跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10105


21#
發表於 08-4-19 00:48 |只看該作者


原文章由 小倩 於 08-4-19 00:34 發表


講得無錯, 真係打咗我好耐


大宅

積分: 4200


22#
發表於 08-4-19 00:55 |只看該作者
唉! 真係家家有本難唸的經! 一個多能幹多聰明的人, 都被勉不到天時地理人和的影響. 工作上已盡心盡力, 你不須介懷. 平常心,凡事總可解決, 雨過總有天情! 多望豬仔的笑臉, 人生幾開心幾有希望,豬仔每天都帶歡笑, 希望同新的驚喜給你, 豬仔同一班好姊妹會全力支持你, 加油啊 我比較蠢,發覺唔倒你唔開心, 記得有事講我知我同你分擔呀!
承軒軒


子爵府

積分: 10105


23#
發表於 08-4-19 01:03 |只看該作者
傻瓜~妳呢個星期已忙到傻~仲要有d唔舒服,好返d未呀
thanks~anthea

原文章由 CTjunior 於 08-4-19 00:55 發表
唉! 真係家家有本難唸的經! 一個多能幹多聰明的人, 都被勉不到天時地理人和的影響. 工作上已盡心盡力, 你不須介懷. 平常心,凡事總可解決, 雨過總有天情! 多望豬仔的笑臉, 人生幾開心幾有希望,豬仔每天都帶歡笑, ...


大宅

積分: 4200


24#
發表於 08-4-19 01:18 |只看該作者
傻瓜, 多謝關心!

唔使唔開心, 就算幾忙幾唔舒服, 我都會出嚟支持你!

原文章由 EMILYYWN 於 08-4-19 01:03 發表
傻瓜~妳呢個星期已忙到傻~仲要有d唔舒服,好返d未呀
thanks~anthea

承軒軒


子爵府

積分: 11894


25#
發表於 08-4-19 01:23 |只看該作者
emily, 我呢邊唔近海, 所以你d唔開心我唔可以掉落海, 但我呢度夠濕, 過哂黎我開機抽乾哂佢


子爵府

積分: 10105


26#
發表於 08-4-19 01:51 |只看該作者
知道喇~THANKS高比,仲唔瞓~~又執貨呀mouth:


原文章由 高比 於 08-4-19 01:23 發表
emily, 我呢邊唔近海, 所以你d唔開心我唔可以掉落海, 但我呢度夠濕, 過哂黎我開機抽乾哂佢


大宅

積分: 4050


27#
發表於 08-4-19 08:30 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-4-19 00:21 發表
霹靂九五姨~~ 撐得住~無問題~~多謝妳~~

我地成班師奶們一定"撐'你呀~加油!!
你出聲既,我地成班人一人一隻指都幫你"捽"死個賤精~!!


別墅

積分: 854


28#
發表於 08-4-19 10:01 |只看該作者
雖然我地唔熟, 但見到bk d 媽咪真係感到人間有情! 凡事睇開d 唔好鑽牛角尖呀!


大宅

積分: 2505


29#
發表於 08-4-19 10:10 |只看該作者
emily, 見到post知已經k.o.your problem, 就 very good la...
Cheer up and enjoy everyday with your 豬仔

話時話豬仔都好好咬吓, 我亞波波就得....


公爵府

積分: 25532


30#
發表於 08-4-19 10:34 |只看該作者
對於我們有小朋友的c9,nothing is important than our baby & our family, don't make angry with the others.                                                            

[ 本文章最後由 Cammy3007 於 08-4-19 10:35 編輯 ]


大宅

積分: 2584


31#
發表於 08-4-19 12:00 |只看該作者
身體最緊要, 一有咩唔開心, 即刻睇下豬仔d相, 包你開心番, 記住唔好為d無謂人傷神, 放鬆呀!


子爵府

積分: 10105


32#
發表於 08-4-19 12:22 |只看該作者
嘩~霹靂九五姨~~要妳出埋手指~~ 多.......謝........


原文章由 picnic95e 於 08-4-19 08:30 發表

我地成班師奶們一定"撐'你呀~加油!!
你出聲既,我地成班人一人一隻指都幫你"捽"死個賤精~!!
...


子爵府

積分: 10105


33#
發表於 08-4-19 12:26 |只看該作者
我哋成班初初都唔熟GA,友誼係漸漸累積返嚟,呢度真係可以識到真心關心自己嘅朋友, 多謝妳留言鼓勵,我OK GA嘞,

原文章由 BBB2006 於 08-4-19 10:01 發表
雖然我地唔熟, 但見到bk d 媽咪真係感到人間有情! 凡事睇開d 唔好鑽牛角尖呀!


子爵府

積分: 10105


34#
發表於 08-4-19 12:46 |只看該作者
知道喇~ ~thanks


原文章由 iamchingching 於 08-4-19 12:00 發表
身體最緊要, 一有咩唔開心, 即刻睇下豬仔d相, 包你開心番, 記住唔好為d無謂人傷神, 放鬆呀!


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


35#
發表於 08-4-19 12:49 |只看該作者
原文章由 picnic95e 於 08-4-19 08:30 發表

我地成班師奶們一定"撐'你呀~加油!!
你出聲既,我地成班人一人一隻指都幫你"捽"死個賤精~!!
...

我全家出40隻


男爵府

積分: 5563


36#
發表於 08-4-19 14:09 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-4-18 18:33 發表
呢3晚都瞓得唔好~因公司人事上嘅問題,影響咗自己心情
&思路,由無助,徬徨,到昨日上嚟返學,見到妳們為我打氣,我好感動~ 多謝妳哋每位關心我嘅朋友
豬~成日煩住妳~唔好意思~仲要搞到妳每日幾個電話問候 ...

乜事呀?前日同妳講電話妳冇提喎


男爵府

積分: 5563


37#
發表於 08-4-19 14:11 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-4-18 23:05 發表
無事就最好啦...
記住得閒有時間諗多啲豬仔,
佢要見到一個開心快樂嘅媽咪...
咁佢先可以做一隻開心快樂豬架...
你知道嗎....你是最姣的 ...

我喺我c6心中都是最發姣


男爵府

積分: 5563


38#
發表於 08-4-19 14:15 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-4-19 00:27 發表
老師~~妳d記性 and多謝妳為我打咁多字呀

老師個好大架,放咗好多我哋嘅事在心中


男爵府

積分: 5563


39#
發表於 08-4-19 14:17 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-4-19 00:48 發表
thanks~sylvia 我ok呀~放心~我無將自己困在最難受嘅時候,一切已過去,唔會再為d無謂人而勞心傷氣,多謝妳關心
我人生呢part祇是閒事,無需再執著,
我有需要會嘗試找妳,多謝
and我已 ...

妳識諗.....放得低....睇得開....就最叻....


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


40#
發表於 08-4-19 16:05 |只看該作者
原文章由 醜樣豬 於 08-4-19 12:49 發表

我全家出40隻


計埋婆婆有50隻...
加埋腳趾有100隻 :;pppp::;pppp::;pppp:

(再大多你6隻甴曱腳)

[ 本文章最後由 小倩 於 08-4-19 16:06 編輯 ]
            

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo