自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6356

BK Milk勳章


21#
發表於 15-5-10 00:30 |只看該作者

回覆:荃灣沙x美食牛扒。。。。

早排第一次食,扒餐係大份不過d肉質素好差,唔值得再去


已刪除用户

積分: 13080


22#
發表於 15-5-10 00:36 |只看該作者

回覆:荃灣沙x美食牛扒。。。。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5836


23#
發表於 15-5-10 00:38 |只看該作者

引用:話說今日同媽咪慶祝去左沙x美食扒,一去到

原帖由 vicky_hin 於 15-05-09 發表
話說今日同媽咪慶祝去左沙x美食扒,一去到,又話要齊人先入得,OK齊人先入,又要限每人最低消費,都OK, 但 ...
其實好dirty 新個間次次食完都肚痛 舊個間見過2次有米奇走左出尼 同有小強 有次食沙律仲有條勁長蟲 真係差d嘔反出尼


大宅

積分: 1697


24#
發表於 15-5-10 00:38 |只看該作者

回覆:荃灣沙x美食牛扒。。。。

細個成日去~以前好好味~但而家d肉醃到完全冇肉味~都唔知自己食左d咩入口~



大宅

積分: 4740


25#
發表於 15-5-10 00:42 |只看該作者
之前試過一次,味精超勁,返到屋企要不停飲水,都唔明點解咁多人話好食?!


男爵府

積分: 5072


26#
發表於 15-5-10 00:45 |只看該作者

回覆:荃灣沙x美食牛扒。。。。

但行過成日都見人排哂隊
聽到唔會去試喇
祝你地快d好番




侯爵府

積分: 23315


27#
發表於 15-5-10 01:34 |只看該作者

回覆:荃灣沙x美食牛扒。。。。

食過一次打死唔再去,難食到不得了,肉唔似肉




子爵府

積分: 13632


28#
發表於 15-5-10 01:59 |只看該作者

回覆:荃灣沙x美食牛扒。。。。

列入永不幫襯黒名單,超級難食!極級污糟


珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


29#
發表於 15-5-10 02:06 |只看該作者

引用:食過一次千色嗰間,唔會再幫襯

原帖由 littlefatc9bk 於 15-05-09 發表
食過一次千色嗰間,唔會再幫襯
有分店既咩




子爵府

積分: 12087


30#
發表於 15-5-10 02:14 |只看該作者

回覆:荃灣沙x美食牛扒。。。。

垃圾!


大宅

積分: 3772


31#
發表於 15-5-10 04:09 |只看該作者

回覆:荃灣沙x美食牛扒。。。。

我都係,痾




侯爵府

積分: 23777

馬年勳章 2025中秋節勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


32#
發表於 15-5-10 08:10 |只看該作者

回覆:nieualma 的帖子

謝謝


侯爵府

積分: 23777

馬年勳章 2025中秋節勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


33#
發表於 15-5-10 08:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 vicky_hin 於 15-05-09 發表

原帖由 我阿廉廉 於 15-05-09 發表
邊間???
沙咀道果間


侯爵府

積分: 23777

馬年勳章 2025中秋節勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


34#
發表於 15-5-10 08:12 |只看該作者

引用:回覆 vicky_hin 的帖子扒好霉,真係唔明點

原帖由 iriswook 於 15-05-09 發表
回覆 vicky_hin 的帖子

扒好霉,真係唔明點解咁多人話好食
咪係我媽咪話ok,咪諗住去試下,又難食,服務又差。。。真係搵鬼去


侯爵府

積分: 23777

馬年勳章 2025中秋節勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


35#
發表於 15-5-10 08:13 |只看該作者

引用:污糟躐蹋!

原帖由 Mrs.KarenTse 於 15-05-09 發表
污糟躐蹋!
我都覺得好污糟,尤其係個廁所,真係嚇親人


侯爵府

積分: 23777

馬年勳章 2025中秋節勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


36#
發表於 15-5-10 08:13 |只看該作者

引用:呢間真係可以唔使再去,因為已經差到不能再

原帖由 蛋豬 於 15-05-09 發表
呢間真係可以唔使再去,因為已經差到不能再差
無可能去第二次


侯爵府

積分: 23777

馬年勳章 2025中秋節勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


37#
發表於 15-5-10 08:14 |只看該作者

引用:去個度點會點扒食…………

原帖由 oldyc 於 15-05-09 發表
去個度點會點扒食…………
咁應該食咩


侯爵府

積分: 23777

馬年勳章 2025中秋節勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


38#
發表於 15-5-10 08:15 |只看該作者

引用:早排第一次食,扒餐係大份不過d肉質素好差,

原帖由 Leetamdamleung 於 15-05-10 發表
早排第一次食,扒餐係大份不過d肉質素好差,唔值得再去
係就係好大份,以為好抵食,但原來唔好食既,大份又如何


侯爵府

積分: 23777

馬年勳章 2025中秋節勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


39#
發表於 15-5-10 08:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 vicky_hin 於 15-05-09 發表

原帖由 TungTung1027 於 15-05-10 發表
其實好dirty 新個間次次食完都肚痛 舊個間見過2次有米奇走左出尼 同有小強 有次食沙律仲有條勁長蟲 真係差d ...
嘩嘩嘩嘩嘩。。。。。好恐怖。。仲有有人去食既


侯爵府

積分: 23777

馬年勳章 2025中秋節勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


40#
發表於 15-5-10 08:18 |只看該作者

引用:之前試過一次,味精超勁,返到屋企要不停飲

原帖由 rise 於 15-05-10 發表
之前試過一次,味精超勁,返到屋企要不停飲水,都唔明點解咁多人話好食?! ...
係。。一食完就已經好口喝


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo