自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4431

畀面勳章


21#
發表於 15-4-6 17:28 |只看該作者

引用:拎番去退啦,我之前買過,洗完一次都係甩勁

原帖由 YUUI 於 15-04-06 發表
拎番去退啦,我之前買過,洗完一次都係甩勁多閃粉,我個女由頭到腳,我對手,仲有個地下,超多閃粉,好在既 ...
我估好多人退


大宅

積分: 4431

畀面勳章


22#
發表於 15-4-6 17:29 |只看該作者

引用:拎番去退啦,我之前買過,洗完一次都係甩勁

原帖由 YUUI 於 15-04-06 發表
拎番去退啦,我之前買過,洗完一次都係甩勁多閃粉,我個女由頭到腳,我對手,仲有個地下,超多閃粉,好在既 ...
可能好多人退,我冇單,我都下次去時試下退


大宅

積分: 4431

畀面勳章


23#
發表於 15-4-6 17:30 |只看該作者

引用:我手洗左幾次都甩,著完都成頭成身閃粉,依

原帖由 lska808 於 15-04-06 發表
我手洗左幾次都甩,著完都成頭成身閃粉,依家都唔著喇
唔抵,幾百蚊買條裙,我諗住冇單都試下退


珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 15-4-6 18:26 |只看該作者

引用:拎番去退啦,我之前買過,洗完一次都係甩勁

原帖由 YUUI 於 15-04-06 發表
拎番去退啦,我之前買過,洗完一次都係甩勁多閃粉,我個女由頭到腳,我對手,仲有個地下,超多閃粉,好在既 ...
單一早丟左,得個牌可以既咩?我以為唔得添





珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


25#
發表於 15-4-6 18:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+diong+於+15-04-06+發表唔會

原帖由 Babynettie 於 15-04-06 發表
唔洗都甩,咪諗住洗下佢,洗甩曬佢lor





大宅

積分: 4431

畀面勳章


26#
發表於 15-4-6 18:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 YUUI 於 15-04-06 發表拎番去

原帖由 KAMIKASHUN 於 15-04-06 發表
單一早丟左,得個牌可以既咩?我以為唔得添
試下,横掂都著唔到,丟左喊水海


翡翠宮

積分: 84302


27#
發表於 15-4-6 18:38 |只看該作者
Same here


子爵府

積分: 11487

畀面勳章


28#
發表於 15-4-6 18:39 |只看該作者

回覆:迪士尼elsa裙嚴重甩金粉,點算好?

淘個d冇乜點甩喎




伯爵府

積分: 18536


29#
發表於 15-4-6 18:43 |只看該作者

回覆:迪士尼elsa裙嚴重甩金粉,點算好?

我以前賣衫,d前輩教客,有金粉果d衫,洗之前浸鹽水,話之後唔會甩架喎,不過我唔知真唔真呀,我無試過……


伯爵府

積分: 16212


30#
發表於 15-4-6 20:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 YUUI 於 15-04-06 發表拎番去

原帖由 KAMIKASHUN 於 15-04-06 發表
單一早丟左,得個牌可以既咩?我以為唔得添
唔係呀,我張單未掉架


伯爵府

積分: 16212


31#
發表於 15-4-6 20:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 KAMIKASHUN 於 15-04-06 發表

原帖由 Babynettie 於 15-04-06 發表
試下,横掂都著唔到,丟左喊水海
你係咪奇妙處處通會員?唔知你當時有冇用呢張卡,希望佢地會有record。
其實佢呢條裙有好多女仔著,無理由人地果d唔甩閃粉既,退唔到先上網揾點搞


大宅

積分: 2759


32#
發表於 15-4-6 20:12 |只看該作者

回覆:迪士尼elsa裙嚴重甩金粉,點算好?

有無jm無單都退到


大宅

積分: 4431

畀面勳章


33#
發表於 15-4-6 20:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Babynettie 於 15-04-06 發表

原帖由 YUUI 於 15-04-06 發表
你係咪奇妙處處通會員?唔知你當時有冇用呢張卡,希望佢地會有record。
其實佢呢條裙有好多女仔著,無理由 ...
我朋友係,佢幫我買咖


大宅

積分: 4431

畀面勳章


34#
發表於 15-4-6 20:18 |只看該作者

引用:有無jm無單都退到

原帖由 jennyjenyjay 於 15-04-06 發表
有無jm無單都退到
我會試下


水晶宮

積分: 68142

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


35#
發表於 15-4-6 20:20 |只看該作者

回覆:迪士尼elsa裙嚴重甩金粉,點算好?

係,甩得好勁。。。
所以穿過兩次,打左入冷宮。


大宅

積分: 4627


36#
發表於 15-4-6 20:32 |只看該作者

回覆:迪士尼elsa裙嚴重甩金粉,點算好?

唱歌elsa都係


翡翠宮

積分: 76272


37#
發表於 15-4-6 20:33 |只看該作者

回覆:迪士尼elsa裙嚴重甩金粉,點算好?

有金粉同珠片貼都係麻煩架啦




水晶宮

積分: 52929


38#
發表於 15-4-6 20:34 |只看該作者

回覆:迪士尼elsa裙嚴重甩金粉,點算好?

有金粉嘅衫,我從來都唔會買。


大宅

積分: 4431

畀面勳章


39#
發表於 15-4-6 20:44 |只看該作者

引用:唱歌elsa都係

原帖由 少理阿爸 於 15-04-06 發表
唱歌elsa都係
係呀,又唔明點解bk一路冇人講,攪到做左水魚


男爵府

積分: 7168


40#
發表於 15-4-6 21:00 |只看該作者

回覆:迪士尼elsa裙嚴重甩金粉,點算好?






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo