自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 708


21#
發表於 08-5-14 12:47 |只看該作者
7千蚊做清潔仲想點呀~我公司個洗碗呀姐日日做到死都係得5千蚊咋


伯爵府

積分: 18514


22#
發表於 08-5-14 12:53 |只看該作者
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


男爵府

積分: 5303


23#
發表於 08-5-14 12:56 |只看該作者
呢D個案比比皆是, 何需又再標炳天水圍人, 為何唔去訪下每日天水圍去中環, 尖沙咀返工既人, 硬要在人家傷口洒鹽:;pppp: :;pppp:


珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 08-5-14 12:58 |只看該作者
都係幾蚊車費姐

原文章由 Chickee 於 08-5-14 11:42 發表
其實我一直都唔係太信因佢地住天水圍, 所以搵唔到工。大佬, 唔係下下要返中環果d先係工。我公司係元朗, 只係想請d普通工人, 不需經驗, 正常市價, 都無乜人黎見工, 一係做幾日就走, 話遠喎。元朗同天水圍隔離咋喎, 真 ...


男爵府

積分: 9147


25#
發表於 08-5-14 12:59 |只看該作者
七千蚊做清潔工
已經高薪過好多人
咁都唔知足


伯爵府

積分: 17808

魅力王子 好媽媽勳章 畀面勳章


26#
發表於 08-5-14 15:14 |只看該作者
根本喱d有手有腳有工作能力既人就唔因該俾綜援佢地.


大宅

積分: 3637


27#
發表於 08-5-14 15:25 |只看該作者
原文章由 Chickee 於 08-5-14 11:42 發表
其實我一直都唔係太信因佢地住天水圍, 所以搵唔到工。大佬, 唔係下下要返中環果d先係工。我公司係元朗, 只係想請d普通工人, 不需經驗, 正常市價, 都無乜人黎見工, 一係做幾日就走, 話遠喎。元朗同天水圍隔離咋喎, 真 ...


講真妳公司個 case 都個公司都差不多,我地都係先經勞工處請人,果D主任打嚟幫見工的約好哂,係電話度講到好需要份工估喎,$7500.- 請跟車同清潔工。

約咗 10 個就 6 個唔嚟,淨返果 4 個起碼有 2 個嚟到講明自己做唔嚟,都有機會淨返一個半個肯試工,但係返唔係兩、三日就唔做O架喇~

原來勞工處幫忙約期的有好多都係拎緊綜援,佢地定期都會幫佢地嘗試抎工,因為勞工處幫佢地約完之後會通知返社署,呢位有手有腳,仍有工作能力的拎綜援人仕,曾經經勞工處努力過、嘗試過抎工,因為社署會對呢類人仕進行定期評估。

講真有心做野O既遠一遠都會嚟做,我公司有個什工住大埔都嚟流浮山咁遠返工,喂~ 人地要起碼轉三次車O架~

唔橋埋雙手唔駛做每月有錢收O既,住天水圍咁近真係踐單車十分都過到嚟,偏偏就係冇人肯做。

咁近連車錢都慳返啦,我公司又有微波爐帶飯仲可以慳D tim~

但有人可以嚟到見工時講明唔適合,擺明係唔會做o架喇,但仲可以好厚面皮咁提我記得覆返勞工處佢有嚟個見工o架
Hi~Hi~大家好,我係家姐Christy抱住細佬佬Brian係媽媽的小樹熊啊 :lol: :lol: [img align=left]http://www.dotphoto.com/SAN1/92/EE/8F/i92EE8F4B-1C48-48B1-87BD-50E0FF12FDBF.jpg[/img]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo