家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1984


21#
發表於 15-5-2 22:36 |只看該作者
總共價值幾多?如果夠買樓收租就不妨
如果幾萬蚊,就再投資其它野都唔係差好遠


侯爵府

積分: 20309


22#
發表於 15-5-3 14:07 |只看該作者

引用:真心問, 求意見!媽咪留番d金器放咗响保險箱

原帖由 myww 於 15-04-30 發表
真心問, 求意見!

媽咪留番d金器放咗响保險箱多年,
我D金都係放係保險箱,我都係每年交$250費用,但我唔打算賣,留番將來比D仔女,或者走頭冇路時用

如果供完層樓,个叠屋契可以放係保險箱


別墅

積分: 984


23#
發表於 15-5-3 18:16 |只看該作者

回覆:媽咪留下的金器, 會否轉其他投資

唔係山窮水盡唔會賣,留返俾子女。
如果量唔太多,攞返屋企放,咪唔洗保險箱費。


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 15-5-4 00:48 |只看該作者
myww 發表於 15-4-30 11:52
真心問, 求意見!

媽咪留番d金器放咗响保險箱多年,
紀念性物品唔係用錢去衡量..除非好等錢用


公爵府

積分: 25137

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章


25#
發表於 15-5-4 09:58 |只看該作者

引用:唔係山窮水盡唔會賣,留返俾子女。如果量唔

原帖由 linglawling 於 15-05-03 發表
唔係山窮水盡唔會賣,留返俾子女。
如果量唔太多,攞返屋企放,咪唔洗保險箱費。
唔係好多,但濕濕碎碎,保險箱是中size, 每年保險箱費用都加租,都放咗幾年了。




大宅

積分: 3837


26#
發表於 15-5-4 16:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 myww 於 15-04-30 發表真心問

原帖由 judychungpuiyan 於 15-05-03 發表
我D金都係放係保險箱,我都係每年交$250費用,但我唔打算賣,留番將來比D仔女,或者走頭冇路時用

如果供完 ...
仲有邊間保險箱咁平,$250一年?


侯爵府

積分: 20309


27#
發表於 15-5-4 18:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 judychungpuiyan 於 15-05-03

原帖由 m123s789 於 15-05-04 發表
仲有邊間保險箱咁平,$250一年?
其實係我亞媽好耐之前开既,幾年前加埋我个名,係順利邨个間創興銀行,不過,唔知新客戶仲係唔係呢个價


大宅

積分: 3837


28#
發表於 15-5-4 19:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 m123s789 於 15-05-04 發表仲

原帖由 judychungpuiyan 於 15-05-04 發表
其實係我亞媽好耐之前开既,幾年前加埋我个名,係順利邨个間創興銀行,不過,唔知新客戶仲係唔係呢个價

...
我都係用緊創興銀行喎,他們是無分新舊客或一收費的,用咗接近廿十年,這十年八載年年都上調箱租,最細那C款好幾年前都不只$250,只係放到對摺咗嘅樓契。我依家保留用大一號B款,剛收到繳款通知,今年又上調$100至$1000!相信你記錯啦吧!


別墅

積分: 984


29#
發表於 15-5-4 20:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 linglawling 於 15-05-03 發

原帖由 myww 於 15-05-04 發表
唔係好多,但濕濕碎碎,保險箱是中size, 每年保險箱費用都加租,都放咗幾年了。



...
我屋企就鎖住係衣櫃算


大宅

積分: 2336


30#
發表於 15-5-4 20:30 |只看該作者

回覆:m123s789 的帖子

我覺得唔賣因有紀錄價值, 但可分比各兄弟姐妹, 如唔大量, 自己留起, 就唔需要放保險箱。


侯爵府

積分: 20309


31#
發表於 15-5-4 21:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 judychungpuiyan 於 15-05-04

原帖由 m123s789 於 15-05-04 發表
我都係用緊創興銀行喎,他們是無分新舊客或一收費的,用咗接近廿十年,這十年八載年年都上調箱租,最細那C ...
我啱啱打比我媽,佢話之前寄信來話加到去$450,我哋个款係最細既,順利創興銀行


大宅

積分: 1815


32#
發表於 15-5-4 21:41 |只看該作者
回憶是無價


大宅

積分: 3837


33#
發表於 15-5-4 22:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 m123s789 於 15-05-04 發表我

原帖由 judychungpuiyan 於 15-05-04 發表
我啱啱打比我媽,佢話之前寄信來話加到去$450,我哋个款係最細既,順利創興銀行

...
咁就差唔多,這C款剛好細B款一半


水晶宮

積分: 63450

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


34#
發表於 15-5-4 23:32 |只看該作者

回覆:媽咪留下的金器, 會否轉其他投資?

當然唔賣,留個紀念嘛!第日老左就傳俾囝囝。不過我之前搬屋去另一區,所以cut左保險箱, d金器擺埋落我媽個保險箱度,個箱我同媽&家姐聯名嘅!




公爵府

積分: 25137

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章


35#
發表於 15-5-4 23:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+judychungpuiyan+於+15-05-04

原帖由 m123s789 於 15-05-04 發表
我都係用緊創興銀行喎,他們是無分新舊客或一收費的,用咗接近廿十年,這十年八載年年都上調箱租,最細那C ...
我都係創興,加到$1400




大宅

積分: 3837


36#
發表於 15-5-5 00:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 m123s789 於 15-05-04 發表我

原帖由 myww 於 15-05-04 發表
我都係創興,加到$1400
最大那款A?


公爵府

積分: 25137

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章


37#
發表於 15-5-5 08:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+myww+於+15-05-04+發表我都係

原帖由 m123s789 於 15-05-05 發表
最大那款A?
我都唔記得是甚麼size了,開完都無再去睇,只是每年比租。中或大,但不是裝A4文件那款。




水晶宮

積分: 51828


38#
發表於 15-5-5 09:40 |只看該作者

引用:我冇理,諗住留到兩個女出嫁用.如果將來佢

原帖由 eunice_enya 於 15-04-30 發表
我冇理,諗住留到兩個女出嫁用.
如果將來佢地讀書要錢先考慮賣左佢.
一様,2個女,將來留比佢地做嫁妝。

全部都有紀念價值




侯爵府

積分: 20309


39#
發表於 15-5-5 11:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 eunice_enya 於 15-04-30 發

原帖由 eggcarol 於 15-05-05 發表
一様,2個女,將來留比佢地做嫁妝。

全部都有紀念價值



子爵府

積分: 11946


40#
發表於 15-5-5 14:00 |只看該作者

回覆:媽咪留下的金器, 會否轉其他投資?

好有紀念價值,不會賣!會一代傳一代!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo