔圖,得閒話我知典整丫﹗
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


男爵府

積分: 7969

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


22#
發表於 08-2-26 14:54 |只看該作者
我隻B又係跌倒, 搞到一隻門牙崩左, 跟住個位就蛀左又越黎越大(隻牙幾乎無晒), 帶佢睇牙醫(政府), 醫生話試下補唔補到, 不過首先要杜牙根, 如果小朋友唔合作就做唔到, 因為佢唔會幫咁細小朋友用麻醉藥(佢第一次睇係2歲9個月), 佢杜左3次先補, 而家唔使做崩牙仔lu

希望你囝囝快D搞返好


子爵府

積分: 11698


23#
發表於 08-2-26 15:02 |只看該作者
原文章由 yingwong 於 08-2-26 14:42 發表
你幫襯邊間政府呀?
係唔係檔急症

過早拔左隻乳齒影響新生既恆齒k型==>
第一個醫生都有同我講唔使拔


荃灣牙科
我唔係


男爵府

積分: 7864

2024年龍年勳章 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 08-2-26 15:39 |只看該作者
如果入政府牙醫要咩資格
使唔使refer信先入得
係點架~
你又睇邊間呀?
幾$

原文章由 vinyasa 於 08-2-26 14:54 發表
我隻B又係跌倒, 搞到一隻門牙崩左, 跟住個位就蛀左又越黎越大(隻牙幾乎無晒), 帶佢睇牙醫(政府), 醫生話試下補唔補到, 不過首先要杜牙根, 如果小朋友唔合作就做唔到, 因為佢唔會幫咁細小朋友用麻醉藥(佢第一次睇係2 ...

親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


男爵府

積分: 7864

2024年龍年勳章 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 08-2-26 15:41 |只看該作者
要唔要有refer信先入得呀
唔識搞~
越來越担心

原文章由 Diamond 於 08-2-26 15:02 發表


荃灣牙科
我唔係
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


子爵府

積分: 11698


26#
發表於 08-2-26 17:08 |只看該作者
原文章由 yingwong 於 08-2-26 15:41 發表
要唔要有refer信先入得呀
唔識搞~
越來越担心


pls check PM


子爵府

積分: 14246

好媽媽勳章


27#
發表於 08-2-26 19:11 |只看該作者
唔做杜牙齦就有影響:mrgreen:
原文章由 yingwong 於 08-2-26 11:30 發表
2歲時朴崩牙
前面果幾隻牙(門牙)蛀左
依家仲生左粒牙倉
之前睇左醫生
醫生話唔使理佢
痛先去睇

咁我依家再帶囡囡去睇另外一個醫生
呢個醫生話要杜牙根HK1800一只
我女上次補左一只收HK320
要補4只

咁請問3歲杜牙根 ...


子爵府

積分: 14246

好媽媽勳章


28#
發表於 08-2-26 19:12 |只看該作者
邊個話架??-(
thx
原文章由 Lyn 於 08-2-26 11:51 發表
你的case 又真係太差了,

一般來對, 咁細做杜牙根是勞民傷才, 多此一舉

杜牙根對第日出牙應該無影响.


子爵府

積分: 14246

好媽媽勳章


29#
發表於 08-2-26 19:23 |只看該作者
借問聲你係咪BDS呀??-(

點解會無牙齦先?樓主話女女隻門牙喎!?-(

你yrs幾呀?-(

無牙齦?-(
最多open apex渣:lol

原文章由 Dr.Phil 於 08-2-26 12:03 發表
The thing is there is no 牙根 for 3 year old! 牙根 is the root. Your dentist lied!


原文章由 Dr.Phil 於 08-2-26 11:53 發表
Agree with Elim_mama. There is no 牙根 for 3 year old.

Sorry to say but Hong Kong Denist is notorisous for ripping off patients. I think you should defnitely get a second opinion!

edited for typo. ...


伯爵府

積分: 16114

好媽媽勳章


30#
發表於 08-2-26 20:43 |只看該作者
原文章由 andjoy 於 08-2-26 12:09 發表
3歲乍...會換牙架麻...真係有需要杜嗎?

我個仔都係之前PK, 家下前面四隻收皮架嘞, 牙醫都話唔駛諗嘞, 無架嘞 而佢下面兩面大牙 (每邊一隻) 要補牙, 前面四隻等佢換牙先至算, 都無話要杜牙根... 你不如睇多個牙醫問問先啦
全職/全母乳媽媽大仔在8/8/2004出世了!  3.02KGS細仔在23/2/2007出世!  23/2/07  2.84KGS     26/2/07  2.81KGS     08/3/07  3.12KGS     24/3/07  3.79KGS     23/4/07  4.77KGS     25/6/07  6.67KGS     25/8/07  7.73KGS


男爵府

積分: 7864

2024年龍年勳章 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 08-2-27 10:26 |只看該作者
真係十五十六

一個醫生話要一個話唔使杜

如果唔整亞女前面果D牙我驚末

換牙已蛀晒

有無人知入政府要唔要refer呀?




原文章由 CANDY_SAMSON 於 08-2-26 20:43 發表

我個仔都係之前PK, 家下前面四隻收皮架嘞, 牙醫都話唔駛諗嘞, 無架嘞 而佢下面兩面大牙 (每邊一隻) 要補牙, 前面四隻等佢換牙先至算, 都無話要杜牙根... 你不如睇多個牙醫問問先啦 ...
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


男爵府

積分: 9041


32#
發表於 08-2-27 11:25 |只看該作者
[quote]原文章由 yingwong 於 08-2-27 10:26 發表 真係十五十六一個醫生話要一個話唔使杜如果唔整亞女前面果D牙我驚末換牙已蛀晒有無人知入政府要唔要refer呀?

yingwong,我的意見唔知啱唔啱,但妳即管聽聽啦!牙仔蛀到生牙瘡,即是話蛀的位置已超越牙齒範圍,“牙瘡是蛀牙的一個警號啊!”當年我仔仔生牙瘡,我遲了處理,結果蛀到上牙髓,最後要拔牙才可以,當時我仔仔的牙門還有1/3剩,所以憑肉眼是估不到蛀牙的程度,牙瘡已是一個重要的題示。之前有些BK媽媽介紹専睇小朋友的愛心牙醫,或者再參考多一、兩個牙醫意見。


子爵府

積分: 11698


33#
發表於 08-2-27 11:43 |只看該作者
原文章由 csk家長jj 於 08-2-27 11:25 發表
[quote]原文章由 yingwong 於 08-2-27 10:26 發表 真係十五十六一個醫生話要一個話唔使杜如果唔整亞女前面果D牙我驚末換牙已蛀晒有無人知入政府要唔要refer呀? ...


我都覺得做啦,唔好慳呢d,話哂你個係女,第日要嫁人架嘛,搞到第日要提早拔,生返出黎果d真係會k形架,我朋友係咁,csk個仔又係咁,你都唔信?果時我個醫生只係話d牙可能會唔同色,不過零零捨捨1隻唔同色,仲生係前面好覺眼,會影響小朋友既自信.........csk個仔有版你睇,你個係女黎架,唔好要佢一世怨你呀


男爵府

積分: 7864

2024年龍年勳章 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


34#
發表於 08-2-27 13:44 |只看該作者
多謝晒你地既意見比我~

個醫生叫我2個星期後再帶她去做
佢驚我個女會驚
佢仲話如果到時我個女唔合作既話
就無辦法同佢打麻醉針
要揾專業果D
到時可能要成萬蚊


原文章由 Diamond 於 08-2-27 11:43 發表


我都覺得做啦,唔好慳呢d,話哂你個係女,第日要嫁人架嘛,搞到第日要提早拔,生返出黎果d真係會k形架,我朋友係咁,csk個仔又係咁,你都唔信?果時我個醫生只係話d牙可能會唔同色,不過零零捨捨1隻唔同色,仲生係前面好覺眼, ...
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


男爵府

積分: 7864

2024年龍年勳章 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 08-2-27 14:12 |只看該作者

磨牙

問多樣野
請問你地仔女夜晚訓覺
會唔會磨牙呀
我女磨得好勁
D人話係生虫
要杜虫
唔知係唔係呢?
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


子爵府

積分: 11698


36#
發表於 08-2-27 14:56 |只看該作者
原文章由 yingwong 於 08-2-27 13:44 發表
多謝晒你地既意見比我~

個醫生叫我2個星期後再帶她去做
佢驚我個女會驚
佢仲話如果到時我個女唔合作既話
就無辦法同佢打麻醉針
要揾專業果D
到時可能要成萬蚊


...


你自己都同個女做定心理準備啦

果時我仔做之前我日日提住佢遲d要去牙醫度幫佢隻牙撩返d蟲蟲出黎(佢之前去過兩次都只係檢查牙齒),同佢講今次可以坐果張椅,會升高降低,又有好多儀器好得意.......(佢恨左玩好耐),初初佢都會驚會抗拒,話唔去,我無理,照1日提幾次,最多每次講完又安慰下佢咁,真係講多幾次,等佢有哂心理準備,到時會無咁驚!好彩個醫生又幾識氹細路,去到任佢搞一輪d儀器先,又升高降低張椅同佢玩,又將個電鑽形容為牙刷,整完又獎貼紙比佢............ 其實我仔隻牙仲有好多麻煩野未搞掂 佢已經做左常客,d姑娘都認得佢,但佢1d都唔抗拒睇牙醫,仲要指明睇幾多號房,因為佢話果個姑娘有貼紙

總之搵個識 handle 小朋友既我覺得會事半功倍!

祝你女女第日靚返哂


男爵府

積分: 7864

2024年龍年勳章 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


37#
發表於 08-2-27 19:18 |只看該作者
Diamond

好多謝你比咁多意見
我會啦
真係唔該晒


原文章由 Diamond 於 08-2-27 14:56 發表


你自己都同個女做定心理準備啦

果時我仔做之前我日日提住佢遲d要去牙醫度幫佢隻牙撩返d蟲蟲出黎(佢之前去過兩次都只係檢查牙齒),同佢講今次可以坐果張椅,會升高降低,又有好多儀器好得意.......(佢恨左玩好耐), ...
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作


禁止訪問

積分: 6646


38#
發表於 08-3-23 21:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21395


39#
發表於 08-3-23 21:11 |只看該作者
樓主如果驚, 你試下帶佢去菲臘牙科樹看, 果樹係港大牙科醫生實習既地方, 佢地會幫一d 值得'研究'的人整牙, 我個女3歲既時使, 註牙, 我都係去果樹補, 果時我係'蟻'個醫生幫佢做(吾係學生), 我話個小朋友甘細, 好驚出邊d 牙醫攪到佢驚左, 但就排左幾個月隊

我個仔都試過仆親, 前面隻門牙鬆左, 還無啦啦係入邊(門牙既入邊, 即係表面看吾到註左), 呢次我就帶佢去看私人牙醫, 個牙醫都suggest 佢要杜牙根, 佢話佢牙根已經註到壞c 左, 吾杜吾記得會點, 最後我們有杜到, 但杜完, 要塞吾知乜野入隻牙(定牙肉)樹, 一week 之後再返去補, 但返到去時, 個牙醫就話, 隻牙已經吾駛多幾日就會甩, 叫我們慳返, 吾駛補...........................

真係吾駛幾日就甩埋.....................就係甘, 我個仔3歲開始已經無左隻門牙


子爵府

積分: 14246

好媽媽勳章


40#
發表於 08-3-23 21:17 |只看該作者
最後都係學生做?


原文章由 hinhinmummy 於 08-3-23 21:11 發表
樓主如果驚, 你試下帶佢去菲臘牙科樹看, 果樹係港大牙科醫生實習既地方, 佢地會幫一d 值得'研究'的人整牙, 我個女3歲既時使, 註牙, 我都係去果樹補, 果時我係'蟻'個醫生幫佢做(吾係學生), 我話個小朋友甘細, 好驚出 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo