家庭理財

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   10


大宅

積分: 2418


21#
發表於 15-2-25 16:32 |只看該作者
回覆 jksd 的帖子

有冷靜期


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


22#
發表於 15-2-25 16:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大力大力+於+15-02-25+發表ㄧ

原帖由 jksd 於 15-02-25 發表
大力兄
我早年看你的forum後cut晒保險
但騙徒無處不在
純人壽無錢拎番架喎!你爸爸買呢個應該保本的人壽計劃,大吉利是講老人家買呢d都係留黎百年歸老辦事用! 佢買左將來就唔使你拎錢出黎咁啫。




禁止訪問

積分: 717


23#
發表於 15-2-25 23:09 |只看該作者

回覆:milkylok 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6403


24#
發表於 15-2-26 00:04 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

touch wood 如確診cancer 就會後悔當初自己為何不買危疾。
無知既人先會覺得政府醫院咩都醫到 咩都係$100。
因為佢地根本無經歷過。



點評

natjosejim    發表於 15-5-15 14:29


複式洋房

積分: 252


25#
發表於 15-2-26 00:29 |只看該作者

回覆:milkylok 的帖子

我認為是必須的


複式洋房

積分: 367


26#
發表於 15-2-26 00:50 |只看該作者
jksd 發表於 15-2-25 14:06
大力兄
我早年看你的forum後cut晒保險
但騙徒無處不在
真正的純人壽係供死會的,精算師一早計好人一生平均活到幾多歲,容我做個假設:
假設人一生可活到100歲,而一生的總保費係100萬,咁如果又一出世開始買供到尾咪供每年1萬lor。
但如果50歲先買供到尾咪供每年2萬lor,如此類推。但有很多人唔想供到尾,例如只想供10年,咪每年供10萬lor,當然重有少少同幾多歲風險會較高有關(死亡率)

所以老人家買人壽其實很簡單,因他們不用理會10年後能拿回多少(不是他們買的原意),而是月供d錢最多可買多少


大宅

積分: 1114


27#
發表於 15-2-26 01:48 |只看該作者
本帖最後由 JourneyEast 於 15-2-26 01:49 編輯

已退休的老人家買人壽黎做乜?
人壽既功能
係touch wood講句家庭經濟支柱突然過身
可令家人暫時解決經濟問題

咁退左休既老人家本身都無收入
Touch wood講句就算走左,
都唔會影響家庭收入
咁買黎做乜?

至於話要份賠償黎辦身後事就更加無謂
你用買人壽筆錢留起來
一定夠用


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


28#
發表於 15-2-26 06:58 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

本帖最後由 大力大力 於 15-2-26 06:59 編輯

研究一下內容終身受用~



年輕人及小家庭唔買基金保險,儲錢買樓哪!
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5105478


阿女星期六深夜入左急証室.....留院...出左院鳥~~
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4618703

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


子爵府

積分: 10164


29#
發表於 15-2-26 11:56 |只看該作者
我同C6就各人每月供大概1000,當日常洗用,
一半係純人壽;另一半係危疾,
大吉利是有乜事,就當有個錢應急,多層保障咁囉,
咁同時我地都會儲蓄同有少少投資,
唉,人生無常,只能盡力做點籌算而已!

點評

natjosejim    發表於 15-5-15 14:30


珍珠宮

積分: 36319


30#
發表於 15-2-26 12:14 |只看該作者
jksd 發表於 15-2-25 14:12
係咪有冷靜期?
冷靜期只得14日, 如未過就即刻帶佢CUT左先, 返來先慢慢同佢解釋
菩提自性本來清淨,但用此心直了成佛。


子爵府

積分: 14881


31#
發表於 15-2-26 13:08 |只看該作者

引用:好難答 講出心裡說話, 會俾人鬧保險, 到你C

原帖由 shareholder 於 15-02-24 發表
本帖最後由 shareholder 於 15-2-24 12:38 編輯

好難答 講出心裡說話, 會俾人鬧
x2


珍珠宮

積分: 36319


32#
發表於 15-2-26 13:10 |只看該作者
第一期癌都肯保咁筍? 咁閣下慢慢買啦....... 但到 claim 時你會有意外驚喜
菩提自性本來清淨,但用此心直了成佛。


複式洋房

積分: 367


33#
發表於 15-2-27 00:46 |只看該作者
shareholder 發表於 15-2-26 13:10
第一期癌都肯保咁筍? 咁閣下慢慢買啦....... 但到 claim 時你會有意外驚喜
第一期通常肯保都唔會足,只會係某個%


禁止訪問

積分: 408


34#
發表於 15-2-27 02:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 108


35#
發表於 15-5-12 16:21 |只看該作者

引用:如果擔心癌症引起嘅高費用,買危疾保要買好

原帖由 麟媽媽 於 15-02-24 發表
如果擔心癌症引起嘅高費用,買危疾保要買好大至得,咁樣保費好貴架!大家要先了解多d,危疾保係買一個保額 ...
你好:
你講個種係吾係E保thx




子爵府

積分: 11897


36#
發表於 15-5-12 16:49 |只看該作者

引用:50 歲的朋友,任職教師,無兒無女,夫婦兩

原帖由 lingling627 於 15-02-27 發表
50 歲的朋友,任職教師,無兒無女,夫婦兩人經濟穩定,生活無憂!
去年朋友因長期便秘,前往養和醫院進行身 ...
你朋友腸癌?


男爵府

積分: 6403


37#
發表於 15-5-12 17:41 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

其實我唔明點解當保險公司係對手?
分輸贏?




禁止訪問

積分: 34


38#
發表於 15-5-12 18:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5488

開心吸收勳章


39#
發表於 15-5-12 18:14 |只看該作者

引用:ㄧ句到尾,保險公司有成班精算師,客人同保

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 169635


40#
發表於 15-5-12 19:21 |只看該作者

引用:+本帖最後由+milkylok+於+15-2-24+15:44+編

原帖由 milkylok 於 15-02-24 發表
本帖最後由 milkylok 於 15-2-24 15:44 編輯

朋友乳癌去私家做完手術,之後電療化療共用5X萬,佢講去政 ...
個標題簡直係問和尚攞梳!




首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo