自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 4077

2018復活節勳章


21#
發表於 15-1-29 10:56 |只看該作者
我想問佢有冇弟弟/妹妹?

記得我大女讀K1開學時, 個個喊到收唔到聲, 唯獨佢唔喊, 仲望住人喊, 返屋企問我點解D小朋友返學要喊。
返咗2個月學, 佢竟然唔肯入學校, 上堂喊, 攬住老師, 叫老師幫拒搵媽咪。老師打俾我, 問咗一大堆嘢, 結論係: 佢呷醋/妒忌。
因為細佬初出世, 佢要爭寵, 所以做 D 嘢出嚟, 定我地關心佢, 注意佢。
最後用咗個零2個月時間糾正佢, 要老師同家長配合, 大家 ignore 佢呢個行為。

初初未搵到原因時, 佢好多藉口, 又話返學唔開心, 又話小朋友虾佢, 我問過老師, 老師話我女口中講嗰位小朋友係好動d, 但同佢冇交集, 只係老師成日口中都叫嗰位小朋友個名, 所以我女就擺佢上枱...

希望你搵得出佢扭計個原因啦!


男爵府

積分: 5241


22#
發表於 15-1-29 11:05 |只看該作者

引用:如果日日問都係咁 就索性唔好問 用肯定語氣

原帖由 蕃茄薯仔湯 於 15-01-29 發表
如果日日問都係咁 就索性唔好問 用肯定語氣話佢知要返學就得

你越問 有時佢越因為attention seeking而不停 ...
係呀,真係俾佢知喊都要返學就得。我個仔k2,放完聖誕假又係入課室喊,但佢之前冇試過架°氹左佢幾日仲係咁,索性唔理佢,同佢講點都要返架啦°跟住佢好快又冇事,而家返學又好開心啦。 其實我覺得氹係冇用,點都要靠佢自己調節同適應。


公爵府

積分: 29789


23#
發表於 15-1-29 11:53 |只看該作者

引用:我想問佢有冇弟弟/妹妹?記得我大女讀K1開學

原帖由 chiliwu 於 15-01-29 發表
我想問佢有冇弟弟/妹妹?

記得我大女讀K1開學時, 個個喊到收唔到聲, 唯獨佢唔喊, 仲望住人喊, 返屋企問我點 ...
謝謝你。我地冇細佬妹




公爵府

積分: 29789


24#
發表於 15-1-29 11:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+蕃茄薯仔湯+於+15-01-29+發表

原帖由 衝勁BB 於 15-01-29 發表
係呀,真係俾佢知喊都要返學就得。我個仔k2,放完聖誕假又係入課室喊,但佢之前冇試過架°氹左佢幾日仲係咁 ...
嗯。明白





珍珠宮

積分: 39385

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


25#
發表於 15-1-29 11:56 |只看該作者
因為佢發現左饗屋企好玩,舒服過返學


男爵府

積分: 9359


26#
發表於 15-1-29 12:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 BorntobeFree 於 15-01-29 發

原帖由 tkop 於 15-01-29 發表
會痴定無痴
Sorry,會痴身啲


用戶要求終止服務

積分: 7682


27#
發表於 15-1-29 12:28 |只看該作者

回覆:阿仔呢個星期都唔肯返學,點解?

可能佢見之前病就有得留家玩,乜都唔駛做兼爸爸媽媽又可陪佢,所以以為只要唔番學就可一直保持呢種生活


男爵府

積分: 7765


28#
發表於 15-1-29 12:36 |只看該作者

回覆:阿仔呢個星期都唔肯返學,點解?

哈哈,我女都有咁,一換校服就喊話唔返學,我同佢講:唔返學無問題,不過要同校長和老師講聲,你等間自己去到學校同校長老師講你唔想返學,佢哋話ok,媽咪就即刻帶你返屋企。我女靜咗一陣,去到學校門口見到校長,我叫佢自己講啦!我女回答我:唔駛講啦,我會玩得開心d㗎la!然後飛快kiss我一啖,比老師拖住落樓梯了我女平時的性格行為真的好搞笑的你可以試下唔好勸個仔,用d搞笑方式,可能佢會受




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo