家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   1


水晶宮

積分: 58506


21#
發表於 15-5-20 16:53 |只看該作者
auemily 發表於 15-5-20 16:42
人人買, 你不買, 點解呢
點解要跟人?

自己分析好過聽人點。我買股時d人覺得唔值,依家d人覺得抵我覺得唔值,逆行為。
Bye


水晶宮

積分: 58506


22#
發表於 15-5-20 16:54 |只看該作者
小mama 發表於 15-5-20 16:17
大新 0.55厘
唔扺
Bye


侯爵府

積分: 23840


23#
發表於 15-5-20 16:55 |只看該作者
meow~meow 發表於 15-5-20 16:53
點解要跟人?

自己分析好過聽人點。我買股時d人覺得唔值,依家d人覺得抵我覺得唔值,逆行為。:h ...
因為我都猶豫中, 無貨, 有無人都似我持現金未有打算


水晶宮

積分: 58506


24#
發表於 15-5-20 17:00 |只看該作者
auemily 發表於 15-5-20 16:55
因為我都猶豫中, 無貨, 有無人都似我持現金未有打算
我係,只剩兩股恒生、兩股港交,準備清埋地鐵同國壽

Bye


公爵府

積分: 25538


25#
發表於 15-5-20 17:04 |只看該作者
我會部份人仔 - 工銀亞洲有 3.4% 算ok
另部份買工用股收息, 現價 or 等回少少, 媒氣, 中電都ok
如有時間, 匯回大陸做, 之前做兩年有 4.1%, 要找銀行傾才有好rate


水晶宮

積分: 58506


26#
發表於 15-5-20 17:07 |只看該作者
koko2000 發表於 15-5-20 17:04
我會部份人仔 - 工銀亞洲有 3.4% 算ok
另部份買工用股收息, 現價 or 等回少少, 媒氣, 中電都ok
如有時間, ...
大陸多數用建行,但香港無乜分行。
Bye


男爵府

積分: 5110


27#
發表於 15-5-20 17:12 |只看該作者

回覆:有舊錢想增值,有咩好提議

抽住新股先啦


侯爵府

積分: 23840


28#
發表於 15-5-20 17:19 |只看該作者
koko2000 發表於 15-5-20 17:04
我會部份人仔 - 工銀亞洲有 3.4% 算ok
另部份買工用股收息, 現價 or 等回少少, 媒氣, 中電都ok
如有時間, ...
已有人仔定期, 吾想唱咁多人仔了


侯爵府

積分: 23840


29#
發表於 15-5-20 17:20 |只看該作者
nobletree 發表於 15-5-20 17:12
抽住新股先啦
抽新股都不錯, 常想入市因怕市大升我無入


水晶宮

積分: 74808


30#
發表於 15-5-20 17:31 |只看該作者

回覆:有舊錢想增值,有咩好提議

買殼,做靚盤數,上市,集資,收購,重組,是大時代產物。。。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo