烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 11799


21#
發表於 14-12-21 23:31 |只看該作者

回覆:Charlotte_mom 的帖子

旺角茶木dinner限1.5hr




禁止訪問

積分: 363


22#
發表於 14-12-22 11:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 176


23#
發表於 14-12-24 00:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3864


24#
發表於 14-12-28 00:39 |只看該作者

回覆:茶木-咖啡弄-daizzling cafe

3間都試過, dazzing cafe 最好食, 已經去食左2,3次啦,,都仲係想食,,不過都幾貴



複式洋房

積分: 409


25#
發表於 14-12-28 00:53 |只看該作者

回覆:茶木-咖啡弄-daizzling cafe

Dazzling 個人覺得好食過茶木同咖啡弄


男爵府

積分: 5016


26#
發表於 14-12-28 10:54 |只看該作者

回覆:文文送 的帖子

茶木d杯碟好污糟



I love my dear husband and dear daughter.


複式洋房

積分: 209


27#
發表於 15-1-2 17:22 |只看該作者
食過茶木同dazzling cafe
茶木難食 無服務 好似茶餐廳咁;
dazzling全部台灣服務員 好好態度 野都好好食
但就等好耐囉…
睇人地post咖啡弄好似幾ok, 但都唔想再等喇.
去台灣唔洗等,咁咪幾好


禁止訪問

積分: 3649


28#
發表於 15-1-2 23:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 clilyyy 於 14-12-11 發表茶

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1240


29#
發表於 15-1-3 12:54 |只看該作者

回覆:茶木/咖啡弄/daizzling cafe?邊間好食,二人傾訴有乜餐廳推介?






男爵府

積分: 8794

想生BB熱投 BK Milk勳章 畀面勳章


30#
發表於 15-1-9 03:26 |只看該作者

回覆:茶木/咖啡弄/daizzling cafe?邊間好食,二人傾訴有乜餐廳推介?

三間都食過,而且三間都係尖沙咀。等位方面,3間都超多人,茶木星期五晚排個半中,咖啡弄平日下午排左45分中,daizzling我朋友1點半到攞左3點飛,等左20分中有枱。
食物方面,大致上都係sell土司甜品做賣點,但茶木個toast有Dheavy左,食到底已經好full。咖啡弄值得推介佢地Dwaffle,超好味,兩個女仔真係食吾唒!至於daizzling,食物平均,個吐司比茶木超水準,唔厚多士仲好crispy!我地食咗個意粉好入味,好creamy,讚!
環境方面,3間都限時間,好似全部90分中。如果我選擇一定揀daizzling cafe,因為咖啡弄最嘈,已經多人又同人share枱,音樂又大聲,傾心事真係...茶木都ok,但daizzlingDstaff超nice,雖然講國語,但好細心又貼心咁check你地D食物上菜分配,飲品refill等。最重要環境個view一流靜D冇咁嘈。
Overall要揀一定揀daizzling cafe!




禁止訪問

積分: 3589


31#
發表於 15-1-16 20:40 |只看該作者

回覆:茶木-咖啡弄-daizzling cafe

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 696

畀面勳章


32#
發表於 15-1-17 00:01 |只看該作者

回覆:茶木/咖啡弄/daizzling cafe?邊間好食,二人傾訴有乜餐廳推介?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14485


33#
發表於 15-1-23 14:20 |只看該作者

引用:茶木難食又貴又受氣

原帖由 clilyyy 於 14-12-11 發表
茶木難食又貴又受氣
agree


男爵府

積分: 5246

畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 15-1-23 15:33 |只看該作者
想請問Drizzling Cafe係Kowloon邊到, THX


水晶宮

積分: 61742

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 15-1-23 21:04 |只看該作者

引用:想請問Drizzling Cafe係Kowloon邊到, THX

原帖由 WongCW 於 15-01-23 發表
想請問Drizzling Cafe係Kowloon邊到, THX
The One 3/F


洋房

積分: 78


36#
發表於 15-1-26 11:40 |只看該作者
DAZZLING


複式洋房

積分: 312


37#
發表於 15-1-26 14:40 |只看該作者
Dazzling cafe


大宅

積分: 4421


38#
發表於 15-1-26 16:20 |只看該作者
Dazzling Cafe is the best


大宅

積分: 1784


39#
發表於 15-1-26 18:14 |只看該作者

回覆:茶木-咖啡弄-daizzling cafe

dazzling 最好service 野食又好味!
咖啡弄同茶木都幾好 睇你想食waffle定多士囉 我試過幾次都唔駛點等位


子爵府

積分: 14295


40#
發表於 15-1-26 19:15 |只看該作者
daizzling cafe

三間都有時限

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo