自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   7


珍珠宮

積分: 47707


21#
發表於 15-3-27 07:49 |只看該作者

引用:Quote:幸福小師奶 發表於 15-3-24 23:01 有

原帖由 liy7239 於 15-03-24 發表
放蜂花牌檀香皂(一般藥房可以買到),衣櫃都放埋,沒曬味道,仲有香味,不過唔知你鐘唔鍾意個味,買前最好 ...
請問d用咩入住


別墅

積分: 791


22#
發表於 15-3-27 09:27 |只看該作者

回覆:鞋櫃好臭

送竹炭包


男爵府

積分: 9227


23#
發表於 15-3-27 12:43 |只看該作者

回覆:鞋櫃好臭

清潔左鞋底先放入櫃


子爵府

積分: 13704

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


24#
發表於 15-3-27 13:26 |只看該作者
本帖最後由 wing421 於 15-3-27 13:27 編輯
nikfan 發表於 15-3-24 23:46
我唔定,去到藥房,拎D皂聞下,邊個味香、濃,就買果款,cheap cheap十幾蚊有一pack果D,都放幾個月:wahaha ...

想問下係唔係就咁開左張紙,成舊皂放入鞋櫃就得?放幾耐換皂架?如果我鞋櫃有幾層,係唔係切開D皂放幾層好D架?


珍珠宮

積分: 30641

2025勳章蛇年勳章


25#
發表於 15-3-27 20:47 |只看該作者
BIGPAT 發表於 15-3-27 07:49
請問d用咩入住
整碎入茶包袋或紙巾包住或成塊放都得


大宅

積分: 4518


26#
發表於 15-3-27 21:56 |只看該作者

回覆:鞋櫃好臭

我去開bbq都攞幾件炭點回家,放鞋櫃到吸味


男爵府

積分: 6455


27#
發表於 15-3-27 23:17 |只看該作者

回覆:呀仔 的帖子

用炭超吸味




翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


28#
發表於 15-3-27 23:38 |只看該作者
BIGPAT 發表於 15-3-27 07:49
請問d用咩入住
用絲襪庄住, 用到耐左無味攞出來洗細件衣物。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


男爵府

積分: 6251


29#
發表於 15-3-28 14:53 |只看該作者

引用:放兩卷廁紙入去。

原帖由 愛B媽媽 於 15-03-25 發表
放兩卷廁紙入去。
我都係卷厠纸
日本節目介绍過


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo