跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13105


21#
發表於 08-5-27 21:31 |只看該作者
原文章由 picnic95e 於 08-5-27 17:58 發表

晞晞出手,,非同小可
放心啦~晞晞有左bb既我就會搵你地個仔架啦~唔知似cy多d定係朗仔多d呢??

死囉,今次真係唔知鹿死誰手


子爵府

積分: 13105


22#
發表於 08-5-27 21:32 |只看該作者
原文章由 picnic95e 於 08-5-27 17:58 發表

晞晞出手,,非同小可
放心啦~晞晞有左bb既我就會搵你地個仔架啦~唔知似cy多d定係朗仔多d呢??

死囉,今次真係唔知鹿死誰手


子爵府

積分: 13105


23#
發表於 08-5-27 21:37 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-5-27 16:47 發表



係點呀, 唔係典呀!
你勾呀, 唔係au呀!


呢期你少蒲,未學曉我d鄉o下話 阿新抱仔阿媽曉o架啦


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 08-5-27 22:24 |只看該作者
原文章由 picnic95e 於 08-5-27 18:57 發表

都未知係邊個"經手"架~唔使咁開心住~~~kaka~
不過可以學定煲薑醋先~


放心, CY媽煲薑醋好耍家~
上次飯局佢話請我哋食㗎

            


珍珠宮

積分: 35196


25#
發表於 08-5-27 22:28 |只看該作者
係呀..係呀...我要食鴨蛋薑醋

原文章由 小倩 於 08-5-27 22:24 發表


放心, CY媽煲薑醋好耍家~
上次飯局佢話請我哋食㗎


子爵府

積分: 10105


26#
發表於 08-5-28 00:35 |只看該作者
嘩~好狼噃~~晞晞,果然夠主動,有前途


大宅

積分: 4050


27#
發表於 08-5-28 08:07 |只看該作者
原文章由 EMILYYWN 於 08-5-28 00:35 發表
嘩~好狼噃~~晞晞,果然夠主動,有前途

幾時有機會俾晞晞"見"下你個仔呀~


大宅

積分: 4050


28#
發表於 08-5-28 08:07 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-5-27 22:28 發表
係呀..係呀...我要食鴨蛋薑醋

我都未試過鴨蛋薑醋wor~~~cy ma,,我又要試下呀~


子爵府

積分: 13105


29#
發表於 08-5-28 08:59 |只看該作者
原文章由 picnic95e 於 08-5-28 08:07 發表

我都未試過鴨蛋薑醋wor~~~cy ma,,我又要試下呀~


得得得.......我會先努力pump脹個肚先. 我要整个叔仔或姑仔比晞晞


珍珠宮

積分: 35196


30#
發表於 08-5-28 10:29 |只看該作者
加油...cy爸/媽

原文章由 chunyatmama 於 08-5-28 08:59 發表


得得得.......我會先努力pump脹個肚先. 我要整个叔仔或姑仔比晞晞


大宅

積分: 4050


31#
發表於 08-5-28 11:04 |只看該作者
原文章由 chunyatmama 於 08-5-28 08:59 發表


得得得.......我會先努力pump脹個肚先. 我要整个叔仔或姑仔比晞晞

點pump呀~???搞多幾個大食會la,,我地成班陪你pump脹佢~~


珍珠宮

積分: 35196


32#
發表於 08-5-28 11:18 |只看該作者
你又話要減肥mouth: mouth:
留肚食羊腩煲啦

原文章由 picnic95e 於 08-5-28 11:04 發表

點pump呀~???搞多幾個大食會la,,我地成班陪你pump脹佢~~


大宅

積分: 4050


33#
發表於 08-5-28 12:50 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-5-28 11:18 發表
你又話要減肥mouth: mouth:
留肚食羊腩煲啦

我唔食羊架~~ 改食黑椒牛仔骨得唔得~


珍珠宮

積分: 35196


34#
發表於 08-5-30 12:14 |只看該作者


子爵府

積分: 13105


35#
發表於 08-5-30 12:29 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-5-30 12:14 發表
有相睇
http://hk.myblog.yahoo.com/garfieldwhy/article?mid=958

http://hk.myblog.yahoo.com/garfieldwhy/article?mid=1030

http://hk.myblog.yahoo.com/garfieldwhy/article?mid=1031


朗仔媽 Thank you ah......


大宅

積分: 4050


36#
發表於 08-5-30 16:14 |只看該作者
我都有wor~
http://hk.myblog.yahoo.com/picnic95e/article?mid=2014


子爵府

積分: 13105


37#
發表於 08-5-30 17:01 |只看該作者
原文章由 picnic95e 於 08-5-30 16:14 發表
我都有wor~
http://hk.myblog.yahoo.com/picnic95e/article?mid=2014


点解唔見咗CY同晞晞你一啖我一啖食乖乖的相o既??


大宅

積分: 4050


38#
發表於 08-5-30 17:16 |只看該作者
原文章由 chunyatmama 於 08-5-30 17:01 發表


点解唔見咗CY同晞晞你一啖我一啖食乖乖的相o既??

有d影得唔靚既我del左啦~有三級成份既收埋左~


侯爵府

積分: 24212


39#
發表於 08-6-2 22:06 |只看該作者
:-D :-D :-D :-D

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo