自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 7307


21#
發表於 15-5-21 23:48 |只看該作者

引用:我一向都瘦身唔瘦胸㗎喎……最激果次瘦左廿

原帖由 seaman1982 於 15-05-21 發表
我一向都瘦身唔瘦胸㗎喎……
最激果次瘦左廿磅,個胸要用大一個cup既bra,因為胃腩冇左,突出程度大左。
勁,做咩運動


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


22#
發表於 15-5-21 23:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 seaman1982 於 15-05-21 發表

原帖由 小羊羊迎迎媽咪 於 15-05-21 發表
勁,做咩運動
我果陣慢跑減肥……
但其實就算我冇特別減,有時病之類自然瘦果D,都一樣唔瘦胸㗎喎。我一直認為正常……個胸係乳線果D,又唔係脂肪,做咩會瘦?除非由始至終都只係肥,唔係真係有胸啫。


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


23#
發表於 15-5-22 00:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 我係好媽媽 於 15-05-21 發表

原帖由 kammm_0520 於 15-05-21 發表
圍同cup都細左
我又唔怕喎,我都減緊肥瘦左廿磅左右,個圍明顯細左,因bra 帶扣入左,但個cup冇鬆到喎。我大肚大左1個cup, 餵完2年人奶都冇細返呀。


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 15-5-22 00:41 |只看該作者

引用:我一向都瘦身唔瘦胸㗎喎……最激果次瘦左廿

原帖由 seaman1982 於 15-05-21 發表
我一向都瘦身唔瘦胸㗎喎……
最激果次瘦左廿磅,個胸要用大一個cup既bra,因為胃腩冇左,突出程度大左。
Me too, 一樣瘦身唔瘦胸。我都以為係正常個個都係咁添。



男爵府

積分: 9809


25#
發表於 15-5-22 13:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小羊羊迎迎媽咪+於+15-05-21+

原帖由 seaman1982 於 15-05-21 發表
我果陣慢跑減肥……
但其實就算我冇特別減,有時病之類自然瘦果D,都一樣唔瘦胸㗎喎。我一直認為正常……個 ...
胸有脂肪架




男爵府

積分: 9809


26#
發表於 15-5-22 13:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kammm_0520+於+15-05-21+發表

原帖由 我係好媽媽 於 15-05-22 發表
我又唔怕喎,我都減緊肥瘦左廿磅左右,個圍明顯細左,因bra 帶扣入左,但個cup冇鬆到喎。我大肚大左1個cup, ...
咁好,我就係之前生完細左,過左兩年先回復正常可能肥左




水晶宮

積分: 64722

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


27#
發表於 15-5-22 13:32 |只看該作者

回覆:點樣瘦身不瘦胸呀?

報名想知。

我個衰boby, 減肥, 第一瘦係個胸, 之後大肶, pat pat, byebye 肉,背脊, 面。 最後至到條車軚肚腩。

但係肥呢, 第一時間就係肚腩同面。

死未。

點評

irisyau4127    發表於 15-5-22 13:42


大宅

積分: 2294


28#
發表於 15-5-22 13:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocoli1026 於 15-05-21 發表

原帖由 kammm_0520 於 15-05-21 發表
唔想跑步😪地貧跑兩步都暈
游蛙泳,胸會大,其他地方會瘦


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo