自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 08-2-28 11:09 |只看該作者
原文章由 麟媽媽 於 08-2-28 11:06 AM 發表
係囉...蒸過軟身,
咪一壓就好容易爆皮囉?!

可能怕發毛掛.... 我都係近呢十年八年先聽到話要蒸.....


禁止訪問

積分: 19394


22#
發表於 08-2-28 12:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31039

畀面勳章


23#
發表於 08-2-28 12:48 |只看該作者
原文章由 sa_gill 於 08-2-27 18:28 發表
我屋k有罐..之前見到黑蚊蚊~ 我等鬼左...后黎俾阿媽閙死~~ 原黎都快有成10年歷史~~


好浪費呀, 抵鬧

越耐越好架, 我屋企一樽二樽都變晒墨汁咁色


男爵府

積分: 8651


24#
發表於 08-2-28 13:46 |只看該作者
請問長形果種桔, 浸唔浸得架?

如果蒸過, 咪有水囉?! 仲要唔吹乾, 唔係唔可以有水咩? 如果蒸過又唔駛吹乾, 咁我用熱水洗, 放入樽都得啦, 一樣係熟水, 唔係生水喎???


瑪瑙宮

積分: 137343

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 08-2-28 13:49 |只看該作者
先冲水, 後吹乾


大宅

積分: 2667


26#
發表於 08-2-28 13:54 |只看該作者
原文章由 火石 於 08-2-28 12:36 發表
妳們是否用四季桔?




過完年個D咭 , 棄之可惜 , 剪左兩盆 , 大家同事分左佢


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


27#
發表於 08-2-28 13:59 |只看該作者
原文章由 火石 於 08-2-28 12:36 PM 發表
妳們是否用四季桔?

柑桔同四季桔我都有浸過, 不過我自己鐘意柑桔多 D, 因為 D 味好香....


大宅

積分: 2263


28#
發表於 08-2-28 14:56 |只看該作者

回覆 #22 火石 的文章

我舊年照以下方法, 好得!成樽蒸餸食完了, 今年會再整:
一斤桔仔半斤粗鹽, 桔仔以溫水(攝氏75度)泡15分鐘後 , 洗淨, 用潔淨乾毛巾揉乾 , 讓桔仔桔身仍暖之際以密封玻璃瓶儲存並加入粗鹽 , 玻璃瓶先以開水洗淨(開水就是滾水) , 蓋實瓶蓋 , 搖晃玻璃瓶至鹽桔合一 , 放在陰涼處存放至桔仔色澤成啡色(半年以上) , 桔仔收水 , 並有清淡汁液蓄在密封玻璃瓶內 , 粗鹽完溶化便成 , (桔仔未收水粗鹽未完全溶化切勿打開玻璃瓶瓶蓋) , 製成後放置冰箱(雪櫃)冷藏 ; 可治喉炎 , 調製飲料或造菜蒸魚(烏頭最佳) 。壹粒桔仔壹杯開水 , 篤爛桔仔至開水成啡色 , 襯熱飲(唔好怕苦) , 效果好勁 , 不妨試試 , 正 !


侯爵府

積分: 21374


29#
發表於 08-2-28 15:26 |只看該作者
原文章由 ruby2004 於 08-2-28 13:54 發表




過完年個D咭 , 棄之可惜 , 剪左兩盆 , 大家同事分左佢

我剪左公司三盆桔仔, 幫公司同事整左一樽,自己屋企就三樽 去朋友屋企見佢兩盆又靚哦, 忍唔住又幫佢浸埋


大宅

積分: 3807


30#
發表於 08-3-1 15:59 |只看該作者
我都唔知點解要篜,報紙無講,佢寫方法出來我跟住做,我剛剛睇樽桔,而家1/3係水,2/3係salt,希望唔好發mo啦。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo