想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 4987


21#
發表於 15-4-22 12:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 miniyannis 於 15-04-21 發表

原帖由 小野花 於 15-04-21 發表
乜食番薯會有幫耡?
係排卵前食定排卵後食?
排卵後食
1429677087791.jpg


大宅

積分: 3795


22#
發表於 15-4-22 12:57 |只看該作者

回覆:食咩增厚子宮膜

Thx




大宅

積分: 2477


23#
發表於 15-4-22 18:01 |只看該作者

引用:維他命E

原帖由 cobobon 於 15-04-21 發表
維他命E
有無邊隻牌子維他命E好?仲有花膠湯可以食緊排卵藥時飲?(d5-10),thx


大宅

積分: 2140


24#
發表於 15-4-22 18:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cobobon+於+15-04-21+發表維

原帖由 bbyau2010 於 15-04-22 發表
有無邊隻牌子維他命E好?仲有花膠湯可以食緊排卵藥時飲?(d5-10),thx
GNC有得賣架,我自己都會飲花膠湯,外國人唔識花膠,所以佢地都係食vitamin E





大宅

積分: 2477


25#
發表於 15-4-23 00:03 |只看該作者

回覆:食咩增厚子宮膜

係咪一日一粒?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo