立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1272
原文章由 YYZ 於 08-3-5 18:59 發表 pampers s碼, 唔係好得, 漏列一背係CC. 正轉用huggies S碼
積分: 1069
原文章由 pomama 於 08-3-6 17:06 發表 Me too!我用水 pampers S ,一痾boo boo 就成身C,要換曬啲衫褲,好煩,但是還有3大包未用完。
積分: 1179
原文章由 ReneeC 於 08-3-6 22:41 發表 我覺得用 japanese brand, unicharm/goon 都好過 pampers/huggies
禁止訪問
積分: 23456
積分: 1414
男爵府
積分: 7796
原文章由 room2102 於 08-3-8 09:53 發表 我BB用緊pampers 母乳寶寶 一直都好好用 不過開始唔岩用喇 呢幾日BB大脾仔比條片紮到紅晒 但係包片又岩岩新開 有成卅幾片未用 唔用好sai 唯有局佢用埋去 :;pppp: 我仲有一包pampers NB 同一包母乳寶寶 新既未開 唔知 ...
複式洋房
積分: 160
洋房
積分: 63
積分: 4180
原文章由 言媽媽 於 08-3-9 00:17 發表 huggies 細碼 p.s 幾時要轉中碼? 我見d fd去買片片成箱咁入 我又怕好快唔arm著
別墅
積分: 626
原文章由 hoi8yan 於 08-3-10 00:31 發表 請問Huggies S size有兩種, 有平有貴, packing又唔同, 邊隻會好用d同有乜分別??
積分: 208
積分: 2838
積分: 5949
原文章由 mushroomn 於 08-3-12 16:45 發表 我bb係大size baby, 佢依家2個月零4日 已經7kgs啦 用緊pampers s碼 但好似細咗啲 用完呢包都會轉huggies 聽家姐講啱囝囝用
民房
積分: 32
積分: 328
原文章由 DianaKo 於 08-3-13 14:41 發表 我都係用Pampers S, 但係一痾屎就成背都係, 但屋企仲有成包幾, 用完之後仲有包 Pampers M, 之後我都會轉用Huggies M。 之前我都係藥房買咗2包Pampers M, 後黎我去返藥房換返Huggies, 我問過藥房如果我唔想用pampers ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy