跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


21#
發表於 08-3-16 00:51 |只看該作者
我看旺中的林翠苗, 600-650 一次, 只係 年三十晚看過一次, 佢係用另一位 巫少慈同一個診所的, 但我見其他人有推介巫e生, 林e生就好似無咁多人推介, 不過第一次睇佢都幾有心, 細心的, 不過我唔知600-650 是不是公價, 因為好似幾貴.

小余, 浸會是你的生的e院才可以去看的嗎 ? 我唔係浸會生的可不可以睇的呢, 500元都平我好多喎, 我怎可以booking 呢.
thanks

原文章由 小余 於 08-3-16 00:35 發表
我看浸會的 駐院醫生,如果唔攞藥唔照超聲波,就300元有找,不過單是照超聲波就要500,加埋囉.我都覺得好貴. 正考慮試其他醫生. 你地呢?


大宅

積分: 1330


22#
發表於 08-3-16 14:02 |只看該作者
我昨晚睡覺時個胃痛咗一陣,
那住那住,痛到我醒!
我唔單止胃痛,
仲有腸攪痛tim,
起初以為是肚痾,
原本唔係!!
唔明點解會成 日會腸攪痛!!
知足常樂!要為你所有的去感恩,
不要為失去的而埋怨!


大宅

積分: 4988


23#
發表於 08-3-16 14:52 |只看該作者
qqlee88,唔一定要在浸會生才可以看,你打去浸會講明想看婦產科就可以. 我看那個忻財敏醫生,都是自己walk-in去看的.我覺得他的知識都可以(都ok有料),但因為我想睇個感覺親切d的醫生,所以想試o下其他醫生.
不過看醫生加超聲波要$800! 不是比你看的更貴嗎?!


大宅

積分: 4988


24#
發表於 08-3-16 15:01 |只看該作者
原文章由 hannah616 於 08-3-16 14:02 發表
我昨晚睡覺時個胃痛咗一陣,
那住那住,痛到我醒!
我唔單止胃痛,
仲有腸攪痛tim,
起初以為是肚痾,
原本唔係!!
唔明點解會成 日會腸攪痛!!


會唔會同食物太肥膩有關? 或者對某一食物特別有反應? 我現在須然個胃已經好好多,但發現有一些食物係一食必出事,而且係以前常常食都無問題的


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


25#
發表於 08-3-16 17:02 |只看該作者
咁我又無試腸攪痛, 但個肚成日 姑姑姑姑好似好多水longlong 下就有.
原文章由 hannah616 於 08-3-16 14:02 發表
我昨晚睡覺時個胃痛咗一陣,
那住那住,痛到我醒!
我唔單止胃痛,
仲有腸攪痛tim,
起初以為是肚痾,
原本唔係!!
唔明點解會成 日會腸攪痛!!


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


26#
發表於 08-3-16 17:09 |只看該作者
小余
妳可以試下我個e生 幾細心, 其實幾好人, 不過我以為 600元係貴遮, 我唔知己經係公價,
因為我的林翠苗e生, 同其他媽咪推介的巫少慈 都是同一個 單位, 電話都一樣的, 旺中1917, 你可以試下, 27873830
不過我唔知巫e生係唔係 一樣 600 元一次喎, 我未睇過佢, 雖然想睇, 但好奇怪的, 因為姑娘又係一樣, 無理由上次睇林e生今次唔睇睇另一個啦.

原文章由 小余 於 08-3-16 14:52 發表
qqlee88,唔一定要在浸會生才可以看,你打去浸會講明想看婦產科就可以. 我看那個忻財敏醫生,都是自己walk-in去看的.我覺得他的知識都可以(都ok有料),但因為我想睇個感覺親切d的醫生,所以想試o下其他醫生.
不過看醫生加 ...


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


27#
發表於 08-3-16 17:13 |只看該作者
小余

你在QEH/私家醫院 生, 是不是每次 check 都要另外比錢的呢 ?
(其實qeh 即是那一間呢 ?)
那你現在幾耐會去check 一次呢 ?


原文章由 小余 於 08-3-16 00:35 發表
我看浸會的 駐院醫生,如果唔攞藥唔照超聲波,就300元有找,不過單是照超聲波就要500,加埋囉.我都覺得好貴. 正考慮試其他醫生. 你地呢?


大宅

積分: 1330


28#
發表於 08-3-16 22:36 |只看該作者
原文章由 小余 於 08-3-16 15:01 發表


會唔會同食物太肥膩有關? 或者對某一食物特別有反應? 我現在須然個胃已經好好多,但發現有一些食物係一食必出事,而且係以前常常食都無問題的 ...

可能 係啦!
我試過2次飲蕃茄薯仔豬骨湯都腸痛,
又試食泰式鳳爪及菠蘿都唔掂!!
知足常樂!要為你所有的去感恩,
不要為失去的而埋怨!


大宅

積分: 4988


29#
發表於 08-3-16 23:39 |只看該作者
QEH=e利沙伯醫院:我只是去過抽血,唔駛錢. 不過應該係最慳水慳力的公立醫院,連OSCAR都唔會做. 不過我最初作小產是在qeh,在急症和產科遇到的醫生幾好人,所以對此醫院有好感.

浸會=私家醫院 =>當然次次收錢!

QQLEE88, 請問你講果個係女醫生?

[ 本文章最後由 小余 於 08-3-16 23:43 編輯 ]


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


30#
發表於 08-3-17 01:04 |只看該作者
林翠苗係女 e生, 但巫少慈 我唔知, 但你可以打去問下, 估個名似 女的.
小余 咁你會在 qe 定浸會生呢 ?

原文章由 小余 於 08-3-16 23:39 發表
QEH=e利沙伯醫院:我只是去過抽血,唔駛錢. 不過應該係最慳水慳力的公立醫院,連OSCAR都唔會做. 不過我最初作小產是在qeh,在急症和產科遇到的醫生幾好人,所以對此醫院有好感.

浸會=私家醫院 =>當然次次收錢!

QQLEE88, ...


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


31#
發表於 08-3-17 01:06 |只看該作者
其他媽咪話唔好食菠蘿, 我之前唔知, e家都怕影響bb d 皮膚, 你都唔好食啦, 不過蕃茄薯仔豬骨湯我都久不久飲, 應該有益架喎, 脾左d油先飲會唔會好d呢

原文章由 hannah616 於 08-3-16 22:36 發表

可能 係啦!
我試過2次飲蕃茄薯仔豬骨湯都腸痛,
又試食泰式鳳爪及菠蘿都唔掂!!


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


32#
發表於 08-3-17 14:05 |只看該作者
小余
剛才致電 林 e生 想book 16週做一個檢查, 結果 要排到 7/4 先有位. (將會係我第二次睇佢, 希望佢知道我在政府生, 唔係搵佢生後, 態度唔會180度變臉吧 )...其實好想試巫e生但無胆開口試.



原文章由 小余 於 08-3-16 23:39 發表
QEH=e利沙伯醫院:我只是去過抽血,唔駛錢. 不過應該係最慳水慳力的公立醫院,連OSCAR都唔會做. 不過我最初作小產是在qeh,在急症和產科遇到的醫生幾好人,所以對此醫院有好感.

浸會=私家醫院 =>當然次次收錢!

QQLEE88, ...


別墅

積分: 741


33#
發表於 08-3-17 16:29 |只看該作者
原文章由 qqlee88 於 08-3-17 01:06 發表
其他媽咪話唔好食菠蘿, 我之前唔知, e家都怕影響bb d 皮膚, 你都唔好食啦, 不過蕃茄薯仔豬骨湯我都久不久飲, 應該有益架喎, 脾左d油先飲會唔會好d呢

...



今曰我煲咗"牛秋"魚 ,薯仔 ,豬骨湯,頭先飲咗碗,好好飲.冇胃痛...
上次我您鰂魚尾,蕃茄薯仔 湯,由於冇割咗D蕃茄"狼".所以飲到胃痛,你地煲蕃茄記得remove d "狼"呀....


大宅

積分: 1330


34#
發表於 08-3-17 19:27 |只看該作者
原文章由 catding 於 08-3-17 16:29 發表



今曰我煲咗"牛秋"魚 ,薯仔 ,豬骨湯,頭先飲咗碗,好好飲.冇胃痛...
上次我您鰂魚尾,蕃茄薯仔 湯,由於冇割咗D蕃茄"狼".所以飲到胃痛,你地煲蕃茄記得remove d "狼"呀.... ...

點解要除蕃茄"long"呢?
thanks!
知足常樂!要為你所有的去感恩,
不要為失去的而埋怨!


別墅

積分: 741


35#
發表於 08-3-17 21:59 |只看該作者
原文章由 hannah616 於 08-3-17 19:27 發表

點解要除蕃茄"long"呢?
thanks!



因為蕃茄"long"會 "銀"胃呀!!


大宅

積分: 1176


36#
發表於 08-3-19 00:08 |只看該作者
各位媽媽巫醫生4月開始加價啦...由$600加到$700, 診金和超聲波各加$50...本身我同事話$600算貴, 但見她又好細心又睇得好仔細所以一直都無轉...現在加價同老公商量完都係繼續看巫醫生, 因為覺得她真好好...而且無謂為一,二百再找一個好醫生, 對嗎?

其實好肉痛呀!!!


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


37#
發表於 08-3-19 00:17 |只看該作者
係呀, 今天因為我意外撞到, 我立即去睇林翠苗e生, 見到個加價表.....700蚊都真係好貴, 一加加18%, 人工都無加咁多呢.....今天去, 巫e生不在, 唔知係米星期二休息呢.


大宅

積分: 4988


38#
發表於 08-3-20 16:07 |只看該作者
我前天去了看余啟文醫生,是第1次看,有照超聲波. 只係$4xx就OK啦!(不過預約時職員話係$500的)
同之前看過的醫生比較,我覺得佢真係比倒我多d信心. qqlee88, 你都可以考慮o下. 不過佢好full, 通常book個要2-3星期之後,而且診所在沙田,尖沙咀或將軍o, 都唔多方便.

我應該都唔會轉醫生囉! 駝bb加返工已經夠辛苦, 唔試囉.


大宅

積分: 4988


39#
發表於 08-3-20 16:14 |只看該作者
qqlee88, 你無飲蜜糖之後係唔係胃痛好d? 其實我覺得飲完蜜糖之後嘔或作嘔的反應好似多d.


複式洋房

積分: 489

好媽媽勳章


40#
發表於 08-3-20 19:44 |只看該作者
小余
你可否給我余醫生的電話?因為平二百元、妳又推介應該好的。妳今天去看他嗎?沒有事吧!
我不敢再飲蜜糖了、胃就好似無乜痛!雖然我前天問過醫生佢都話不大關係。
妳的胃痛好返未呀?

原文章由 <i>小余</i> 於 08-3-20 16:07 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=21813384&ptid=1330584" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
我前天去了看余啟文醫生,是第1次看,有照超聲波. 只係$4xx就OK啦!(不過預約時職員話係$500的)<br />
同之前看過的醫生比較,我覺得佢真係比倒我多d信心. qqlee88, 你都可以考慮o下. 不過佢好full, 通常book個要2-3星期之後, ...
<br />

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo