自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


21#
發表於 08-4-30 09:03 |只看該作者
佢媽媽真係好辛苦, 不過好彩的是佢家景都算唔差, 起碼請得起工人, 如果發生響窮人身上, 將會更慘情。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


別墅

積分: 835


22#
發表於 08-4-30 09:04 |只看該作者
Yes. We should also be more patient and understanding when we see them around.

原文章由 火石 於 08-4-30 08:31 發表
做母親的終生對個女不離不棄, 盡心盡力撫養......


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


23#
發表於 08-4-30 09:09 |只看該作者
個媽媽真係好偉大

但佢果d所謂親戚...
去探完佢地..反問拿封利是...真係要打靶
比唔去探佢地更賤


禁止訪問

積分: 25495


24#
發表於 08-4-30 09:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4947


25#
發表於 08-4-30 09:18 |只看該作者
我都有睇到呢個節目. 我有個姪仔都係弱智同自閉症. 其他佢地既心智好似bb仔甘, 不過係大人既身軀. 要照顧佢地真係心力交瘁. 又要擔心現在, 又要擔心父母不在既時間可否交俾親友照顧, 真係死左都未必係心安嫁.


侯爵府

積分: 21825

2024年龍年勳章 牛年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 08-4-30 09:21 |只看該作者
佢媽媽好偉大, 我諗我會癲


禁止訪問

積分: 73927


27#
發表於 08-4-30 09:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13819


28#
發表於 08-4-30 09:30 |只看該作者
原文章由 kennis_t 於 08-4-29 19:22 發表
係, 見到惠君, 都"鄧"佢阿媽辛苦, 個印印淨係識我整自己頭髮


我覺得個工人已經好好~ 可以做到5年, 惠君的媽咪都覺得佢幫到手, 算好好啦~
反而係個工人走咗之後, 唔知仲可唔可以搵到個工人... 好可憐...


禁止訪問

積分: 25495


29#
發表於 08-4-30 09:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3077


30#
發表於 08-4-30 09:41 |只看該作者
真係睇完好想睇...個媽媽好堅強...個工人都好好.但個工人好似年尾走la..到時點好.好彩佢地屋企好似几好....
加油呀..........

原文章由 luilui007 於 08-4-29 22:29 發表


係啊.個印印都算係噤:lol: .比著菲菲一早唔撈


洋房

積分: 376


31#
發表於 08-4-30 09:43 |只看該作者
原文章由 ha8mo 於 08-4-30 09:39 發表
5年前佢仲係12、3歲
size應該細D啦
個工人做做下
上左手就唔覺得特別難頂
但宜家再請工人來
一開始就要應付二百幾磅既佢
要適應就難好多喇


我無睇到呀, 好想睇返呀! 邊度睇得返呀?
昨晚睇袁靚靚,伍詠薇,方力生個節目都睇到喊!


禁止訪問

積分: 4971


32#
發表於 08-4-30 09:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 25495


33#
發表於 08-4-30 09:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13930


34#
發表於 08-4-30 10:08 |只看該作者
In the programme, it mentioned that Wai Kwun is already 19 yrs old and she soon has to leave her boarding school for children with special needs. And she has to wait a few more years before she can get a seat in the boarding school for adults with special needs. During this waiting period, Wai Kwun will stay home and her poor mother is going to take care of her everyday, and her current helper will have left already, things get even worse......

It is also hard for Wai Kwun's elder sister, she may not able to tolerate when Wai kwun is going to live with them for the coming few years.

[ 本文章最後由 OKmom 於 08-4-30 10:21 編輯 ]


侯爵府

積分: 23328


35#
發表於 08-4-30 10:20 |只看該作者
惠君媽媽雖然有抑鬱症,但仍好勇敢行出黎上tv話比人聽,仲忍受其他人不理解o既目光帶囡囡出街,我真的好敬佩佢,如果係我,真係未必做到

另外一個老爸爸亦好正面咁對自己個女(有40+歲),無怨天尤人,又體諒其他子女o既難處,真係好難得

都唔知點解政府對呢d弱勢社群o既幫助可以差成咁,係咪d高官離開左民間太耐


子爵府

積分: 13930


36#
發表於 08-4-30 10:32 |只看該作者
To the Gov't, these problems are the minority, they are ranked in lower priority.


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


37#
發表於 08-4-30 10:37 |只看該作者
睇到好心酸好想


別墅

積分: 835


38#
發表於 08-4-30 10:39 |只看該作者
So it is good that TV stations should produce more programs like this to give the government some pressure!!


原文章由 OKmom 於 08-4-30 10:32 發表
To the Gov't, these problems are the minority, they are ranked in lower priority.


別墅

積分: 577


39#
發表於 08-4-30 10:48 |只看該作者
佢媽媽除了偉大之外, EQ 都非常高, 昨晚見到佢對住鏡頭, 一 D 都無話怨天尤人, 反而俾我嘅感覺係好樂觀, 其實我地做人父母嘅都知道湊大一個小朋友真係唔容易, 佢病我地會茶飯不思, 唔聽話, 我地會好忟憎, 但以我琴日所見嘅惠君媽, 真係令我覺得好慚愧....
順便要讚吓佢個印印真係好有愛心


大宅

積分: 3847


40#
發表於 08-4-30 10:50 |只看該作者
我睇完真係好佩服惠君媽咪, 佢真係好好好偉大, 比我已經入青山了.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo