立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8910
原帖由 irischowys 於 15-04-30 發表 我覺得佢後生時唱京華春夢那時期的歌好啲,之後唱歌好似用粵劇腔唱時代曲,有點不倫不類 ...
大宅
積分: 2075
積分: 1468
珍珠宮
積分: 31153
積分: 31962
子爵府
積分: 10287
原帖由 魚仔餅 於 15-04-30 發表 好唔明,真係好難聽,但佢好似有班die hard fans 支持
積分: 6560
原帖由 KINKICHAN824 於 15-04-30 發表 晚晚聽到都打冷震
公爵府
積分: 25507
積分: 26066
積分: 13635
原帖由 shmom 於 15-04-30 發表 本世紀最大謎團: 其實阿姐知唔知自己唱歌好難聽?
原帖由 tc001039 於 15-04-30 發表 啲fans應該係鐘意聽佢唱粵曲。。。流行曲聽到我想屎
積分: 5283
原帖由 shmom 於 15-04-30 發表 佢身邊無人話佢知?
水晶宮
積分: 51853
積分: 25438
原帖由 saitta 於 15-04-30 發表 邊個吾要命同佢講吖,
原帖由 KINKICHAN824 於 15-04-30 發表 其實佢唱粤曲都
積分: 62383
積分: 5640
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy