家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   4


子爵府

積分: 11274


21#
發表於 15-5-13 11:05 |只看該作者

引用:+本帖最後由+DEAHEI+於+15-5-13+10:33+編輯

原帖由 DEAHEI 於 15-05-13 發表
本帖最後由 DEAHEI 於 15-5-13 10:33 編輯

回覆 Winiho 的帖子
2800




男爵府

積分: 9283


22#
發表於 15-5-13 11:12 |只看該作者

回覆:ml6331 的帖子

多謝回覆


男爵府

積分: 9283


23#
發表於 15-5-13 11:12 |只看該作者

回覆:Winiho 的帖子

多謝回覆


大宅

積分: 1253


24#
發表於 15-5-20 11:55 |只看該作者
我喺中銀月供做了約 10 年,主要揀恒生銀行,貪佢隔幾個月有息派,但當恒生升過 $130 我就轉貸。

我手上恒生平均價 (減去已收利息) 約 $9X 一股,所以係有賺。

轉過買建行同 A50,呢一刻都仲係有賺嘅,近來開始轉咗入滙豐。

其實月供股票啱一啲唔係成日睇住個市,同埋迫自己儲錢係一流。

如果個升到好高,隨時可以停咗唔供住,網上理財好易。


侯爵府

積分: 21781


25#
發表於 15-5-20 11:58 |只看該作者
請問2800係咪唔值供住?謝謝
只要堅持相信神 是愛我,為我捨己
《麥田裏的守望者》為世界貢獻了一個詞語:守望。教育不是管,也不是不管。在管與不管之間,有一個詞語叫“守望“。


子爵府

積分: 14504


26#
發表於 15-5-20 18:57 |只看該作者

回覆:想月供股票

我由上年10月開始供939,每月2000,都算有賺,打算好位就放咗先,跌咗再一筆過買返,希望咁就增值快啲



]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo