自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7723


21#
發表於 08-6-10 18:30 |只看該作者
原文章由 abu_cheung 於 08-6-10 18:18 發表
今頭先打o左去喇.投訴組個識員好好.
佢都話個警察泊得架車o係到,佢真係有責任去處理所有問題..絕對不是見到小偷偷o左野先捉.
而係要防止罪惡發生....(同埋要help上山頂的司機,先擺部車o係到)所以佢都已經同我開o左個 ...


係呀,中央票控組同警察投訴科果度d職員【其實佢哋算唔算都係警務人員呢?】都好好禮貌,最好笑投訴科果職員話相信真係會有警員明砌生豬肉【即屈人違例駕駛】


子爵府

積分: 12839


22#
發表於 08-6-10 18:31 |只看該作者
原文章由 Leomummy 於 08-6-10 02:13 發表
我唔知佢哋會唔會認真處理,如果你認為係受到不公平對待,你可以去投訴,因為你已被票控,所以你首先要去中央票控組抗辯張票先,順便投訴埋個pc,不過歷時都會幾耐吓,因為我係五月二十日先俾人砌生豬肉,有埋短片,都係啱啱寄信嚟話有 ...



點砌生豬肉呀??我打過去票抗組都冇人聽既...
係hotline黎架..o甘我應該點處理呢??但我已經0左去警察投訴科喇..(因呢邊先有職員聽)


"晴b媽"你唔係當時你環境見到.你當然唔知係咩情況啦.我c6有停低架車.在阿蛇架車隔離..佢都唔理我地....仲係傾偈..笑..我地先入去o乍(都未算入晒去)...就係o甘.......就俾佢地.....都係交通警好人D ..見到我地慢行少少就會示意你點行....


子爵府

積分: 12839


23#
發表於 08-6-10 18:33 |只看該作者
原文章由 Leomummy 於 08-6-10 18:30 發表


係呀,中央票控組同警察投訴科果度d職員【其實佢哋算唔算都係警務人員呢?】都好好禮貌,最好笑投訴科果職員話相信真係會有警員明砌生豬肉【即屈人違例駕駛】 ...

o甘搞笑..佢地都好老實喎.....

請問你有冇交o左張告票罰款先呀?
唔該晒


男爵府

積分: 7723


24#
發表於 08-6-10 18:47 |只看該作者
原文章由 abu_cheung 於 08-6-10 18:33 發表

o甘搞笑..佢地都好老實喎.....

請問你有冇交o左張告票罰款先呀?
唔該晒


你而家只係去咗投訴科,咁你即係冇抗辯到張票噃,咁係咪打算交咗張先,如果唔係,咁你就要親身去中央票控組,對張票作出抗辯,跟住會有封信通知你展開調查,而張票暫時可以唔駛交住,等待最後調查結果

我個case
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1408327


別墅

積分: 926


25#
發表於 08-6-10 18:52 |只看該作者
你唔係當時你環境見到.你當然唔知係咩情況啦.c6有停低架車.在阿蛇架車隔離..佢都唔理我地....仲係傾偈..笑..我地先入去o乍(都未算入晒去)...就係o甘.......就俾佢地...

我覺得你不對!

甘你地自己唔可以主動問警察?

警察點知道你唔識路?


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


26#
發表於 08-6-10 21:55 |只看該作者
原文章由 晴B媽 於 08-6-10 10:13 發表
唔好意思, 我真係覺得你打橫黎。

交警點知你唔識路? 你慢駛可以代表好多野,可能搵路, 可能安全駕駛,可能係兜風攝時間.....

唔識路應該停車主動問人。你自己唔肯去主動問人, 反而怪人唔幫你。

而家你擺明入左禁止 ...


好同意你講法


大宅

積分: 2196


27#
發表於 08-6-10 22:16 |只看該作者
原文章由 abu_cheung 於 08-6-10 18:31 發表



點砌生豬肉呀??我打過去票抗組都冇人聽既...
係hotline黎架..o甘我應該點處理呢??但我已經0左去警察投訴科喇..(因呢邊先有職員聽)


"晴b媽"你唔係當時你環境見到.你當然唔知係咩情況啦.我c6有停低架車.在阿蛇架 ...


你停低架車,有冇落車有禮貌地問路先 如果冇,你只是停車咁人地點知你想點 .就算係警察都冇理由估到你想點


禁止訪問

積分: 93097


28#
發表於 08-6-10 22:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 926


29#
發表於 08-6-11 00:11 |只看該作者
警察係應該幫助市民,咁唔出聲點幫呀你!

擺部警車係山頂,係有時有人投訴有D車停低係屋
outside乍,相信唔係help唔識路上山頂的司機!


子爵府

積分: 12839


30#
發表於 08-6-11 00:40 |只看該作者
原文章由 awah112 於 08-6-10 22:35 發表


咁講又啱喎,警察係應該幫助市民,樓主又唔係飲酒飛車,行錯路可以警告下都得啫。擺部車加幾個警察喺到抄牌,浪費公幣,不如去捉飲酒飛車d人仲好啦。
...



咪係見到我地一家大細...仲要係架搵食車........都陰我地......
真係冇陰公呀........


覺得納稅人真係慘呀.....


禁止訪問

積分: 829


31#
發表於 08-6-11 01:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 926


32#
發表於 08-6-11 01:15 |只看該作者
一家大細...仲要係架搵食車.....咁真係慘D!

咁警察又冇陰你地喎.


禁止訪問

積分: 11321


33#
發表於 08-6-11 01:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11321


34#
發表於 08-6-11 01:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11321


35#
發表於 08-6-11 01:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11321


36#
發表於 08-6-11 01:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11321


37#
發表於 08-6-11 01:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 829


38#
發表於 08-6-11 02:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3886


39#
發表於 08-6-11 07:16 |只看該作者
原文章由 abu_cheung 於 08-6-11 00:40 發表

咪係見到我地一家大細...仲要係架搵食車........都陰我地......
真係冇陰公呀........

覺得納稅人真係慘呀.....


我覺得比你投訴果d警察慘d囉,
自己吾o岩仲要投訴人, 咩道理:;pppp:
你都識講停左係架警車隔離, 點解吾問路呀
你吾開口, 人地點知你想點
事實你係犯左例喎, 警察要抄牌既時候,
你有無 sa 晒num 講吾好意思,
如果有, 警察多數都係話幾句就放你走架啦
會吾會係你地當時態度吾好呀

香港依家實在太多中意投訴既人, 明明自己吾o岩都要投所, 野蠻


大宅

積分: 3886


40#
發表於 08-6-11 07:26 |只看該作者
仲有呀, 你令我諗起n個月前,
bk有個mama,
又係話投訴警察抄牌,係元朗教育路發生,
佢老公停架車係雙黃線等佢買野 ,
警察趕車佢吾走,
話個bb係後座無人睇住開吾到車,
好啦, 吾找就梗係抄牌架啦,
跟住就上bk開topic 好話個警察抄牌, 投訴人地,
果個mama 比一眾正義mama話到吾敢出聲

做人吾係一味靠野蠻就得架, 錯就要認

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo