自由報料

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 6778

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


21#
發表於 15-5-23 18:48 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

馬鞍山富x都係咁差,門囗派亞姐亂派位吾顺次序

一個男人,可以不夠有錢,但一定要給你愛的女人信心。女人可以吃苦受窮,但前提一定得是:那個男人對她的愛,值得讓她去熬煎。


大宅

積分: 4331


22#
發表於 15-5-23 19:01 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

唔敢起食野既地方發火,有咩唔對路,走佬好過,怕佢地加料

點評

jtw_ki    發表於 15-5-24 17:11
一之蘭太太    發表於 15-5-24 04:13


伯爵府

積分: 18717


23#
發表於 15-5-23 19:27 |只看該作者
新年就唔同樣架喇


珍珠宮

積分: 34788


24#
發表於 15-5-23 20:01 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

老實丫,酒樓咁迫,我會抱起小朋友收車,廢事有乜事!



瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


25#
發表於 15-5-23 20:07 |只看該作者

引用:佐敦嗰間都係,明明見到你㗎,但叫十世都無

原帖由 Alvinchun 於 15-05-23 發表
佐敦嗰間都係,明明見到你㗎,但叫十世都無人理你
佐敦個間我又覺ok wor, 我都常晚餐,但當然職員都係粗人,我成日見到佢老闆,但都係吵蝦拆蟹,你話老細都係咁,伙記邊有禮貌?其身不正



喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


複式洋房

積分: 118


26#
發表於 15-5-23 20:14 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

嬲爆,睇文字已經感受到有幾燥




珍珠宮

積分: 38060


27#
發表於 15-5-23 21:15 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口




大宅

積分: 1975


28#
發表於 15-5-23 21:24 |只看該作者
屯門嗰間富臨次次去飲茶都見到有人同職員鬧交,由上至下個個職員都好似預咗同人鬧交咁款,戰鬥格,黑晒面。
上次去咁啱開始下午茶,入咗一大輪枱。去到坐嗰間房,大約有十張枱,佢一次過入咗起碼六張,有啲完全未執枱,但一個侍應都冇。等咗十分鐘,又有個知客帶位帶人入嚟。我叫佢開茶,佢話唔係佢負責(邊講邊走),我再講開咭同俾點心紙,佢扮聽唔到極速走咗。
之後企響房門口,有四、五個侍應行過都話唔係負責呢間房,速逃!之後完全冇人再行過,個個行到老遠,兜路唔經過我間房門口。突然有個類似資深員工行入嚟,我以為有救,阿姐響我未開口之前已經同我講"我收工,入嚟囉野"就冇答過我任何問題。
我直情行出房,走去揾個經理同佢講嗰間房完全冇人幫手,經理都係唔肯行過去話會幫我揾人......
再行遠啲見到個知客,叫佢行入去開卡,佢問我邊張枱(一睇就知唔想入去),我話我唔記得,拉住佢入去同佢講,呢度成間房都要開卡。
搞多十分鐘,終於有個侍應入嚟慢慢做野...... 點心紙都係自己拎去收銀處叫收銀入單。
揾BB櫈,問十個侍應十個都話全部有人用緊。OK! 我自己去揾⋯⋯全個場巡完都冇5個小朋友坐緊BB櫈。終於等到有BB走,即刻去拎咗張櫈,張櫈爛到呢⋯⋯冇咗兩邊扶手墊手個位,淨反條鐵,個咕𠱸位爆晒,露晒入面啲黑心棉出嚟⋯⋯再揾第二張,見到幾張都係爆扶手(咕𠱸位坐住睇唔到)
大佬,咁大間酒樓係咪真係窮成咁。
Black list咗唔會再去!!!


大宅

積分: 1015


29#
發表於 15-5-23 21:26 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

我食過元朗個間都係噤。。黑口黑面,叫極都唔應。。。


大宅

積分: 1484


30#
發表於 15-5-24 03:26 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

荃灣嗰間都唔好得去邊,幾年前試過明明個職員唔啱,仲好串,興到我拍枱鬧先收聲(不過我食飽埋單先鬧,我相信以佢哋嘅專業一定會加料)。




公爵府

積分: 25206

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


31#
發表於 15-5-24 04:17 |只看該作者
本帖最後由 一之蘭太太 於 15-5-24 04:36 編輯

市面低質素服務人員充斥,抱B媽媽唯有自己醒啲了


男爵府

積分: 5910


32#
發表於 15-5-24 07:24 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

見到原來“扶林”集團咁差,唔洗去lu~


伯爵府

積分: 15758


33#
發表於 15-5-24 07:45 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

酒樓近年請既人質素都好差,我都只會去中環果d,係費不過正正常常。




別墅

積分: 824


34#
發表於 15-5-24 08:07 |只看該作者

引用:琴日晏就同奶奶老公一齊帶bb去健康院打針,

原帖由 Ouhui 於 15-05-23 發表
琴日晏就同奶奶老公一齊帶bb去健康院打針,見時間尚早就話去香港仔富臨飲個下午茶,老公上去攞位,我同奶奶 ...
你bb 好細個? 其實去多幾次茶樓會慣, 有櫈阻住自己搬開, 茶樓無人幫的。 見阿姐拎點心, 自己搵過位置企住, 唔比佢近bb 車。 以前b細, 我係酒樓落膠雨擋 就係驚阿姐甩手, 到時爆邊個都無用。


大宅

積分: 2836


35#
發表於 15-5-24 08:41 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

荃灣廣場鴻星好好態度,仲有埋大家樂果隻bb椅,唔係舊式傳統bb椅。厠所有一隔係for換片,裡面有張換片架及bb椅,方便你擺低bb先去厠所。


禁止訪問

積分: 3370


36#
發表於 15-5-24 08:46 |只看該作者

引用:我食過元朗個間都係噤。。黑口黑面,叫極都

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9978


37#
發表於 15-5-24 09:08 |只看該作者

引用:酒樓又迫又多人,自己抱起個b,收埋架b車啦

原帖由 diong 於 15-05-23 發表
酒樓又迫又多人,自己抱起個b,收埋架b車啦。
同意 自己bb有咩閃失,最大責任始終係自己。 除非好大間,否則我一定自己抱, 路口位一定唔放bb,d 阿姐全部邊有培訓。




大宅

積分: 1364


38#
發表於 15-5-24 09:39 |只看該作者

回覆:sarahwong420 的帖子

五係路口位




大宅

積分: 3265

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 15-5-24 10:34 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

又係富X呀…我飲咁多間係呢間死野先咁衰


複式洋房

積分: 455


40#
發表於 15-5-24 10:44 |只看該作者

引用:荃灣廣場鴻星好好態度,仲有埋大家樂果隻bb

原帖由 Mamashum 於 15-05-24 發表
荃灣廣場鴻星好好態度,仲有埋大家樂果隻bb椅,唔係舊式傳統bb椅。厠所有一隔係for換片,裡面有張換片架及b ...
有呢隻bb 凳咁好? 我飲過五六間都無, 次次都係坐b 車入面, 等我下次去鴻星試下先




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo