自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2302


21#
發表於 15-2-24 10:39 |只看該作者

回覆:mywedding1980 的帖子

Too late to know now...




大宅

積分: 2302


22#
發表於 15-2-24 10:39 |只看該作者

回覆:walterbb 的帖子

Great wor, let me come to have a look




大宅

積分: 2302


23#
發表於 15-2-24 10:40 |只看該作者

引用:我之前問過吉之島,優惠裝至2月尾,賣曬就

原帖由 LorettaLo 於 15-02-24 發表
我之前問過吉之島,優惠裝至2月尾,賣曬就無!
Only tuen mun?




大宅

積分: 2156


24#
發表於 15-2-28 19:06 |只看該作者

回覆:aeon大減價

琴日行過太古aeon bb部掛哂牌寫住bb用品展喎 不過問佢bb睡袋有無折 佢話新貨無折 哂氣!



珍珠宮

積分: 47069

畀面勳章


25#
發表於 15-2-28 19:34 |只看該作者

引用:琴日行過太古aeon bb部掛哂牌寫住bb用品展

原帖由 milkjelly 於 15-02-28 發表
琴日行過太古aeon bb部掛哂牌寫住bb用品展喎 不過問佢bb睡袋有無折 佢話新貨無折 哂氣!

...
睡袋我見好多間都做緊50,100, 150


大宅

積分: 2156


26#
發表於 15-2-28 21:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 milkjelly 於 15-02-28 發表

原帖由 myaisha0435 於 15-02-28 發表
睡袋我見好多間都做緊50,100, 150
你指aeon?


珍珠宮

積分: 47069

畀面勳章


27#
發表於 15-2-28 21:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 myaisha0435 於 15-02-28 發

原帖由 milkjelly 於 15-02-28 發表
你指aeon?
係呀,9展 荃灣 屯門 都一定有,其他冇行過所以唔敢肯定


大宅

積分: 3217


28#
發表於 15-3-4 11:53 |只看該作者
回覆 Lingyau1221 的帖子

我昨天在太古吉之島,再買多2pack,3大1細裝$308,再95折!


珍珠宮

積分: 36825


29#
發表於 15-3-4 12:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+milkjelly+於+15-02-23+發表

原帖由 Lingyau1221 於 15-02-23 發表
Hope la...i have other things want to buy ar
六至十八號有吖




珍珠宮

積分: 36825


30#
發表於 15-3-4 12:15 |只看該作者

引用:有沒有sisters知道幾時大減價?我想買chu+ch

原帖由 Lingyau1221 於 15-02-23 發表
有沒有sisters知道幾時大減價?我想買chu chu奶樽但平時真的太貴⋯
六至十八號有BB展吖




男爵府

積分: 7324

育兒性格勳章


31#
發表於 15-3-4 12:25 |只看該作者


水晶宮

積分: 65773

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


32#
發表於 15-3-4 12:40 |只看該作者
等緊BB展...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo