自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   5


大宅

積分: 2108


21#
發表於 15-4-7 12:08 |只看該作者
用水晶同牌子的走珠裝, 唔駛要濕皮膚先用到, 方便d


子爵府

積分: 13596


22#
發表於 15-4-7 13:02 |只看該作者

引用:用水晶同牌子的走珠裝, 唔駛要濕皮膚先用到

原帖由 00ling 於 15-04-07 發表
用水晶同牌子的走珠裝, 唔駛要濕皮膚先用到, 方便d
都係天然?


男爵府

積分: 7780


23#
發表於 15-4-7 13:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 danzlover 於 15-04-06 發表S

原帖由 creambb 於 15-04-06 發表
Sasa賣嗰隻,紫紫地色,你問sales就知
請問呢隻係止汗定係出汗都冇味??
我硬係覺得唔出汗係好唔自然


子爵府

積分: 14910


24#
發表於 15-4-7 13:11 |只看該作者
rachel97 發表於 15-4-7 13:03
請問呢隻係止汗定係出汗都冇味??
我硬係覺得唔出汗係好唔自然
我用呢款, 止汗味但止唔到汗~ 我想搵隻天然又止到汗ge, 始終件衫腋下位濕左會好尷尬~


珍珠宮

積分: 36441


25#
發表於 15-4-7 13:12 |只看該作者

引用:Quote:rachel97 發表於 15-4-7 13:03 請問

原帖由 silence莓 於 15-04-07 發表
我用呢款, 止汗味但止唔到汗~ 我想搵隻天然又止到汗ge, 始終件衫腋下位濕左會好尷尬~
...
出汗係好架,唔出汗會唔會唔好


子爵府

積分: 14910


26#
發表於 15-4-7 13:42 |只看該作者
本帖最後由 silence莓 於 15-4-7 13:43 編輯
creambb 發表於 15-4-7 13:12
出汗係好架,唔出汗會唔會唔好

我都幾大汗, 只係想止腋下位, 心口背脊依然會排汗, 應該無乜問題~


大宅

積分: 2108


27#
發表於 15-4-7 14:12 |只看該作者
http://gd1.alicdn.com/bao/upload ... pic.jpg_400x400.jpg

同牌子, 應該都係天然

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo