跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1272


21#
發表於 08-3-6 17:06 |只看該作者
Me too!我用水 pampers S ,一痾boo boo 就成身C,要換曬啲衫褲,好煩,但是還有3大包未用完。

原文章由 YYZ 於 08-3-5 18:59 發表
pampers s碼, 唔係好得, 漏列一背係CC.

正轉用huggies S碼


大宅

積分: 1069


22#
發表於 08-3-6 22:41 |只看該作者
我覺得用 japanese brand, unicharm/goon 都好過 pampers/huggies

原文章由 pomama 於 08-3-6 17:06 發表
Me too!我用水 pampers S ,一痾boo boo 就成身C,要換曬啲衫褲,好煩,但是還有3大包未用完。


大宅

積分: 1179


23#
發表於 08-3-7 23:11 |只看該作者
我用緊goon... 好過pampers好多, 仲平d添..

原文章由 ReneeC 於 08-3-6 22:41 發表
我覺得用 japanese brand, unicharm/goon 都好過 pampers/huggies


禁止訪問

積分: 23456

醒目開學勳章


24#
發表於 08-3-8 09:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1414


25#
發表於 08-3-8 17:33 |只看該作者
我b之前用過pampers/nepia/fitti同huggies覺得pampers係最最最差,因為換完片冇耐就有陣尿腥味,我b同我家姐個囡都試過換片時有棉花甩出黎超差!最好係huggies,但價錢貴d,如果平又ok既我會買nepia同fitti!依架我b2個月多幾日用緊s碼~



男爵府

積分: 7796


26#
發表於 08-3-8 23:24 |只看該作者
原文章由 room2102 於 08-3-8 09:53 發表
我BB用緊pampers 母乳寶寶 一直都好好用 不過開始唔岩用喇 呢幾日BB大脾仔比條片紮到紅晒 但係包片又岩岩新開 有成卅幾片未用 唔用好sai 唯有局佢用埋去 :;pppp:
我仲有一包pampers NB 同一包母乳寶寶 新既未開 唔知 ...



想請問, 即係如果片片 "COOL" 到 BB 隻大脾仔有痕, 就要轉用大一個碼O既片片...?


複式洋房

積分: 160


27#
發表於 08-3-9 00:17 |只看該作者
huggies 細碼

p.s 幾時要轉中碼?

我見d fd去買片片成箱咁入

我又怕好快唔arm著


洋房

積分: 63


28#
發表於 08-3-9 03:39 |只看該作者
同家姐以前一樣,都係用Pampers,我覺得都OK喎!


大宅

積分: 4180


29#
發表於 08-3-9 11:54 |只看該作者
my 2 mth BB with 6kg are still using Huggies S Size. still have 2 packs of stock in S Size.

原文章由 言媽媽 於 08-3-9 00:17 發表
huggies 細碼

p.s 幾時要轉中碼?

我見d fd去買片片成箱咁入

我又怕好快唔arm著
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


別墅

積分: 626


30#
發表於 08-3-10 00:31 |只看該作者
請問Huggies S size有兩種, 有平有貴, packing又唔同, 邊隻會好用d同有乜分別??


大宅

積分: 4180


31#
發表於 08-3-10 09:33 |只看該作者
我覺得"ultra comfort" 紅白色o個隻好D

原文章由 hoi8yan 於 08-3-10 00:31 發表
請問Huggies S size有兩種, 有平有貴, packing又唔同, 邊隻會好用d同有乜分別??
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


複式洋房

積分: 208


32#
發表於 08-3-11 08:44 |只看該作者
我bb用緊 Nepia / Pampers NB, 因為仲有好多位貼 (腰好幼), 等用完 NB 先轉細碼.


大宅

積分: 2838


33#
發表於 08-3-12 16:45 |只看該作者
我bb係大size baby,
佢依家2個月零4日
已經7kgs啦
用緊pampers s碼 
但好似細咗啲
用完呢包都會轉huggies
聽家姐講啱囝囝用


大宅

積分: 2838


34#
發表於 08-3-12 16:48 |只看該作者
原文章由 言媽媽 於 08-3-9 00:17 發表
huggies 細碼

p.s 幾時要轉中碼?

我見d fd去買片片成箱咁入

我又怕好快唔arm著


唔好成箱入呀
我bb都大得好快
2個零月細碼都就嚟唔啱著
入得太多唔用會好浪費


大宅

積分: 2838


35#
發表於 08-3-12 16:51 |只看該作者
原文章由 pomama 於 08-3-6 17:06 發表
Me too!我用水 pampers S ,一痾boo boo 就成身C,要換曬啲衫褲,好煩,但是還有3大包未用完。


我都係呀
真係好麻煩
我都仲有1包半


男爵府

積分: 5949


36#
發表於 08-3-12 17:09 |只看該作者
我用unicharm ,從未試過漏尿及屎,及有尿濕指示,和沒有貼紙貼到bb的肉


大宅

積分: 4180


37#
發表於 08-3-12 17:28 |只看該作者
BB2個月大, 6KG, 已覺 pampers S 肶位好窄, 家下轉晒用huggies S lu

原文章由 mushroomn 於 08-3-12 16:45 發表
我bb係大size baby,
佢依家2個月零4日
已經7kgs啦
用緊pampers s碼 
但好似細咗啲
用完呢包都會轉huggies
聽家姐講啱囝囝用
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


民房

積分: 32


38#
發表於 08-3-12 17:43 |只看該作者
我剛開始用Huggies S 碼,好過Pampers好多!唔會漏CC!

Welcome to our blog!
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!1QuMcxeBFQFlOyoN9FFxbs8-


複式洋房

積分: 328


39#
發表於 08-3-13 14:41 |只看該作者
我都係用Pampers S, 但係一痾屎就成背都係, 但屋企仲有成包幾, 用完之後仲有包 Pampers M, 之後我都會轉用Huggies M。
之前我都係藥房買咗2包Pampers M, 後黎我去返藥房換返Huggies, 我問過藥房如果我唔想用pampers可唔可以轉huggies, 佢哋話得所以我先去換, 但係因為包中碼同細碼係人哋送, 已經係06年貨, 所以先無得換。


大宅

積分: 2838


40#
發表於 08-3-24 11:33 |只看該作者
原文章由 DianaKo 於 08-3-13 14:41 發表
我都係用Pampers S, 但係一痾屎就成背都係, 但屋企仲有成包幾, 用完之後仲有包 Pampers M, 之後我都會轉用Huggies M。
之前我都係藥房買咗2包Pampers M, 後黎我去返藥房換返Huggies, 我問過藥房如果我唔想用pampers ...


我都有包Pampers M呀,係人地送,所以冇單,唔知我屋企附近間藥房肯唔肯換比我呢?當一諗到bb痾完之後成背都係就驚啦,啲衫都有排洗

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo