跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1222


21#
發表於 08-3-21 10:41 |只看該作者
我bb呢排除咗大字型, 側瞓之後係反轉嚟瞓


複式洋房

積分: 258


22#
發表於 08-3-22 09:59 |只看該作者
今個星期由大字型變打側瞓


大宅

積分: 1727


23#
發表於 08-3-22 11:22 |只看該作者
我個女都係鍾意打側訓(but有時都會大字型咁訓), 好似好大個女咁; 但係今朝佢...係爬起身, 跟住就180度掉轉訓, 個頭去左床尾...好反訓呀! 不過, 佢平時唔會踢被, 所以冇咁擔心...


公爵府

積分: 29915

認識瑞士牛牛第三回


24#
發表於 08-3-22 12:40 |只看該作者

我個女訓到好似攑重咁架...雙手向上...雙腳爍大...


大宅

積分: 1867


25#
發表於 08-3-22 18:24 |只看該作者
我個女中意打側瞓,然後再抬高頭,好似S字咁!!


子爵府

積分: 11108


26#
發表於 08-3-23 17:05 |只看該作者
我個女都係咁瞓架,有時爬係度瞓。總之姿勢多多啦。

原文章由 idaidawong 於 08-3-19 23:45 發表
我個仔﹐ 佢訓覺個陳﹐ 成日都要gum樣訓
個頭同個身成90度
好奇怪﹐ 移番正佢﹐一陳佢有要訓番gum樣
我驚對佢條頸吾好


洋房

積分: 77


27#
發表於 08-3-23 23:44 |只看該作者
My baby boy also do the same....hahaaa


原文章由 joyce1024 於 08-3-20 16:12 發表
我個女最先會打側瞓,瞓瞓下就會左碌右碌。到最後會變左扒係度瞓, patpat gut起, 然後對腳交叉疊住。個款有少少似瑜珈既嬰孩式。佢咁樣反而瞓得最lum。

如果大字瞓, 佢都唔鐘意come被,會yang走。

哈哈, 原來個個BB都 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo