跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2542


21#
發表於 08-6-30 16:25 |只看該作者
Airam,
我記得你呀,係呀,你果時講過去hk睇的.
其實你試過有,雖然不幸走左,但證明你都有機會得呀.我覺得你成數會高過我了.

係呀,我都係睇黃潔敏呀,佢現在放假,所以我都要七月才覆診.你覺得佢點呀?佢叫我下cyber開始日日打針,不過,坦白講,我對黃醫生的信心不大,不過,即管下cyber試下啦.

你七月在山頂做iui??幾錢呀?係唔係黃醫生叫你做呀??

我有睇莫醫生呀,因為我睇體溫表,唔飲中藥的cyber,真係差好多.而且,飲左藥後食和睡都好d.


大宅

積分: 2542


22#
發表於 08-6-30 16:28 |只看該作者
1075mmww,
放心啦,你有得做ivf,成數已經比我高好多了.
山頂的醫生只是叫我日日打針,中醫就叫我食花膠同埋keep住飲中藥.
唉,我都唔明點解子宮內膜會薄架,我又無落過仔.所以現在我都唔知可以做咩了.


大宅

積分: 2542


23#
發表於 08-6-30 16:31 |只看該作者
豬_兜兜,

我都知澳門的專科唔得,可是,若果去hk,太貴了,每做一次iui都萬幾,仲要唔一定得,真係負擔唔到呀.所以,只好在澳門搵辦法囉.

咩原來在山頂睇,要睇兩年以上才可以轉去hk架??? 咁樣就免費呀??


別墅

積分: 525


24#
發表於 08-7-1 14:58 |只看該作者
Lumpy:

我3月頭做完刮宮,當時個醫生知我之前係香港做iui, 佢問我想唔想係山頂做, 山頂有兩個不育醫生, 睇我果個係黃潔敏, 同時, 我的一個山頂護士朋友都話佢幾好, 所以決定睇佢試下, 4月尾睇佢, 佢話叫我食三個月避孕藥, 用黎調理經期及子宮, 到七月m黎時覆診, 得的話, 可以開始做iui, 不過佢話只可以做三次, 不成功的話, 就要轉做ivf, 因為我到明年春天就38歲, (山頂規矩:38歲後無得做iui) ...如果都係唔得, 我可能會放棄啦, ......>_<

原文章由 Lumpy 於 08-6-30 16:25 發表
Airam,
我記得你呀,係呀,你果時講過去hk睇的.
其實你試過有,雖然不幸走左,但證明你都有機會得呀.我覺得你成數會高過我了.

係呀,我都係睇黃潔敏呀,佢現在放假,所以我都要七月才覆診.你覺得佢點呀?佢叫我下cyber開始 ...


別墅

積分: 525


25#
發表於 08-7-1 15:11 |只看該作者
Lumpy:

其實我係香港睇左半年, 做左4次iui, 用左5萬5, 都唔知值唔值, 錢係其次, 最辛苦係要每個月去5-6次香港(自己一人去), 好累, 有時甚至好沮喪, 坐船返黎時試過不停咁喊, 點解人地隨時話有就有, 我地就想盡辦法都無...>_<
所以我都係決定唔去香港做啦, 係澳門點都舒服d, 起碼有屋企人陪下......係呢, lumpy, 係山頂睇要比錢咩?mud 唔係免費咩? 黃醫生都無同我講過要比錢, 我上次做刮宮同埋覆診都唔駛錢wor....??


大宅

積分: 2542


26#
發表於 08-7-1 17:58 |只看該作者
Airam,

我就是唔捨得用幾萬蚊,同埋我唔可以一個人過hk睇醫生,我會怕,同埋正如你所講,過程好漫長和好慘,我會應付不來.

現在你可以在澳門做,好好呀!起碼不用咁辛苦,個人舒服d,命中率都高d啦.唔好理山頂規定的三次啦,得的話,一次就夠啦!分分鐘打孖添呀!聽聞有高齡人士在山頂做...結果三胞胎添呀!真係有排煩.

黃潔敏...我都唔知話佢好唔好,事關佢總是認為我太心急了,我今年廿七,所以黃醫生覺得我可以慢慢試,唉,但我唔想呢!

山頂俾錢的問題,若果你是公務員/公務員家屬/其他有免費醫療的機構員工,就不用錢囉,仲要係入院/做檢查/睇醫生/藥費,全免.若果是持澳門居民身分證,診金就半價,檢查費和藥費另計.

我睇黃醫生都要錢呀!所以現在攪緊入公司的醫保.我諗你七月見黃醫生時,真係要問下iui一次幾錢了.(順便話埋我知,thx)

我七月中去睇呀,你呢?


大宅

積分: 2542


27#
發表於 08-7-1 18:03 |只看該作者
Airam,
你現在除了等黃醫生,仲有做咩呀?
黃醫生有無叫你食善存呀?
我食緊中藥和花膠,天呀!咁大個女未試過食咁多花膠,食到想嘔呀,花膠煲雞,花膠炆雞,就連外出食飯,老公都刻意叫花膠.

其實,你做咁多野,醫生有無叫你老公都check下呀?會唔會係佢的虫虫唔合格呀?


複式洋房

積分: 181


28#
發表於 08-7-2 09:05 |只看該作者
原文章由 Lumpy 於 08-7-1 17:58 發表
Airam,

我就是唔捨得用幾萬蚊,同埋我唔可以一個人過hk睇醫生,我會怕,同埋正如你所講,過程好漫長和好慘,我會應付不來.

現在你可以在澳門做,好好呀!起碼不用咁辛苦,個人舒服d,命中率都高d啦.唔好理山頂規定的三次啦, ...

Dear Lumpy and Airam,
我星期一睇左醫生,因dr.方7/7放假所以提前睇,dr.方已決定做ivf,約兩個月左右會第一次見hk醫生,跟住就係一連串治療,我同老公講做ivf真係過完一關右一關.我係38yrs以下有三次ivf機會,如果唔成功最後打算就係去廣州做,希望唔洗啦.你地保重呀,我地還年青,要績極d,唔好放棄.


大宅

積分: 2542


29#
發表於 08-7-2 10:10 |只看該作者
1075mmww,
哦,咁即係黃醫生放完就到方醫生放啦.
安排左做咪好囉,呢兩個月放鬆心情等,可能,有意外驚喜呢!
不過,我想問,由醫生決定要做,咁轉去hk醫生,好似不用俾錢的,是嗎?


別墅

積分: 525


30#
發表於 08-7-2 21:58 |只看該作者
Lumpy:
我係樣樣問題都有d, 有子宮肌瘤(5粒--最大果粒有3cm), 子宮壁唔夠厚, 有卵巢多囊, 經血變少, 卵子發育不良, 我老公的精子活躍度不夠, 但係香港的醫生每次幫我打針加食藥(係整到我個子宮壁變厚d,d卵發育好d,同埋食糖尿藥令到卵巢多囊減輕), 我老公就食下d維他命丸, 如鋅,vitamin e等, 之後比佢睇進度, 佢都話我情況好好, 仲好過好多香港的媽咪, 都唔知點解頭三次都失敗, 到第四次就中左, 不過一驗孕就見紅, 要卧床一星期! 之後番工一星期又見紅, 又卧床一星期,以為無事又番工, 三星期後突然朝早起身見紅, 好不幸, 小b都係留不住......>_<

原文章由 Lumpy 於 08-7-1 18:03 發表
Airam,
你現在除了等黃醫生,仲有做咩呀?
黃醫生有無叫你食善存呀?
我食緊中藥和花膠,天呀!咁大個女未試過食咁多花膠,食到想嘔呀,花膠煲雞,花膠炆雞,就連外出食飯,老公都刻意叫花膠.

其實,你做咁多野,醫生有無叫你老 ...


別墅

積分: 525


31#
發表於 08-7-2 22:22 |只看該作者
lumpy:

黃醫生叫我食三個月避孕藥, 等佢放完大假, 七月第一日m黎去見佢, 如果可以的話就開始做iui, 因為38歲後無得做, 我只係得大半年時間做iui (only三次), 不過食左一個月之後發覺唔對路, d M亂左(可能佢叫我開始食藥的時間遲左), 兼且個人肥左, 所以決定唔再食藥, 之後我去睇中醫, 日日食中藥調理, 感覺個人心情好左, D M 多左D, 只係每次早左一星期, 都唔知點解??????
至於平時, 我無咩特別進補, 好間中先食花膠, 只係中醫叫我食維他命E及卵膦脂LO.....
另外, 我想我係山頂IUI做應該係免費ga, 因為我係教師, 上次做手術同埋取藥都係免費.....

[ 本文章最後由 Airam 於 08-7-2 22:27 編輯 ]


複式洋房

積分: 181


32#
發表於 08-7-3 09:03 |只看該作者
原文章由 Lumpy 於 08-7-2 10:10 發表
1075mmww,
哦,咁即係黃醫生放完就到方醫生放啦.
安排左做咪好囉,呢兩個月放鬆心情等,可能,有意外驚喜呢!
不過,我想問,由醫生決定要做,咁轉去hk醫生,好似不用俾錢的,是嗎? ...

Dear Lumpy:
hi我自己本身係公務員,所以醫療係免費,不過我問過方醫生,sent 去hk做澳門市民要唔要付款,佢話要,約80k.都幾貴係山頂做iui只要付針藥錢.


大宅

積分: 2542


33#
發表於 08-7-3 11:31 |只看該作者
Airam,
聽好多人講食完避免藥都會肥.不過,醫生叫你食,都係想你避下,或許,你用其他方法避囉,咁就不用食藥了.
我又係子宮壁薄,黃醫生都話下次m要日日打針,應該都係你打果d.

真係呀,我食左中藥之後都舒服左,所以當調理囉.下次有左之後,你會否考慮食中藥安胎呀?仲有呀,你份工時時要企,好辛苦喎,到時搵人返來教part time啦,企得多唔好呀.


大宅

積分: 2542


34#
發表於 08-7-3 11:41 |只看該作者
1075mmww,
多謝你提供的資訊呀,我想知左好耐了,但是又唔知問邊個好喎.謝謝你呀.
原來在山頂轉去hk都要錢架...仲好貴呀,真係唔係人人負擔得起.
你有無考慮下睇中醫呀,當調理下身體囉,睡得好d,食得好d,m靚d,身體好d.可能都有幫助.


大宅

積分: 2542


35#
發表於 08-7-3 11:47 |只看該作者
Airam,
你咪睇緊中醫的,你可以問下佢,你老公食五子補腎丸(又叫五子衍宗丸)好唔好呀?我個中醫建議食,話是補腎的.(不過我未買呀,因為中醫話同我老公打下脈,睇下佢食唔食得先)
我總是覺得,生bb,男人的虫虫好唔好都很重要,無理由咩都關個女人事的!

我地已經為左生bb,做左好多檢查,受左好多苦,男人無理由咩都不用做的!!

你唔好太擔心啦,hk醫生都話你子宮的情況改善左好多了,即係好快就有啦.有朋友都係教師,去年又係上上下堂暈左,之後就無左了,但今年佢又有左,年尾生添了.所以,你試過有,就即係好易再有的了,好過我,我咩都無


複式洋房

積分: 181


36#
發表於 08-7-4 09:18 |只看該作者
原文章由 Lumpy 於 08-7-3 11:41 發表
1075mmww,
多謝你提供的資訊呀,我想知左好耐了,但是又唔知問邊個好喎.謝謝你呀.
原來在山頂轉去hk都要錢架...仲好貴呀,真係唔係人人負擔得起.
你有無考慮下睇中醫呀,當調理下身體囉,睡得好d,食得好d,m靚d,身體好d.可 ...

Dear Lumpy:

有咩好中醫介紹呀?


別墅

積分: 525


37#
發表於 08-7-5 15:44 |只看該作者
Lumpy:
我老公依家同我一齊睇緊同一個中醫,醫生話佢太肥,依家都係食去脂,去膽固醇的中藥, 最衰係我老公好懶去做運動,我日日俄佢去做針灸減肥,睇下過一排佢身體同埋d精子會唔會好d lo!

我之前有左果時, 我老闆好好人ga, 佢叫我坐係度教書, 唔好企, 我d學生又好錫我, 所有重野(書簿,電腦),佢地話幫我拎, 之不過係我有時要行樓梯 (屋企都要行上四樓), 可能都係其中一個因素令到個b無左la!

1075mmww,
我之前有睇過一個婦科中醫, 佢都ok ga, 叫劉群英, 係百鴿巢佳景隔離樓級上去, 一劑中藥要$50, 要自己煲, 不過睇佢要等好耐, 同埋佢只係下午4點至7點開診, 你地可以試下....


複式洋房

積分: 181


38#
發表於 08-7-7 12:37 |只看該作者
原文章由 Airam 於 08-7-5 15:44 發表
Lumpy:
我老公依家同我一齊睇緊同一個中醫,醫生話佢太肥,依家都係食去脂,去膽固醇的中藥, 最衰係我老公好懶去做運動,我日日俄佢去做針灸減肥,睇下過一排佢身體同埋d精子會唔會好d lo!

我之前有左果時, 我老闆好好人 ...

做完iui後個cycle唔準,我之前未做不育治療前都唔算太準約25-28 days,但今次23days,都唔知點算.右無得睇返方醫生.


大宅

積分: 2542


39#
發表於 08-7-8 12:23 |只看該作者

回覆 #36 1075mmww 的文章

不好意思呀,剛去完旅行回來,咁遲才覆你.
我睇鄭其昌就唔得,睇緊科大莫蕙,不過都未得.
但佢地兩個好多人睇過都話得.


大宅

積分: 2542


40#
發表於 08-7-8 12:28 |只看該作者
Airam,
我兩公婆去年好努力做運動架,大家做運動和控制食量,減左十磅架.不過,自返學後,就懶左了,現在肥返,下次m後都打算兩公婆一齊去做運動.互相督促和鼓勵,會開心d.你都試下同佢一齊做啦.

你老細好好人呀,d學生都好乖,你好幸運呀!至於行舊樓,唔......係會辛苦d,不過,下次小心d,行慢d就無事的了.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo