跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 29270

親子王國15週年勳章


21#
發表於 08-3-23 21:22 |只看該作者
我bb剛剛識爬幾步啦!希望明日爬到幾步啦!
我個bb明天無乜特別造型架!志在參與囉!
8月媽媽,我地的bb可能會同一組呢!
快D到明天啦!平時年年睇電視見,到其他bb參加爬行大賽,今年終於到我地啦!大家努力啊!


大宅

積分: 2243


22#
發表於 08-3-23 21:22 |只看該作者
原文章由 SzeChit 於 08-3-23 13:48 發表
你會同呀B扮乜呀? 我都未諗到扮乜好.


me too... any suggestion?


複式洋房

積分: 492


23#
發表於 08-3-24 22:47 |只看該作者
今日仔仔玩得好玩心. 雖然佢一步都唔識爬. 不過佢好似游水咁游. 好開心. 你地個BB扮乜呢. 我果隻係肥雞來. 可能傾過計都未定.


公爵府

積分: 29270

親子王國15週年勳章


24#
發表於 08-3-24 23:48 |只看該作者
原文章由 SzeChit 於 08-3-24 22:47 發表
今日仔仔玩得好玩心. 雖然佢一步都唔識爬. 不過佢好似游水咁游. 好開心. 你地個BB扮乜呢. 我果隻係肥雞來. 可能傾過計都未定.

hi SzeChit ! 我今日見到你啊!今日我地都玩得好開心。但入場安排非常混亂呢!


複式洋房

積分: 492


25#
發表於 08-3-25 00:38 |只看該作者

回覆 #1 BBG1 的文章

你個B扮乜. 有冇相睇下.


大宅

積分: 1998


26#
發表於 08-3-25 08:17 |只看該作者
heehee我bb係lee個easter識向前爬了
憲泓出世6磅 2歲10個月29磅


大宅

積分: 2243


27#
發表於 08-3-25 10:09 |只看該作者
原文章由 SzeChit 於 08-3-24 22:47 發表
今日仔仔玩得好玩心. 雖然佢一步都唔識爬. 不過佢好似游水咁游. 好開心. 你地個BB扮乜呢. 我果隻係肥雞來. 可能傾過計都未定.



I saw you too... your baby is so eye-catching....

My baby didn't 扮anything, but he did crawl, just few steps slower than the winner.


複式洋房

積分: 492


28#
發表於 08-3-25 13:26 |只看該作者
原文章由 TY2004 於 08-3-25 10:09 AM 發表



I saw you too... your baby is so eye-catching....

My baby didn't 扮anything, but he did crawl, just few steps slower than the winner.


隻肥雞咁大份, 梗係搶眼啦. 不過一步唔識爬. 你就好啦, 爬得咁快. 我隻肥雞唔知幾時先學識. 佢好學唔學, 學佢老豆玩口水. 而家成日玩. 激死. 下次再有類似活動, 一定參加, 大人同BB都玩得好開心.


大宅

積分: 2243


29#
發表於 08-3-25 14:54 |只看該作者
原文章由 SzeChit 於 08-3-25 13:26 發表


隻肥雞咁大份, 梗係搶眼啦. 不過一步唔識爬. 你就好啦, 爬得咁快. 我隻肥雞唔知幾時先學識. 佢好學唔學, 學佢老豆玩口水. 而家成日玩. 激死. 下次再有類似活動, 一定參加, 大人同BB都玩得好開心. ...



yes..we were so happy.. both grandpa and grandma came with us and we have had lot of fun...

but TKO is too far away for us.

[ 本文章最後由 TY2004 於 08-3-25 14:55 編輯 ]


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo