跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1076


21#
發表於 08-3-17 12:41 |只看該作者
唔係a....保100年low...
原文章由 Mybb-TinaKwong 於 08-3-17 09:14 發表
US$50? 你個份每月俾咁少錢, 包咁多嘢嘅, 係唔係只係供10年或5年?


大宅

積分: 1288


22#
發表於 08-3-17 14:11 |只看該作者
我係問供到bb幾多歲先唔駛供呀? 唔係保幾多年.
原文章由 car1985 於 08-3-17 12:41 發表
唔係a....保100年low...


子爵府

積分: 10880


23#
發表於 08-3-17 14:28 |只看該作者
我有保險問題想問呀....我想幫bb買份saving+人壽的, 我見有份40萬保額的回報率低過另一份12萬的, 咁邊份好d呢?? 供款都差唔多, 供4千幾1年, 供10年..2份保險分別在於大吉利是個的賠償金額唔同....


大宅

積分: 1288


24#
發表於 08-3-18 14:05 |只看該作者
供4千幾1年, 咁係咪到bb18歲可以攞番部份儲蓄, 可唔可以講大約幾多呀?

至於你問嗰問題, 我唔識答, 不過我覺得當大吉利是先有錢賠, 就不是太重要. I concern more on saving & medical. As saving for education & medical for ill.

原文章由 豬BBBB 於 08-3-17 14:28 發表
我有保險問題想問呀....我想幫bb買份saving+人壽的, 我見有份40萬保額的回報率低過另一份12萬的, 咁邊份好d呢?? 供款都差唔多, 供4千幾1年, 供10年..2份保險分別在於大吉利是個的賠償金額唔同.... ...


複式洋房

積分: 237


25#
發表於 08-3-18 21:53 |只看該作者
一年$7xxx呀
原文章由 cattylui 於 08-3-14 19:41 發表
我係HSBC幫個女做左份儲蓄計劃,供10年,諗住第時俾佢讀書。

宜家睇緊買多份醫療,都係想有咩事可以入私家。

我想問下你地咁快幫BB買危疾?同埋你地每年保費大約幾$$$? ...


瑪瑙宮

積分: 139342

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 08-3-19 02:30 |只看該作者
我都有d想買,可唔可以比d information我??不過我係oversea, hk insurance co.會唔會cover埋外國ga?
我仲想買埋自己+老公..有冇d plan係保一家ga??
我呢邊d plan好差,又貴又c..


別墅

積分: 762


27#
發表於 08-3-19 21:54 |只看該作者
原文章由 我愛Corina 於 08-3-19 02:30 發表
我都有d想買,可唔可以比d information我??不過我係oversea, hk insurance co.會唔會cover埋外國ga?
我仲想買埋自己+老公..有冇d plan係保一家ga??
我呢邊d plan好差,又貴又c.. ...



您係住喺邊度架...? 人壽同危疾保險係無分地方的... 但至於醫療保險就唔係每一個地方都在保障範圍的~您可以問下我...
有一些保險係可以全家一齊買會平啲的... 即係保一家啦... ^^
有咩可以pm問我丫...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo