懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


21#
發表於 15-5-4 14:53 |只看該作者

引用:Quote:Siuwen 發表於 15-5-4 07:38 係加拿

原帖由 bosch 於 15-05-04 發表
尋日見有住英國既jm 話第二胎係約6個鐘要出院.

我住歐洲, 有d 醫院響產婦生完bb 2個鐘就出得院, 一般約6 ...
我住美國,都係會去醫院生啦。第一胎半夜入院,清晨生,頭一晚已經頂唔住,係咁問姑娘幾時出得院,結果係住咗36個鐘走人。今胎如果無咩特別應該都係咁上下


大宅

積分: 1651


22#
發表於 15-5-4 22:04 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

點解生完唔可以著高踭鞋...?




複式洋房

積分: 459


23#
發表於 15-5-4 23:28 |只看該作者
回覆 bosch 的帖子

哈哈,即係加拿大都算可以留係醫院比較耐~
加拿大都有人會係屋企生架, 不過比例上應該唔算好多



伯爵府

積分: 15582


24#
發表於 15-5-4 23:34 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

文化唔同啫,正如人地見我地生完,包到成隻糭咁,都覺得好奇怪呀



大宅

積分: 2576


25#
發表於 15-5-4 23:58 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

中國人特別緊張jei




大宅

積分: 4977

畀面勳章


26#
發表於 15-5-6 01:57 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Gloria22sen+於+15-5-3+18:58+

原帖由 Gloria22sen 於 15-05-03 發表
本帖最後由 Gloria22sen 於 15-5-3 18:58 編輯

果頭生完,隔一晚就即刻出院,個傷口吾痛咩,真係睇見到 ...
我英國生,都係生完第二日就岀院... 仲要生完成晚都冇瞓過因為醫院要放bb響我隔離比我自已湊




複式洋房

積分: 459


27#
發表於 15-5-6 03:34 |只看該作者
babygingerbread 發表於 15-5-6 01:57
我英國生,都係生完第二日就岀院... 仲要生完成晚都冇瞓過因為醫院要放bb響我隔離比我自已湊



...
係呀! 加拿大都係~ 我開刀架, 開完刀BB已經跟埋上房,一直係身邊~ 基本上開完刀1個鍾都唔知有冇,見你冇咩就教埋餵人奶... 每邊試餵15-30分鍾到... 成個人都仲wing下wing下...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo