懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4520


21#
發表於 15-5-3 23:37 |只看該作者

回覆:有啲唔開心

我媽咪都係咁講,講明比錢都唔會湊,佢話冇自由,同埋湊大我地幾兄弟姊妹已經夠辛苦,叫我地唔好搞佢,但我又好認同佢,可能第時我都唔想湊孫,寧願玩,不我奶奶就相反,超恨湊孫,但我寧願請工人都唔想比佢湊




大宅

積分: 1291


22#
發表於 15-5-4 00:00 |只看該作者
其實好多人以為老人家鍾意湊孫,但其實未必係,好似我媽唔鍾意湊孫,但細佬、細妹以為佢鍾意plan 俾佢湊


珍珠宮

積分: 32267

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


23#
發表於 15-5-4 00:00 |只看該作者

引用:我媽都係,但我明白佢點諗,湊小朋友好困身

原帖由 abbieabbie 於 15-05-03 發表
我媽都係,但我明白佢點諗,湊小朋友好困身,我媽又鐘意自由,我又覺得生bb係自己既責任,無必要要自己媽咪 ...
我媽退左休之後,都係約先揾到佢食飯……星期六日唔洗旨意…………

沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


珍珠宮

積分: 32267

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


24#
發表於 15-5-4 00:03 |只看該作者

引用:我媽咪都係咁講,講明比錢都唔會湊,佢話冇

原帖由 小李的媽媽 於 15-05-03 發表
我媽咪都係咁講,講明比錢都唔會湊,佢話冇自由,同埋湊大我地幾兄弟姊妹已經夠辛苦,叫我地唔好搞佢,但我 ...
我一早知我媽唔想長湊,所以我同老公唔諗住搞我媽,不過聽到我姨甘8返黎俾我聽,我心有戚戚然啫。
但啲人睇到就以我生出黎靠老母,要老母負全責


沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


大宅

積分: 2056


25#
發表於 15-5-4 00:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 abbieabbie 於 15-05-03 發表

原帖由 lemontea520 於 15-05-04 發表
我媽退左休之後,都係約先揾到佢食飯……星期六日唔洗旨意…………
我地星期六日約佢,要預早一個月………… 我媽係唔做野會悶,屋企有野咬咁,一定要出去,佢已經去到退休生活,但都keep住做野,佢話唔幫我湊,都無所謂,反正我都係自己湊


男爵府

積分: 7720


26#
發表於 15-5-4 00:11 |只看該作者

回覆:有啲唔開心

唔洗唔開心, 老人家始終有佢地自己既生活~

好彩你媽咪一早講左唔湊, 仲有時間諗下請姐姐定自己湊返好


大宅

積分: 2417


27#
發表於 15-5-4 00:49 |只看該作者

回覆:有啲唔開心

明白,當初都以為6299會全心照顧,但佢地竟然話只會幫手睇,工人先係全力照顧! 當時都覺得失望!


大宅

積分: 4520


28#
發表於 15-5-4 01:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+abbieabbie+於+15-05-03+發表

原帖由 lemontea520 於 15-05-04 發表
我媽退左休之後,都係約先揾到佢食飯……星期六日唔洗旨意…………
我媽咪都係,寧願打雀dup骨刨馬都唔會同我地出街




伯爵府

積分: 15915

BK Milk勳章


29#
發表於 15-5-4 01:51 |只看該作者

引用:岩岩同我姨傾計,原來我媽唔想第曉幫我長期

原帖由 lemontea520 於 15-05-01 發表
岩岩同我姨傾計,原來我媽唔想第曉幫我長期湊b.原因係: 湊住甘我咪唔可以去玩囉?
其實我一早都知我媽唔可 ...
阿媽湊大你都夠啦,我寧願我媽去玩下嘆下,都唔想要阿媽湊,湊仔真係好大責任好辛苦嫁


大宅

積分: 4555


30#
發表於 15-5-4 05:52 |只看該作者
lemontea520 發表於 15-5-1 19:58
岩岩同我姨傾計,原來我媽唔想第曉幫我長期湊b.原因係: 湊住甘我咪唔可以去玩囉?
其實我一早都知我媽唔可 ...
媽咪貪玩某程度上係好事,代表佢有精力,社交生活健康!唔好唔開心,佢唔想長期湊,唔代表唔錫你同個孫,湊小朋友真係好大責任,又困身,唔係個個都應付到,你早啲知佢意願咪仲好,減少日後磨擦。我媽一開始講明幫唔到我湊,我ok,好過佢勉強湊得唔開心,後來久唔久幫我湊一日半日,冇咁大壓力,大家開心。


複式洋房

積分: 190


31#
發表於 15-5-4 10:17 |只看該作者
我阿媽阿爸都係鍾意周圍去旅行架, 果時佢話BB玩就OK..幫我湊就唔OK..
我係有D唔開心架..不過我媽就黎退休..想過自己既生活...好正常啦..所以果時諗住請工人...
不過見到我依家個肚愈來愈大...佢已經通街唱定話第時好忙要湊孫仔..唔得閒成日做義工喇...依家仲話執定兩間房..一間比我過去坐月湊BB用..一間放BB仔衫.....
其實等老人家自己選擇吧...~~唔洗唔開心既~~


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


32#
發表於 15-5-4 10:51 |只看該作者
有99幫手湊就好喇,湊BB主力都系我哋自己。


大宅

積分: 3813


33#
發表於 15-5-4 10:56 |只看該作者

回覆:lemontea520 的帖子

其實你點可以咁諗,一嚟自己係bb媽媽,責任係喺自己度,唔係人地度,同埋你媽媽做左咁多年人,等個女大左成家立室有自己家庭,可以叫做鬆口氣嘅時間,你都唔比佢享受下人生?


大宅

積分: 1435


34#
發表於 15-5-4 11:06 |只看該作者
唔湊有佢啦, 自己搞掂 !
我阿媽都係咁! 我坐月我媽都想我自己搞掂
有幾多老人家恨湊孫都冇得湊...
算啦 我諗第時阿孫一定對呢個阿婆好陌生, 反正我冇損失


男爵府

積分: 7512


35#
發表於 15-5-4 11:10 |只看該作者
lemontea520 發表於 15-5-1 19:58
岩岩同我姨傾計,原來我媽唔想第曉幫我長期湊b.原因係: 湊住甘我咪唔可以去玩囉?
其實我一早都知我媽唔可 ...
咁講真, 個b係你自己既, 唔係你媽既, 佢去玩係人之常情, 唔應該限制你媽吧...
「教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。」(箴22:6)


珍珠宮

積分: 32267

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


36#
發表於 15-5-4 12:44 |只看該作者

引用:Quote:lemontea520 發表於 15-5-1 19:58 岩

原帖由 donnaho7 於 15-05-04 發表
咁講真, 個b係你自己既, 唔係你媽既, 佢去玩係人之常情, 唔應該限制你媽吧... ...
我一早都知,所以我一開始無諗住我媽湊,只係聽到真心說話時會有酸酸感覺

沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


大宅

積分: 2576


37#
發表於 15-5-4 12:55 |只看該作者

回覆:lemontea520 的帖子

完全明你 我阿媽冇做過野ga 日日都自己一個ge 佢話唔想湊 我理性上明白 當然都知好辛苦 但都唔會想聽到媽咪咁講 有錢請工人就請左啦 不過如果媽咪心唔想 但最後都幫你 其實會好大壓力 我媽咪一個月幫我大約15日 我老公想同我去街 我都唔敢ga 費事要媽咪照顧多一日




伯爵府

積分: 15236


38#
發表於 15-5-4 19:51 |只看該作者

引用:岩岩同我姨傾計,原來我媽唔想第曉幫我長期

原帖由 lemontea520 於 15-05-01 發表
岩岩同我姨傾計,原來我媽唔想第曉幫我長期湊b.原因係: 湊住甘我咪唔可以去玩囉?
其實我一早都知我媽唔可 ...
或者佢對其他人講係咁講啫!試下直接啲了解,如果搵佢湊,佢有冇難處,睇下可唔可以解決,真係要去玩,都無話玩足五日架!睇佢可否將就星期六日去玩囉




別墅

積分: 776


39#
發表於 15-5-4 23:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 standingbird 於 15-05-01 發

原帖由 lemontea520 於 15-05-03 發表
同上! 我無講過我生出黎既野要人負責! 我打個post出黎係想舒發,唔係要俾人插!
我唔係生完由佢係婆婆/麻麻 ...
人地留言比下意見,唔啱聽都算係開解下你,禁樣就話係鬧你~


珍珠宮

積分: 32267

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


40#
發表於 15-5-5 09:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 lemontea520 於 15-05-03 發

原帖由 standingbird 於 15-05-04 發表
人地留言比下意見,唔啱聽都算係開解下你,禁樣就話係鬧你~
sorry. 文字總令人有誤解。

沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo