立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3688
原文章由 cmmcbb 於 08-3-22 13:02 發表 我買左 12 條,o係醫院用左 6 條網褲,返到屋企就用埋果 6 條,因為好易會整污 joe 條褲,我另外o係 010 買左 5 條用完即棄o既 un,因為要湊 bb同埋個人好攰,唔想手洗 un un 呀~ 一個星期左右 d 惡露就會少左好多,用返普通 m ...
子爵府
積分: 13589
原文章由 SInFAN 於 08-3-22 22:34 發表 010係邊度黎嫁
禁止訪問
積分: 15092
積分: 13279
原文章由 marron 於 08-3-21 00:13 發表 用左d厚到死嘅姨媽巾後, 仲著網褲, 點透氣呢 ?! 咁不如著自己的under係咪仲好?
原文章由 SInFAN 於 08-3-22 22:27 發表 網褲係咪著完就掉嫁啦0.0? 1包有幾多塊呢...我睇都味去睇 咁其實帶幾多包綁既去E院先夠呢?
原文章由 marron 於 08-3-22 22:29 發表 010 買左 5 條用完即棄o既 un 請問買左幾多錢 ??
男爵府
積分: 7712
原文章由 venus.c 於 08-3-23 19:13 發表 用完即棄o既 un是否等於紙un un??
原文章由 kateyu 於 08-3-23 00:14 發表 佢都幾多分店嫁!! 但我諗媽媽世界應該都有,同埋d嘢都ok嫁!!
積分: 3929
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy