自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


象牙宮

積分: 227995

2024年龍年勳章


21#
發表於 15-4-29 13:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Sumyeema1 於 15-04-29 發表

原帖由 emimi 於 15-04-29 發表
但如果堅持午睡,活動範圍只限屋企附近,去遠少少都趕唔切返屋企等午睡訓醒又3點幾,出得去遠少少 ...
推遲午睡去 3-4 點,一個鐘好啦……

我小朋友放假 7 點幾起身,出去食早餐,之後去玩,食午餐,搭車回家……車上瞓一陣……

我頂唔到去街由朝去到晚……大人小朋友都太攰……


公爵府

積分: 28399


22#
發表於 15-4-29 13:13 |只看該作者

引用:可以兩者兼備,起身食早餐/搵長老飲茶下午

原帖由 laing0722 於 15-04-29 發表
可以兩者兼備,
起身食早餐/搵長老飲茶
下午係交通工具上午睡
我係訓到9點幾10點先起身食早餐,但佢話一定要7點起身食,太遲食早餐會食唔落午飯又會退後再午睡時間


公爵府

積分: 26605


23#
發表於 15-4-29 13:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sumyeema1+於+15-04-29+發表

原帖由 emimi 於 15-04-29 發表
但如果堅持午睡,活動範圍只限屋企附近,去遠少少都趕唔切返屋企等午睡訓醒又3點幾,出得去遠少少 ...
真實有渣車,可以
早起身,早餐,放電,lunch ,在車nap 再玩,dinner 回家

我個個星期日如上
我大少,放假經常八點前醒,九點已經要還神
屋企食早餐,出車,西貢/沙灘/佐敦谷,放電熱點!
差不多一點lunch , lunch 完wee wee
上返士的車,行行下,訓
如長途車,上返車nap
不過兩歲幾,易D放電




公爵府

積分: 28399


24#
發表於 15-4-29 13:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emimi 於 15-04-29 發表但如

原帖由 Joball 於 15-04-29 發表
真實有渣車,可以
早起身,早餐,放電,lunch ,在車nap 再玩,dinner 回家
我仔好訓得,唔叫佢可以訓到9點幾,我覺得放假明明冇野做都要較鬧鐘起身好慘,但c6話我懶



公爵府

積分: 26605


25#
發表於 15-4-29 13:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Joball+於+15-04-29+發表真實

原帖由 emimi 於 15-04-29 發表
我仔好訓得,唔叫佢可以訓到9點幾,我覺得放假明明冇野做都要較鬧鐘起身好慘,但c6話我懶

...
羨慕中

人地訓得整醒佢又殘忍D




珍珠宮

積分: 33606


26#
發表於 15-4-29 13:37 |只看該作者

回覆:Joball 的帖子

放假其實比個仔訓晏啲都好, 如果訓晏啲都可以有户外活動ka, 訓醒咪下午出去lol..., 對住電視, ipad大人就舒服啲……呢樣嘢就唔好嗱。


子爵府

積分: 14874


27#
發表於 15-4-29 13:51 |只看該作者
本帖最後由 j2j2 於 16-1-5 17:09 編輯

............


珍珠宮

積分: 48688

好媽媽勳章


28#
發表於 15-4-29 13:55 |只看該作者

回覆:湊小朋友方法同c6有嚴重分歧,嘈到好想放棄婚姻

我覺得你老公無錯, 平時weekend小朋友去附近公園玩, 跟住去近屋企的餐廳食下野, 這樣已經好開心, 長假期先跟你去遊山玩水, 咁都ok。

大人平時要返工, 平時weekend仲要周圍去真係好累好累, 而且不應該放低細b在婆婆度。


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


29#
發表於 15-4-29 13:56 |只看該作者
你有無係你老公方面諗諗??

佢一定係唔中意出街架喇,但係佢可能都唔想個個星期日得自己一條友係屋企

好多人都講左,1星期出街1星期陪爸爸啦


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


30#
發表於 15-4-29 14:06 |只看該作者

回覆:湊小朋友方法同c6有嚴重分歧,嘈到好想放棄婚姻

上小學前多d出去玩啦,返咗小學功課忙咗,到時未必有時間出去玩。
同老公慢慢傾吓啦,天氣好咪出囉,天氣差或者太熱就留喺屋企囉…


大宅

積分: 1362


31#
發表於 15-4-29 14:07 |只看該作者
兩個都有自己論點,亦唔係邊個對與錯。
不過兩者都唔使每個星期都必定要做自己一定要做既活動架。


公爵府

積分: 27173

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


32#
發表於 15-4-29 14:08 |只看該作者
大家都有見地.不過要有些方面從一個小朋友成長出發..
我覺得細路仔特別係男仔,精力多,4歲好奇時間.出一出去係好既.不過吾洗去成日,MON要返學既,最好夜晚返屋企食或回家同C6一齊出去食.
太早OR太晏起身都吾好.我通常8點至9點啦.食完出去都吾怕太遲..除非去踏單車同BBQ啦..要一早去汨車...
老實講玩IPAD比睇TV上網更差..我有時會BOOK場去打波..OR去圖書館..出街可動又可靜..探婆婆爺爺又得.SAT會去興趣班,買菜回家.吾洗溫習未HEA下LOR~~可以夜D訓..可能男人日日返工反而吾想出去...我有時都係吾想出街架..大家體諒下啦..


公爵府

積分: 28399


33#
發表於 15-4-29 14:10 |只看該作者

引用:你有無係你老公方面諗諗??佢一定係唔中意

原帖由 sasa0208 於 15-04-29 發表
你有無係你老公方面諗諗??

佢一定係唔中意出街架喇,但係佢可能都唔想個個星期日得自己一條友係屋企
就算我地留係屋企,佢都係訓到1,2點先起身,99會煮野佢食,上午我同仔玩,食完飯我就同仔訓覺,根本冇咩交流,等個仔訓醒佢帶仔落街玩半個鐘,通常係去買玩具,帶返黎俾我湊叫我陪個仔,跟住佢就同朋友出去


水晶宮

積分: 50566


34#
發表於 15-4-29 14:14 |只看該作者
emimi 發表於 15-4-29 12:42
大仔4歲幾,放假我中意帶佢去街,細仔太細我交俾婆婆湊,c6唔去我自己帶,平時日日返學咁辛苦,放假朝早訓 ...
樓主最近1 年先咁玩咋嘛......俾妳玩多2-3年, 咪都玩夠啦...到時就無事架啦....

細路仔其實好簡單, 你帶佢去樓下公園, 或者去效野公園, 佢未必識得分....

沙灘都係呢2季先去啫....

好小事, 好快妳囝唔累妳都累啦.....


子爵府

積分: 14437


35#
發表於 15-4-29 14:15 |只看該作者
emimi 發表於 15-4-29 14:10
就算我地留係屋企,佢都係訓到1,2點先起身,99會煮野佢食,上午我同仔玩,食完飯我就同仔訓覺,根本冇咩交 ...
車...自己訓到日上三桿...又唔係自己一齊早起..咁嘈咩...
小朋友未上小學真係 玩多D , 上左小學無咩機會可以玩到咁. 有好多學校長假後 係EXAM.. 你想同佢去玩都唔敢玩, 怕玩到個心散哂


禁止訪問

積分: 12729


36#
發表於 15-4-29 14:16 |只看該作者

回覆:湊小朋友方法同c6有嚴重分歧,嘈到好想放棄婚姻

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27173

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


37#
發表於 15-4-29 14:16 |只看該作者
回覆 emimi 的帖子

咁又好似妳C6有D吾係幾好,佢自己都出街,但吾係同妳地,又叫妳地吾好出??


水晶宮

積分: 50566


38#
發表於 15-4-29 14:16 |只看該作者
emimi 發表於 15-4-29 14:10
就算我地留係屋企,佢都係訓到1,2點先起身,99會煮野佢食,上午我同仔玩,食完飯我就同仔訓覺,根本冇咩交 ...
妳老公自己瞓到中午1-2點起身.....咁又點管到妳同囝囝係咪7點起身啫......

即佢齋UP 啦.....即佢管唔到啦....即根本無必要理佢啦.....

咁做咩自己攞來煩啫.....


珍珠宮

積分: 36319


39#
發表於 15-4-29 14:17 |只看該作者
本帖最後由 shareholder 於 15-4-29 14:17 編輯

一人負責一星期, 例如, 每月第一同第三星期媽媽話事, 第二同第四星期爸爸話事, 如非嚴重安全問題, 對方不得異議
菩提自性本來清淨,但用此心直了成佛。


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


40#
發表於 15-4-29 14:17 |只看該作者
我老公同你老公相反, 一放假就趕我地出街曬太陽, 玩足一日, 真係好攰呀.....我話我! 不過好開心
.........................................

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo