婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1646


21#
發表於 08-5-26 11:49 |只看該作者
唉,如果d 6299識做人d,講野吾好咁過份,大家咪可以好黎好去,吾識咁煩啦!


大宅

積分: 1646


22#
發表於 08-6-2 18:05 |只看該作者
原文章由 pino 於 08-5-23 16:39 發表
OneOneMa,

其實係咪可以吾擺滿月呢?6299之前吾知攪乜,已經同老公講開擺滿月酒既野啦!!我地兩家其實親戚吾多,就算係亦吾會請哂,一至兩圍大枱已經ok,但佢地鬼咁騎呢,我真係吾想我d親戚見到佢地囉,棧失禮!!

但小b滿月 ...


我今日同我媽媽講,話62之前講開到時擺滿月酒,我媽媽即刻好反對,話吾想對住佢地,話佢地食就識食,講到幫手就講埋d咁既野!!

吾知我同老公講佢會有乜反應,佢成日都幫住佢阿爸阿媽!!!佢好似成日都吾明究竟佢阿爸阿媽有幾克人憎,人地有幾咁吾想見到佢地!!

講真呀,如果無左佢阿爸阿媽就好啦,真係少好多煩惱同拗交(同我老公)!


大宅

積分: 3786


23#
發表於 08-6-3 15:35 |只看該作者
"餵人奶"係好計.....我都係用呢招來擋老公D屋企人。

多口問句,樓主,你最後有無參觀過個間"神秘屋"?


大宅

積分: 3000


24#
發表於 08-6-3 15:57 |只看該作者
原文章由 pino 於 08-5-24 11:08 發表


哈,太騎呢,所以你都記得lei?! 你都覺得我阿媽咁講有用??好,到時用下呢招先!!話吾定佢地一聽到呢句即刻吾敢撩我地!!


我都記番起,你好似話佢哋間屋超亂,超多雜物(垃圾?),
又唔係有錢人但好似慌死人哋貪佢d嘢家嘛?
仲話你就算去到門口,
佢哋都可以有好多籍口,總之點都唔俾你入屋,
有冇記錯?
erm....你老公一心想做和事佬又冇乜計wor..,
:idea: 唯有每日都扮死扮抑鬱,
向老公唸移魂咒每日落少少藥啦!!

[ 本文章最後由 wmpl 於 08-6-3 16:36 編輯 ]


大宅

積分: 1038


25#
發表於 08-6-3 16:23 |只看該作者
樓主, 最後我真係冇攪滿月呀... 先同 C6 講話請呢個就要請埋邊個(差唔多所有親戚都提過), 然後又講攪開冇理由唔請埋朋友/同事, 到時一開就唔知幾多圍, 雖然有人情收, 不過唔同結婚, 好多人都只係買禮物, 到時又唔見一筆... 我仲要報到條數好大, 嚇到佢都唔敢再提... 哈!
之後話不如好好羞羞兩家人(唔叫親戚)坐埋一圍算數... C6 傾咗好耐都唔肯, 最後先知原來人地老豆老母唔 LIKE 同我屋企人食, 話當年我地結婚, 佢地唔似主人家... 我頂! 當年我父母只係招呼返自己的親朋, 又冇踩過界, 都得罪佢地, 結果我地決定連滿月飯都唔同佢地食。
樓主, 你而家唔使擔心住, 佢地未必會上黎探你架, 如果佢地上黎, 你咪入房囉, 成日都話要餵奶, 攪成個鐘先出黎一陣, 轉頭又同小 B 入返房過換片(人奶 B 好多屎架, 成日要換, 所以呢個藉口 VERY GOOD), 跟住又話小 B 同你要瞓, 出黎講句就一齊入返房閂埋門... C6 話你你就扮發呆想喊, 叫你亞媽同佢講你可能有產後抑鬱, 叫佢同佢父母講唔好再上黎...


大宅

積分: 1646


26#
發表於 08-6-3 18:02 |只看該作者
A.C.C.,
我咪就係除左同老公剛拍拖時,咁啱佢地吾響度,我老公帶我上過去1-2次外,我呢10年黎係一次都無上過佢地屋企!!!

wmpl
係呀,就係我啦!我10年前上去果時,其實只係覺得多垃雜野囉,又吾係真係話好好好亂既!!
"又唔係有錢人但好似慌死人哋貪佢d嘢家嘛?"-->>哈哈,呢句係d網友講既!
"你就算去到門口,佢哋都可以有好多籍口,總之點都唔俾你入屋"--->>係呀,果次我老公要上去拎番d野,特登去佢地屋企附近食飯,諗住食完上去!!佢地聽到我又話要上去死吾俾呀(我都知佢地吾會俾架啦,我特登講幾次,佢地好似好緊張咁)!!99死話同我去商場行,等我62同老公上去喎!!把鬼火,後尾我叫我老公都吾好上!!要我同99兩個行商場,咪攪!!結婚果時,佢寧願吾飲新抱茶都吾俾我地上去呀!!都吾知咩人黎既!!


大宅

積分: 1646


27#
發表於 08-6-3 18:13 |只看該作者
原文章由 OneOneMa 於 08-6-3 16:23 發表
樓主, 最後我真係冇攪滿月呀... 先同 C6 講話請呢個就要請埋邊個(差唔多所有親戚都提過), 然後又講攪開冇理由唔請埋朋友/同事, 到時一開就唔知幾多圍, 雖然有人情收, 不過唔同結婚, 好多人都只係買禮物, 到時又唔見 ...


我琴晚同老公講我吾想擺滿月酒(所謂滿月酒係指兩家人一齊食飯),佢無問多句,只係話:"個仔係你既,你有權話事!"攪掂!!佢點同佢老豆老母解釋我就吾理啦!!

"話當年我地結婚, 佢地唔似主人家"-->>d人自己吾郁吾幫手,就話人搶左主人家做,都吾知咩人!!果時我6299又係,結婚行禮果日,兩個成日企埋一邊,又吾招呼人,好似佢地都係賓客咁,利是又吾派俾兄弟姊妹,咁我媽媽當然要幫手招呼人啦,佢又幫我整佈置既野!到lunch食飯埋位時,6299又吾坐吾盛,懶客氣咁同我媽媽講:"你坐先啦,你先係主人家!!" 真係不知所謂!!咁講野!!等我老公成日話佢阿媽13點!!!係啦,你阿媽係最天真無邪果個,幾十歲仲好天真無邪!!

諗起都 !!!


大宅

積分: 3000


28#
發表於 08-6-4 04:44 |只看該作者
原文章由 pino 於 08-6-3 18:02 發表
wmpl
係呀,就係我啦!我10年前上去果時,其實只係覺得多垃雜野囉,又吾係真係話好好好亂既!!
"又唔係有錢人但好似慌死人哋貪佢d嘢家嘛?"-->>哈哈,呢句係d網友講既!


哈哈!! 好彩唧,幾驚我記錯呀,
証明我都仲有番dd記性!!
紅色字嗰句好似仲係我講嘅
咁騎呢嘅6299真係人間少見,
不過當知道話你唔駛斟茶俾佢飲,過時過節都唔駛拜候佢哋,
又有好多人羨慕,
但係再知道佢哋老實不客氣到簡直係駛人唔駛本,
食人食出血,便宜攞到盡之後就.....

你而家決定好用咩法未?


大宅

積分: 1646


29#
發表於 08-6-4 13:15 |只看該作者

回覆 #33 wmpl 的文章

哈哈,原來果句就係你講既!! 係呀,吾俾我上佢地屋企,係唯一我感激佢地既事!!

我打算用上面網友教既方法:
--話要餵人奶吾方便
--話我媽媽已經忙到暈,吾得閒再服侍佢地
--用番佢地吾俾我上佢地屋企果招,話屋企好亂,吾方便招呼佢地
--如果我老公仲吾識做,話吾俾佢地上黎吾係咁好,我會問佢係咪想我產後抑鬱(呢樣野都吾係講笑架,我真係次次同佢地接觸完都實有激氣野,心情都差哂,到時生完情緒吾穩定,見埋佢地,真係分分鐘產後抑鬱)

咁應該擋得住掛??

講真果句,我平時只用"騎呢"形容佢地,根本係俾面我老公,同埋俾番最基本既尊重長輩,費時鬧得咁白咋,從佢地所做既野講既野,我其實係覺得佢地........"衰格"!


複式洋房

積分: 237


30#
發表於 08-6-4 19:12 |只看該作者
我都好唔想6299上黎睇亞B, 我下週預產期了, 但咁耐以黎, 佢哋都無問過我點. 我唔需要佢哋問我點, 但好帶那個都會係佢哋的孫. 記然係咁, 生咗就最好唔好來睇亞b, 我原本都想用餵人奶這招來應付, 但我又驚比我c6拆穿, 因為介時c6會請假陪我. 仲有沒有其他絕穚呢? 萬一都時我餵唔到人奶仲有物招呢? 我又唔想因為咁又同c6吵架, 因為佢一直都覺得佢父母係好人.


大宅

積分: 1646


31#
發表於 08-6-4 19:20 |只看該作者
吾係喎,如果你真係餵人奶,正如上面既網友話齋,真係吾係咁方便啦,有個62響度......bb食人奶食得好密架喎!!

咁你到時邊個陪你坐月??


複式洋房

積分: 237


32#
發表於 08-6-4 19:30 |只看該作者

回覆 #36 pino 的文章

我會係我媽處坐月, 我身邊無人有餵人奶經驗呀, 仲以為2個鐘才餵一次tim. 原來食得好密架.


大宅

積分: 1646


33#
發表於 08-6-4 19:44 |只看該作者
原文章由 gragra2008 於 08-6-4 19:30 發表
我會係我媽處坐月, 我身邊無人有餵人奶經驗呀, 仲以為2個鐘才餵一次tim. 原來食得好密架.


係2個鐘左右,咁都好密啦喎,阿b仲可能食好耐呢?!邊個得閒啋佢地??

你媽媽陪你坐月,咁試下都用我果招,話又要照顧阿b,又要做屋企野,吾得閒招呼佢地!!講真,到時你坐月都吾係點做得,主要都靠你媽媽做,佢真係好辛苦,而初生b好需要乾淨,6299上完黎,分分鐘你阿媽又要拖多次地,黎到又多少都要招呼佢地,真係咁得閒咩?

我可能好你少少,我已經擺到明好吾鍾意6299,見親佢地都影響心情,我諗我老公吾會迫我掛??


複式洋房

積分: 237


34#
發表於 08-6-4 19:58 |只看該作者
我c6知我唔like 佢哋, 因為結婚唔夠1個月, 我99係佢的親友面前(我c6去咗厠所時) 鬧我媽唔識教女. 好大侮辱. 我都唔想比佢哋再傷害我媽. 每次同c6表態唔想見佢哋, c6 都會鬧我小氣. 所以都唔知點算好.

好一於試吓餵人奶先, 6299好奸險的, 最怕唔知佢哋到時又唔知出物招啦.


大宅

積分: 1646


35#
發表於 08-6-4 21:08 |只看該作者
原文章由 gragra2008 於 08-6-4 19:58 發表
我c6知我唔like 佢哋, 因為結婚唔夠1個月, 我99係佢的親友面前(我c6去咗厠所時) 鬧我媽唔識教女. 好大侮辱. 我都唔想比佢哋再傷害我媽. 每次同c6表態唔想見佢哋, c6 都會鬧我小氣. 所以都唔知點算好.

好一於試吓 ...


你99做乜無啦啦咁話你阿媽?你老公知道後有咩反應??咁你阿媽應該都好吾like佢地啦!!我媽媽而家都係好吾like6299,以前會同佢地客氣,而家佢吾會再同佢地客氣,所以到時如果佢地打電話黎,我阿媽會同我擋!況且我到時都係搬番我媽媽度,間屋係我媽媽既,佢吾鍾意招呼佢地,佢地都無計!!我亦已經同我老公講明我媽媽都吾想見到佢地!!

每次同c6表態唔想見佢哋, c6 都會鬧我小氣-->>佢吾會鬧我小氣,但就成日想幫佢地講好說話,我就會叫佢慳番啖口水,棧攪到我愈聽愈忟!!


大宅

積分: 3000


36#
發表於 08-6-7 09:24 |只看該作者
原文章由 pino 於 08-6-4 13:15 發表
我打算用上面網友教既方法:
--話要餵人奶吾方便
--話我媽媽已經忙到暈,吾得閒再服侍佢地
--用番佢地吾俾我上佢地屋企果招,話屋企好亂,吾方便招呼佢地
--如果我老公仲吾識做,話吾俾佢地上黎吾係咁好,我會問佢係咪想我產後抑鬱(呢樣野都吾係講笑架,我真係次次同佢地接觸完都實有激氣野,心情都差哂,到時生完情緒吾穩定,見埋佢地,真係分分鐘產後抑鬱)

咁應該擋得住掛??
講真果句,我平時只用"騎呢"形容佢地,根本係俾面我老公,同埋俾番最基本既尊重長輩,費時鬧得咁白咋,從佢地所做既野講既野,我其實係覺得佢地........"衰格"!


你嘅方法都幾好,
其實對付野蠻6299嘅方法來來去去都係嗰幾招,
分別就只在於你識唔識得靈活運用同變通,
就有啲似佢哋嗰啲一哭/二鬧/三上吊嘅賤招,
不過我哋要用得更高明同千祈唔好走火入魔,
要維持住自己嘅良心同本性,唔係第日老咗變到佢咁乞人憎,
俾新抱/女婿恰,無人so你,就自己攞嚟衰!:;pppp:

其實我如果要鬧我c6阿媽,真係驚停唔到口,
而且我諗哩個世上都無足夠嘅形容詞去形容
佢嘅衰格/賤格/冇人格同乞我憎嘅程度!




大宅

積分: 3786


37#
發表於 08-6-7 11:00 |只看該作者
原文章由 gragra2008 於 08-6-4 19:30 發表
我會係我媽處坐月, 我身邊無人有餵人奶經驗呀, 仲以為2個鐘才餵一次tim. 原來食得好密架.

我餵囡囡人奶個時,好辛勞,差不多個半鐘一次,不過值得架~~

如果餵人奶,就大條道理唔俾佢地上來;
1. 人奶媽咪一般都唔夠時間休息,因為下下埋身餵,最多瞓2~3鐘頭→→唔得閒招呼D閒雜人等。
2. 要夠奶,情緒一定要穩定,唔係就一滴都無→→所以D討厭嘅人最好唔見。
3. 餵人奶係好私人嘅動作,除咗BB同老公,就算係自己阿媽面前都會尷尬→→何況係人地阿媽阿爸


大宅

積分: 1003


38#
發表於 08-6-7 16:40 |只看該作者
我個PK99咪就係咁衰的人, 我坐月時日日嚟, 但我未生時已經同老公講咗叫佢老母唔好日日嚟, 但最後生咗都一樣阻唔到佢個PK, 因為咁我憎到佢入骨, 正一八婆PK鄉下婆!!!!!!!!!!!!!!!! 我一樣話要餵人奶, 同埋我開刀生, 所以要多D時間休息, 但佢兩條老鬼, 竟然日日照樣上嚟, 我日日都喊住叫老公同佢地講少D嚟, 但我老公竟然幫住佢老豆老母, 我不知幾唔開心呀!!! 日日以淚洗面, 我6299就日日嚟坐, 我話餵人奶, 佢地就喺出面廳坐到你餵完為止, 我個PK99仲竟然唔拍門入嚟睇BB, 睇到我餵緊人奶, 我真想小佢, 所以到依家我見佢前憎佢後, 我再無同呢個人講嘢, 更唔會稱呼佢, 佢日日嚟, 我話要休息, 佢同我老公講我可以照訓, 佢上嚟唔會嘈住我喎!!!!!!!!!!!! 大佬我同BB同房, 佢上嚟點唔會嘈住我呀???? 我老公仲要幫住佢老母話99都係想見下個孫, 咁我呢????? 有邊個會埋我感受呀!!!!!!!!!!!!! 嗰時我同老公講再係咁, 我會離婚, 因為我真係頂唔住, 佢日日都見到我喊, 又好情緒化, 再講埋離婚佢先識驚, 但佢老母足足折磨咗我兩三個月, 我諗當時我有產後抑鬱, 因為BB唔肯食人奶, 推開我, 當時我諗點解連阿B都咁對我, 要蝦我, 我咪打佢pat pat, 當時BB大喊, 我先醒一醒, 我做咩要打我個仔, 因為我只係諗到, 如果連仔仔都唔食人奶, 咁99日日嚟實話幫我餵奶粉, 我唔可以比佢得逞, 我仲日日發夢佢地搶走咗我個仔, 所以我好沮喪, 好唔開心, 但好彩我個仔大喊, 喊醒咗我, 我後來都係餵人奶, 心平氣和咁對個仔, 但對住6299就黑面, 等佢地知難而退, 家陣佢地都唔敢嚟我度咁密, 但因為住得近都要一星期見一至兩次, 我照樣黑面, 有時扮聽唔到電話, 佢地以為無人就唔會上嚟, 有時我知佢地想嚟, 我就同BB工人去街避開佢地, 我真係好憎佢地................唔知點先可以唔再見到佢地, 唯有避得就避, 因為我一見到佢地就會無名火起三千丈

[ 本文章最後由 JessBB 於 08-6-7 16:44 編輯 ]


大宅

積分: 1646


39#
發表於 08-6-7 17:54 |只看該作者

回覆 #41 A.C.C. 的文章

hehe.....你講得好有道理呀!!!咁我可以理直氣壯d咁同老公講啦!!


大宅

積分: 1646


40#
發表於 08-6-7 17:59 |只看該作者
原文章由 JessBB 於 08-6-7 16:40 發表
我個PK99咪就係咁衰的人, 我坐月時日日嚟, 但我未生時已經同老公講咗叫佢老母唔好日日嚟, 但最後生咗都一樣阻唔到佢個PK, 因為咁我憎到佢入骨, 正一八婆PK鄉下婆!!!!!!!!!!!!!!!! 我一樣話要餵人奶, 同埋我 ...


你老公見到你咁吾開心喊哂咁都吾阻止佢阿爸阿媽黎呀?!又係一個過度孝順仔!!唉!!呢d老公真係難為個老婆,佢地永遠都吾明佢阿爸阿媽有幾咁影響人地情緒!!

你99知吾知咩叫禮貌架,俾著我餵緊人奶佢咁衝入黎,我諗我真係吾會對佢客氣!!!真係火都黎啦!! 你而家仲要一wk見佢地咁多次,真係慘呀!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo