夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


翡翠宮

積分: 94880


21#
發表於 15-5-11 19:22 |只看該作者
咁你有冇同佢講?對呢個人係咪死心喇?


水晶宮

積分: 68134

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


22#
發表於 15-5-11 19:27 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左




大宅

積分: 4698

畀面勳章


23#
發表於 15-5-11 19:30 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

BB 梗係要,尤其是如果你養得起。

原因
1. BB 係你嘅
2. 緣份,你而家唔要,第時想要未必再有。
3. 唔好用維繫嚟做出發點,係無保證。但你自己的骨肉,你願意用心照顧,bb 都係幸福。

下一代可能有一半人以上都係單親,雖然你未必係會令bb 變單親,但唔好諗住咁容易放棄一個生命。


大宅

積分: 2977


24#
發表於 15-5-11 19:32 |只看該作者
有能力養,緊係要,


男爵府

積分: 6108


25#
發表於 15-5-11 19:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wingyin05 於 15-05-11 發表

原帖由 馬丁c9 於 15-05-11 發表
因為我很愛他,感情不好,只是可能他冇以前甘愛我,當你想救一段感情,也許什麼也願意做,就算他當時是想發 ...
嘅然當發泄,你都願意,咁你自己應一早私下避孕,eg...避孕丸,但既然已經咁,你有能力,當然要,加上係你所愛之人嘅種


大宅

積分: 1060


26#
發表於 15-5-11 20:21 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

而家都已經關係吾好,如果係我,我吾會生!
生左關係先吾好就話諗方法解決,但未生關係已出現問題,樓主你考慮清楚丫…


子爵府

積分: 14972


27#
發表於 15-5-11 20:47 |只看該作者
女人最蠢就係用BB來留男人。等於自殺等佢泥世記得你。死咗都一了罷了,佢唔記得你,同其他人生兒育女。人死咗,唔會知,唔會痛。用另外一條生命去留男人,留唔住,累多個人。我唐家姐就係用BB 留人,留唔到,放唔低。結果日日打個女。

點評

fifihon    發表於 15-5-14 11:37
RAA    發表於 15-5-12 15:40


大宅

積分: 2120


28#
發表於 15-5-11 21:07 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

樓主,唔計同c6關係,你一直以來有沒有諗過要做媽媽?有沒有好恨生bb?如果yes,生啦!我同c6關係都唔好,但成段婚姻最令我唔後悔既,係生左個小朋友。做媽媽好奇妙的,你會更懂得點樣愛,小朋友亦會以非常單純既愛回報你 當然啦,c6角色較弱,同自己關係唔好,近乎獨力照顧小朋友係好辛苦既,所以如果未ready做媽媽,只係為左對肚內生命既責任,就要三思了。

至於單親問題,我和我幾個好朋友都係成長於單親或疑似單親(即有阿爸等於沒阿爸)家庭,我又唔覺得我們的成長好有問題,當年單親仲沒依家禁普遍,因為我們的媽媽係好愛我們,依家我地係同媽咪好close的,有咩一定顧住阿媽




大宅

積分: 3251


29#
發表於 15-5-11 21:35 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

唔好。點解仲會搞野既?


公爵府

積分: 27460


30#
發表於 15-5-11 21:37 |只看該作者

回覆:馬丁c9 的帖子

覺得仲係要兩個人商量下


大宅

積分: 4476


31#
發表於 15-5-11 22:06 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

其實唔做措施果下,你已經預左有咁嘅機會⋯




公爵府

積分: 27735


32#
發表於 15-5-11 22:24 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

我覺得有新生命唔容易⋯




複式洋房

積分: 224


33#
發表於 15-5-11 22:28 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

唉!!! 既然明知感情不太好, 點解唔好好保護自己?




用戶要求終止服務

積分: 1602


34#
發表於 15-5-11 22:43 |只看該作者

引用:但我同我老公感情不太好……仲生唔生好?有

原帖由 馬丁c9 於 15-05-11 發表
但我同我老公感情不太好……仲生唔生好?有左2個月……
感情不好因為咩事


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


35#
發表於 15-5-11 23:03 |只看該作者
事到如今, 再追究你點解唔避孕都無用
你要考慮既係, 最壞打算如果c6完全唔理你同bb(包括經濟及照顧方面), 更甚佢可能會離開呢個屋企
你有無信心及經濟能力可以單親咁湊大bb, 無怨無悔?


禁止訪問

積分: 880


36#
發表於 15-5-11 23:05 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


37#
發表於 15-5-11 23:49 |只看該作者

引用:不是用bb做籌碼,只是剛巧有了,我其他有做

原帖由 馬丁c9 於 15-05-11 發表
不是用bb做籌碼,只是剛巧有了,我其他有做足,只是冇食避孕丸ja,感情不好怎會想有,我既留住是指佢需要時 ...
其他做足???做足咩先???

學其他jm話,有經濟能力又鍾意小朋友就考慮要


男爵府

積分: 6147

BK Milk勳章


38#
發表於 15-5-11 23:59 |只看該作者
搞都不在話,竟然唔帶套去冒險?唔通你想咁做就留住佢?
Charmmy is DADA, MAMA's Darling.
Charmmy is 18 months aged.
Charmmy Likes To Play With DADA & MAMA.
Charmmy Has 2 Bowls Of Rice Everyday.
Charmmy Likes To Eat Bananas And Bread.
Charmmy, DADA, MAMA Love You All The Time.
Charmmy Starts To Said "MA" November 27.
Charmmy Starts To Stand On The Bed In December.
Charmmy Travels To Singarpore In March 2010.
Charmmy Walks By Herself In April 2010.


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 15-5-12 00:34 |只看該作者

引用:不是用bb做籌碼,只是剛巧有了,我其他有做

原帖由 馬丁c9 於 15-05-11 發表
不是用bb做籌碼,只是剛巧有了,我其他有做足,只是冇食避孕丸ja,感情不好怎會想有,我既留住是指佢需要時 ...
如果你中意小朋友就生 單親係辛苦但錢可解決個問題 母兼父職 唔易做


禁止訪問

積分: 880


40#
發表於 15-5-12 00:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 馬丁c9 於 15-05-11 發表不是

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo