時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22944


21#
發表於 15-3-12 17:59 |只看該作者

引用:雖然我是BK多年會員,但只是近年才到時事區

原帖由 Prairie 於 15-03-12 發表
雖然我是BK多年會員,但只是近年才到時事區,當然是因為近年的政治問題,到佔中時,發現在[自由廣場]和這 ...
咁啱呀!我以前都唔入呢區,因為政治問題係好煩。
自從佔中後,看盡不少人滿口民主,自由,公義,實質係做盡壞事破壞社會,早幾日見到連欺負老弱婦孺都竟然有人讚好,真係無言。
其實做人做到是非不分真係好可悲,明明係政棍搞D問題出嚟,又可以賴政府。比人踢爆,就推卸話政府逼佢地所以先搞到咁。即係佢地咩責任都冇,完全冇錯! :sigh
自由廣場有部份post根本就唔知真定假,版主又話只係嚮fb見到,實質又係玩抹黑。如果係真事,係錯,鬧係冇問題,但係點解唔知情就去跨大D嘢呢?


翡翠宮

積分: 94400

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


22#
發表於 15-3-12 17:59 |只看該作者
smiletigger 發表於 15-3-12 17:54
我以前一直無入過時事,多數在公海,但佔中果期多入佔中,後期知道佔中將關帖,眾多jm約定時事呢邊見,自此 ...

大家多D分析總會經過時間之後唔會再不停閙,仲閙緊多數係唔想面對因反對帶黎既負面後果。 如果人人因為心中想要就任意妄為,香港真係大亂。


子爵府

積分: 13501


23#
發表於 15-3-12 18:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 freespeech 於 15-03-12 發表

原帖由 tonghomama 於 15-03-12 發表
其實我覺得在時政同自由, 都系同樣黃批人:黃c vs 非黃c .

我亦留意到黃c 少入時政, 佢地好喜歡在自 ...
當然, 自由廣場大多數人其實對政治無乜興趣, 亦唔太留意時事新聞, 係某d黃C洗腦好對象。到入左時政, 開始有人識先尋求真相 ,用理據反駁, 黃C洗腦目的已失, 自然只有走頭( 兼出返去抹黑時政)。


翡翠宮

積分: 94400

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


24#
發表於 15-3-12 18:02 |只看該作者
csdenis 發表於 15-3-12 18:00
當然, 自由廣場大多數人其實對政治無乜興趣, 亦唔太留意時事新聞, 係某d黃C洗腦好對象。到入左時政, 開 ...

見到D POST 不停重複就知咩事啦,差不多日日有人係公海開呢D POST,好快就有JM 入去一齊狂閙,佢地覺得呢D係文明表現!!!



子爵府

積分: 13501


25#
發表於 15-3-12 18:10 |只看該作者

引用:Quote:csdenis 發表於 15-3-12 18:00 當然

原帖由 littlecar 於 15-03-12 發表
見到D POST 不停重複就知咩事啦,差不多日日有人係公海開呢D POST,好快就有JM 入去一齊狂閙,佢地覺得呢D ...
我覺得要專重版規,同埋真係要專重一D對時事政治無興趣嘅人囉。


侯爵府

積分: 22944


26#
發表於 15-3-12 18:13 |只看該作者
lihomahk 發表於 15-3-12 15:00
對!尊重他人訂版規,不濫用自由
你呢句現實同網絡都啱用喎.


侯爵府

積分: 22944


27#
發表於 15-3-12 19:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 tonghomama 於 15-03-12 發表

原帖由 csdenis 於 15-03-12 發表
當然, 自由廣場大多數人其實對政治無乜興趣, 亦唔太留意時事新聞, 係某d黃C洗腦好對象。到入左時政, 開 ...
我都覺得,D人嚮自由個邊不停出D抹黑post, 洗腦post。
如果係係啱,係有道理,駛咩咁做丫。


禁止訪問

積分: 27698


28#
發表於 15-3-12 19:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+csdenis+於+15-03-12+發表當

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22944


29#
發表於 15-3-12 19:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 calvin1230hk 於 15-03-12 發

原帖由 tonghomama 於 15-03-12 發表
系呀!話咩食人䱽, 話人追著佢嚟罵!跟手走幾個出嚟唱和, 話反對佢地嘅人就收錢, 都痴線嘅!

有道理嘅 ...



公爵府

積分: 27254

2024年龍年勳章 畀面勳章


30#
發表於 15-3-12 20:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 calvin1230hk 於 15-03-12 發

原帖由 tonghomama 於 15-03-12 發表
系呀!話咩食人䱽, 話人追著佢嚟罵!跟手走幾個出嚟唱和, 話反對佢地嘅人就收錢, 都痴線嘅!

有道理嘅 ...
唔夠人講先要發爛炸啫 依啲我當笑話睇


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo