自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


21#
發表於 15-4-27 14:18 |只看該作者
補妝我會,但化妝唔會,我寧願返到公司慢慢化!


大宅

積分: 1635


22#
發表於 15-4-27 14:31 |只看該作者
我見過朝早地公鐵迫返工時, 有個2X - 3X小姐由toner開始Full makeup...... 超勁嘅地方係佢唔需要扶手, 唔會企唔穩, 仲可以畫埋眼線, 夾埋眼睫毛..... 我幾怕突然急停篤到佢隻眼.


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


23#
發表於 15-4-27 14:38 |只看該作者

回覆:UniqueS 的帖子

我唔會咁做!不過好佩服佢哋唔會整親眼!技術好勁



為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


珍珠宮

積分: 48170

Poo得好勳章 笑得好勳章 BB防敏心得分享勳章 瞓得好勳章 食得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 15-4-27 14:44 |只看該作者
我會望多兩眼


公爵府

積分: 26498


25#
發表於 15-4-27 14:48 |只看該作者

我唔介意人地化妝,但試過有個女仔剛好坐在我隔離,佢化妝時超大動作,個手踭不停咁揰到我,對唔住都冇聲!


侯爵府

積分: 23781

2024年龍年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


26#
發表於 15-4-27 14:53 |只看該作者
化妝都我冇乜點理, 最怕係巴士上噴香水, 一0即出黎成車都聞到


侯爵府

積分: 23903


27#
發表於 15-4-27 14:58 |只看該作者

引用:今朝搭巴士返工,坐下層,隔離位OL係車係咁

原帖由 UniqueS 於 15-04-27 發表
今朝搭巴士返工,坐下層,隔離位OL係車係咁批蕩,由粉餅,eye shadows, 夾捷毛……… 至唇膏,full make up ...
化妝都未出奇,我上個星期等巴士期緊,突然嗅到好大陣味,周圍望下先發覺企喺我前面個女人搽緊綠色嘅指甲油




伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


28#
發表於 15-4-27 15:00 |只看該作者

引用:我見過朝早地公鐵迫返工時,+有個2X+-+3X小

原帖由 毛毛大眼 於 15-04-27 發表
我見過朝早地公鐵迫返工時, 有個2X - 3X小姐由toner開始Full makeup...... 超勁嘅地方係佢唔需要扶手, 唔會 ...
唔通我同你一齊見同一個人,超乎常人呀




伯爵府

積分: 17147


29#
發表於 15-4-27 15:01 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好

我覺得都有影響到人架,之前有個女仔係度上粉底d粉周圍飛,我覺得好污joe呀


珍珠宮

積分: 38647


30#
發表於 15-4-27 15:02 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好?

我過晤到自己果關,係人面前化妝我會覺得好尷尬,連補妝我都躲入洗手間的




伯爵府

積分: 18707

王國教室勳章 好媽媽勳章


31#
發表於 15-4-27 15:06 |只看該作者
回覆 MKma 的帖子

一般在公共車上化妝的人都是極其自私的,佢又點會同你道歉呀.其實十分影響到周圍的人的,散粉在飛揚,又跌落旁人的衣服上,
令人討厭!


水晶宮

積分: 69052

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


32#
發表於 15-4-27 15:06 |只看該作者
我自己一定唔會亦覺得咁做失儀,試過隔離掃粉其實係吹到我,不過呢類人係無視別人眼光既。


伯爵府

積分: 17235

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 15-4-27 15:08 |只看該作者
我覺得佢地簡直係表演!!!

有時佢地企係到都唔洗扶住,但仲可以劃眼線...堅勁....

但我都唔like人搭車化妝!


寶石宮

積分: 281776


34#
發表於 15-4-27 15:09 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好

我個人覺得呢個行為好肉酸


寶石宮

積分: 281776


35#
發表於 15-4-27 15:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 UniqueS 於 15-04-27 發表今

原帖由 kkvicky 於 15-04-27 發表
化妝都未出奇,我上個星期等巴士期緊,突然嗅到好大陣味,周圍望下先發覺企喺我前面個女人搽緊綠色嘅指甲油 ...
佩服


子爵府

積分: 13178


36#
發表於 15-4-27 15:14 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好

我ok呀,因為我好鍾意睇人化妝

我愛我個囝,愛到變做鬼..


伯爵府

積分: 17235

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 15-4-27 15:14 |只看該作者
我覺得佢地簡直係表演!!!

有時佢地企係到都唔洗扶住,但仲可以劃眼線...堅勁....

但我都唔like人搭車化妝!


翡翠宮

積分: 76418

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 15-4-27 15:14 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好

唔係幾媽,不過對我無影響!我仲覺得佢哋好勁,架車咁郁都唔畫歪!


男爵府

積分: 5610


39#
發表於 15-4-27 15:26 |只看該作者
毛毛大眼 發表於 15-4-27 14:31
我見過朝早地公鐵迫返工時, 有個2X - 3X小姐由toner開始Full makeup...... 超勁嘅地方係佢唔需要扶手, 唔會 ...

可能訓練過下功夫, 馬步好, hahaha


大宅

積分: 1703


40#
發表於 15-4-27 15:31 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好

我自己一定唔會咁做


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo