自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2763


21#
發表於 08-6-19 22:46 |只看該作者
好多嘢都加咗價架喇﹗都無話係咪靜雞雞囉﹗你幾時有見過午餐肉、豆豉鯪魚、餅乾......加價會通知你架﹖


別墅

積分: 694


22#
發表於 08-6-19 23:33 |只看該作者
D麵包至少加五亳子呀


大宅

積分: 1038

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


23#
發表於 08-6-19 23:36 |只看該作者
樣樣加, 都唔知點生活


大宅

積分: 1038

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


24#
發表於 08-6-19 23:37 |只看該作者
樣樣加, 都唔知點生活


伯爵府

積分: 18078

畀面勳章


25#
發表於 08-6-19 23:42 |只看該作者


大宅

積分: 4164

畀面勳章


26#
發表於 08-6-19 23:43 |只看該作者
上星期我買左個咖哩雞包......要$6.5呀....好鬼貴....仲要入面得一舊手指甲大的雞肉咋.....我以後都唔買呢個包啦.....


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 08-6-19 23:53 |只看該作者
平時食開五x芝士包,平時$10.x,依家加到$13.x,加都唔緊要,數量仲要少左1/3,真係離譜.
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


大宅

積分: 2078


28#
發表於 08-6-20 03:12 |只看該作者
幾個月前我行入美心,本來想買個飽食~
但一見到d價錢,我即刻走0左咩都冇買~:;pppp:


公爵府

積分: 25161

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 08-6-20 13:54 |只看該作者
但以排包嚟講,咁多間麵包舖,就覺得只有美心係最好食,貴都會買.(只限排包)


大宅

積分: 1641


30#
發表於 08-6-20 14:35 |只看該作者
貴得唔多值, 買條life bread全家都有排食


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


31#
發表於 08-6-20 21:52 |只看該作者
原文章由 Jimsalad 於 08-6-20 14:35 發表
貴得唔多值, 買條life bread全家都有排食



買一包( 生命麵包 )真係慳唔少錢
(記得買有 雞蛋和蜜糖味 ,好味d)


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 08-6-21 01:04 |只看該作者
排包真係佢最好食,但近排好似唔同左味,"鞋"左好多
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo