爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14178


21#
發表於 15-10-21 21:01 |只看該作者

引用:我剛買左架水貨sienta,未出牌,在車行買,

原帖由 mrslili 於 15-05-19 發表
我剛買左架水貨sienta,未出牌,在車行買,所有费用都包,(除牌費)。車行比我先驗車,車ok才落訂。驗車1100 ...
可以pm我嗎? thx


公爵府

積分: 25275


22#
發表於 15-10-21 21:06 |只看該作者

回覆:想問下未出牌啲水貨車

我都想要pm,thx




複式洋房

積分: 231


23#
發表於 15-11-7 14:12 |只看該作者
回覆 Kitty媽媽 的帖子

請問可pm我嗎 , 想買部水貨Rumion , 謝謝


子爵府

積分: 12062


24#
發表於 15-11-23 14:19 |只看該作者

回覆:morekwok 的帖子

我都係買左依部呀



別墅

積分: 773


25#
發表於 15-11-23 17:04 |只看該作者
回覆 mrslili 的帖子

你可以PM 我嗎?


大宅

積分: 2529


26#
發表於 15-11-23 19:12 |只看該作者

回覆:hinyuMa 的帖子

其實我都係揾公司代Bid同代辦手續,由日本運返香港 ,代驗環保及出牌。雖然要等成3個月,但係可以自己揀啱心水車,日本分紙又比較可靠,咪數同分紙上的相差幾拾咪。到而家揸咗兩年都咁滿意。


民房

積分: 6


27#
發表於 15-11-26 11:34 |只看該作者

回覆:Kitty媽媽 的帖子

可否pm車行資料我,謝謝




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo