興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6783


21#
發表於 15-2-23 01:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 eelenomis 於 15-02-22 發表

原帖由 wlkelly 於 15-02-23 發表
嘩,成180元個籠真係好鬼呀,聽到你d口氣,真係好羨慕做你d倉鼠
唔會啩~ 180蚊間屋就想做倉鼠?
你依家的住屋應該不只180蚊啩


大宅

積分: 1205


22#
發表於 15-2-23 01:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wlkelly 於 15-02-23 發表嘩

原帖由 eelenomis 於 15-02-23 發表
唔會啩~ 180蚊間屋就想做倉鼠?
你依家的住屋應該不只180蚊啩
我隻倉鼠都係住80蚊個隻咋


大宅

積分: 1205


23#
發表於 15-2-23 01:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wlkelly 於 15-02-23 發表嘩

原帖由 eelenomis 於 15-02-23 發表
唔會啩~ 180蚊間屋就想做倉鼠?
你依家的住屋應該不只180蚊啩
我係羨慕你的倉鼠住大屋,唔係我住,做我d倉鼠得細屋住,80蚊個隻,一人一間細籠屋


子爵府

積分: 10532

畀面勳章


24#
發表於 15-2-23 06:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Ming_shirley 於 15-02-22 發

原帖由 eelenomis 於 15-02-23 發表
你到底有沒有睇清楚我的回覆,定我打得唔夠清楚?定係我有個post踩親你條尾呢?
我已經講了,我 ...
\"反正隻銀狐都唔可以同隻紅寶石相處,沒有我的原意\"

都好,比大家睇得清清楚楚,原來你係以一個咩心態去買去養寵物仲可以多多藉口想((幫))佢搵主人,如果得我一個話要分籠都仲可以話係我問題,reply中咁多jm都有咁既建議囉

你可以養千千萬萬隻銀狐,但銀狐佢只係得你一個。

多謝你既提醒呀,不過你真係踩親我條尾,你先出個post話倉鼠打交,陪唔到你隻紅寶石就想比其他人領養,第二日你就係人地個領養post話我拎bb返去會打交。

第一,再强調我已一早準備好籠,接bb當日bb媽咪都見到我拎新籠去接;第二,even我同bb媽咪無必要同你講咁多。你咁多事關心人地倉鼠,不如實際啲養左而家隻銀狐,唔好再比十萬個藉口自己唔養隻銀狐喇,你出既post, reply大家有眼見。

最後一句,你唔知倉鼠打交/你堅持倉鼠唔會打交係你既事,本身我亦都無需要覆你呢個post,但你自己都未搞得掂就去(((擔心)))人地隻倉鼠,就真係踩到我同bb媽咪條尾囉

你唔分籠,唔代表其他人會同你一樣囉放心,我唔會再回覆你架喇,但我唔會阻你繼續覆我既希望你隻銀狐可以搵到個真正愛錫佢既主人



水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


25#
發表於 15-2-23 09:52 |只看該作者

回覆:免費小銀狐~ 求新主人

唔好再買寵物啦唔該!!真正愛動物的不會買



---生命無價,請支持領養---


男爵府

積分: 6783


26#
發表於 15-2-23 10:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 eelenomis 於 15-02-23 發表

原帖由 Ming_shirley 於 15-02-23 發表
"反正隻銀狐都唔可以同隻紅寶石相處,沒有我的原意"

都好,比大家睇得清清楚楚,原來你係以 ...
你唔想覆又覆,咁我都好多謝你仲要咁長編大論去解話囉!
第一,你領養嗰個post都無講到話你分籠養喎!你只話你有養緊一隻!我亦已講了無心但又踩親你條尾,因為人地一句無心話而小氣到追住人地個post嚟話人!
第二,點解你死都覺得我幫銀狐搵新主人唔啱?我有多一隻送比想養嘅人養,無人想收養我都係養番!咁同你收養人地生咗岀嚟又唔養要送比人養有分別嗎??你見到人post咪一樣去領養!
*****鄭重聲明!我唔係指該樓主post收養bb唔啱, 從來bk都係一個分享的平台!*****
第二,若然我係如你所講咁嘅心態去養的話,就唔會岀post,亦唔會為咗60蚊的倉鼠,去買晒全套嘢幾百蚊去服侍佢啦!直接放岀街啦!我亦唔會收留朋友養唔到的小動物啦!朋友亦知我係珍惜生命的人,先會放心比我囉!
你唔係我朋友你咁猜度我我唔介意!呢個回復亦唔係回比你!
只係想其他bk的人知道,分享平台唔係比你講一套做一套!自己收養又批評人地送岀!你記住繼續去批評人去送養的post呀!咁你先係公平而唔係針對住我囉!不過你都係因為我踩親你條尾先針對我啫!
希望你早日釋懷,令bk可以繼續做一個人人都可分享的平台


男爵府

積分: 6783


27#
發表於 15-2-23 10:05 |只看該作者

引用:唔好再買寵物啦唔該!!真正愛動物的不會買

原帖由 meko~ 於 15-02-23 發表
唔好再買寵物啦唔該!!真正愛動物的不會買
但唔係乜都會有領養的,當然貓狗一定唔會買!


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


28#
發表於 15-2-23 11:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meko~+於+15-02-23+發表唔好

原帖由 eelenomis 於 15-02-23 發表
但唔係乜都會有領養的,當然貓狗一定唔會買!
無得領咪唔好養,你在作孽,買寵物



---生命無價,請支持領養---


男爵府

積分: 6274


29#
發表於 15-2-23 15:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Ming_shirley 於 15-02-23 發

原帖由 eelenomis 於 15-02-23 發表
你唔想覆又覆,咁我都好多謝你仲要咁長編大論去解話囉!
第一,你領養嗰個post都無講到話你分籠養喎!你只 ...
我都好睇唔過眼你講到自己幾咁偉大,養左好多小動物每月使了幾百玩,好似好大開支,好錫佢地咁......而家養多隻咪最多多1百幾十,要使多1、2千咩??? $180個籠,代表什麼??願意承擔責任,就算$20個籠,都可以比佢地一生幸福。佢係你親手帶入屋架喎! 你阿媽覺得你同阿哥相處唔到,而家幫你搵個人收養你,又得唔得?阿媽話已經開支好大,每日多雙筷都頂唔順,唔養你,好唔好?再講,不如搵人要埋你隻紅寶石啦!


子爵府

積分: 10532

畀面勳章


30#
發表於 15-2-23 21:42 |只看該作者

回覆:免費小銀狐~ 求新主人

\"自己收養又批評人地送出\"

下?而家好似係你自己安排不善、唔熟識倉鼠性格,令佢地打交打你心愛既紅寶石,再話幫銀狐搵新主人

第二日,你係第二個post見人地(我)養緊銀狐,就好好心去((提醒))人地\"小心你隻銀狐會咬bb\"

咁唔知邊個批評邊個,邊個挑邊個機呢可?

好在有jm睇得明,成件事係有人想自圓其說,網上世界都要對自己講過既野負責呀


子爵府

積分: 10532

畀面勳章


31#
發表於 15-2-23 21:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 eelenomis 於 15-02-23 發表

原帖由 ihv2kids 於 15-02-23 發表
我都好睇唔過眼你講到自己幾咁偉大,養左好多小動物每月使了幾百玩,好似好大開支,好錫佢地咁..... ...
多謝你


子爵府

積分: 10532

畀面勳章


32#
發表於 15-2-23 21:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Ming_shirley 於 15-02-23 發

原帖由 eelenomis 於 15-02-23 發表
你唔想覆又覆,咁我都好多謝你仲要咁長編大論去解話囉!
第一,你領養嗰個post都無講到話你分籠養喎!你只 ...
仲有,我只需要同bb媽媽交待係咪分籠,我地一開始1月尾whatsapp已經表明我已經有新籠接bb,而家你要唔要睇下??

反而既係你前幾日,一開始係post話自己養左好多年,一直都一齊養,而家擺埋一齊就打交唔要…呀!應該話搵新主人…一直有jm 講唔可以咁做有血案,建議你一定要分籠,你都仲要反問人地點生bb

你出post第二日就去人地領養post distrust我。如果你無出呢個搵新主人呢個post,我同bb媽咪都會認為善意提醒,但sorry,暫時睇唔出有人認同你

你講幾多兜幾多都無用,可能你唔記得左自己講過咩,但大家jm心水清,bb媽咪心水清,睇得一清二楚囉


子爵府

積分: 10532

畀面勳章


33#
發表於 15-2-23 21:54 |只看該作者

回覆:免費小銀狐~ 求新主人

distrust我唔緊要,仲要搵返個1月既post distrust我,咩心態真係你自己至知


男爵府

積分: 6783


34#
發表於 15-2-24 00:42 |只看該作者

引用:distrust我唔緊要,仲要搵返個1月既post di

原帖由 Ming_shirley 於 15-02-23 發表
distrust我唔緊要,仲要搵返個1月既post distrust我,咩心態真係你自己至知
你又真係好有心,話唔覆又頂唔到頸覆我,多謝晒~
我又無睇係幾時嘅post喎,喺第一版走岀來咪覆囉~ 我諗你真係太憂慮了,要咁長編大論再解釋同批評我~ 如果你話我安排不善,咁即係你領養嗰啲係有心安排,你能夠接受~


男爵府

積分: 6783


35#
發表於 15-2-24 00:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 eelenomis 於 15-02-23 發表

原帖由 ihv2kids 於 15-02-23 發表
我都好睇唔過眼你講到自己幾咁偉大,養左好多小動物每月使了幾百玩,好似好大開支,好錫佢地咁..... ...
我只係人地話我的嘢我覺得佢唔了解,所以先將正確的回覆佢
我無話我好巴閉噃~ 180定一千幾百,無錯係唔代表有幾錫動物,但喺你地眼中,你地講乜都有理由,我亦如是~
我唔介意你“挺身而岀”睇唔過眼的
希望你同另一位都可以早日釋懷啦


男爵府

積分: 6783


36#
發表於 15-2-24 01:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 eelenomis 於 15-02-23 發表

原帖由 Ming_shirley 於 15-02-23 發表
仲有,我只需要同bb媽媽交待係咪分籠,我地一開始1月尾whatsapp已經表明我已經有新籠接bb,而家你要唔要睇下 ...
你說得對呀,你唔使同我交待的,但你又問我睇唔睇。。。。
我答你:我好trust你的,不需要比我睇了
thanks


子爵府

積分: 10532

畀面勳章


37#
發表於 15-2-24 03:10 |只看該作者

回覆:免費小銀狐~ 求新主人

希望你繼續自打咀巴講多啲你既偉論,等多啲人知了解多啲


子爵府

積分: 10532

畀面勳章


38#
發表於 15-2-24 03:14 |只看該作者

回覆:免費小銀狐~ 求新主人

同埋我講咁多都係善意提醒架咋,見到第一板有咪睇下囉,又咁啱禁反入bb媽咪post見到個咁有善意提醒喎,咪發現咁既問題囉

你亦都繼續要搵多啲藉口呀,繼續兜


男爵府

積分: 6783


39#
發表於 15-2-24 10:01 |只看該作者

回覆:免費小銀狐~ 求新主人

好多謝你凌晨四點覆我呀!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo