婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


21#
發表於 15-5-23 22:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+M.A.C+於+15-05-23+發表你99

原帖由 daiGB 於 15-05-23 發表
係味個個99都唔鍾意工人/陪月?
我已經請左兩個月陪月, 同埋叫左99第一個月每星期上黎一次就 ok 因為我想好 ...
講呀,話你媽請的,怕你同奶奶辛苦囉,




別墅

積分: 724


22#
發表於 15-5-23 23:17 |只看該作者

回覆:99 成日話我個肚細又鍾意發表偉論

生完之後先大獲🙈🙈




伯爵府

積分: 17773


23#
發表於 15-5-24 01:35 |只看該作者
回覆 daiGB 的帖子

原來你落左閘叫99一星期黎一次睇bb,怪不得你99狂話陪月唔好啦!你99除左比說話你聽外,仲想用說話洗個仔腦,等佢反對自己老婆嘛!
你最好比99知個陪月係娘家出錢請比你既(如不適用至話自己比),咁99至會收聲唔再eemm,或無籍口話你好洗佢仔錢。。。


複式洋房

積分: 232


24#
發表於 15-5-24 03:03 |只看該作者

回覆:99 成日話我個肚細又鍾意發表偉論

肚嘅大小同bb身形唔一定成正比嫁嘛,同99講醫生都話無問題,bb好健康,用醫生封住佢把口。唔好因為99嘅說話比太大壓力自己呀,relax!



侯爵府

積分: 24665


25#
發表於 15-5-24 08:40 |只看該作者

引用:生左先係步入地獄既開始

原帖由 cream090909 於 15-05-23 發表
生左先係步入地獄既開始



珍珠宮

積分: 41839


26#
發表於 15-5-24 08:44 |只看該作者

回覆:99 成日話我個肚細又鍾意發表偉論

樓主要做好心理準備,一個麻煩嘅嫲嫲即將誕生


珍珠宮

積分: 41839


27#
發表於 15-5-24 08:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jimjimjim 於 15-05-23 發表

原帖由 daiGB 於 15-05-23 發表
其實我都想問大家幾耐返一次男家食飯? 我一星期一次算密嗎?
你算好啦,我99日日都上嚟,仲要我哋所有家居用品,湊小朋友方法,小朋友著咩衫,要跟佢意思


別墅

積分: 538


28#
發表於 15-5-24 09:20 |只看該作者

引用:回覆 daiGB 的帖子我一年番幾次: 過年前年

原帖由 jimjimjim 於 15-05-23 發表
回覆 daiGB 的帖子

我一年番幾次: 過年前年三十, 初一, 初二開年, 母親節, 父親節, 中秋, 冬至
嘩, 咁你平時同99都唔駛有咩聯絡?


大宅

積分: 4840


29#
發表於 15-5-24 09:21 |只看該作者
回覆 daiGB 的帖子

唔會搵佢架無野講呀
有時撞到就會say個hi


大宅

積分: 4840


30#
發表於 15-5-24 09:23 |只看該作者
生左我估會煩好多
我嗰個喺肚度應該呢一兩星期內出世

但結婚至依家佗B都少接觸啦

個個星期見
無可能啦
月月見一次我都接受唔到


別墅

積分: 538


31#
發表於 15-5-24 10:30 |只看該作者

引用:回覆 daiGB 的帖子原來你落左閘叫99一星期

原帖由 M.A.C 於 15-05-24 發表
回覆 daiGB 的帖子

原來你落左閘叫99一星期黎一次睇bb,怪不得你99狂話陪月唔好啦!你99除左比說話你聽外 ...
oh 咁我要借d椅同99講啦, 其實我都係怕麻煩又唔想老人家辛苦, 老實講之後大把時間睇 bb, 坐月呢兩個月我想靜少少休息啫


別墅

積分: 538


32#
發表於 15-5-24 10:37 |只看該作者

引用:肚嘅大小同bb身形唔一定成正比嫁嘛,同99講

原帖由 rachel01164 於 15-05-24 發表
肚嘅大小同bb身形唔一定成正比嫁嘛,同99講醫生都話無問題,bb好健康,用醫生封住佢把口。唔好因為99嘅說話 ...
多謝你既鼓勵! 其實我真係肥瘦無所謂架, 仲有少少驚因為我99生3個, 2女1男, 唔知點解我老公就瘦, 但我姑9姑仔都好肥, 睇住佢地成日都為減肥煩惱我真係寧願囡囡唔好太肥, 你既正能量好好呀


別墅

積分: 538


33#
發表於 15-5-24 10:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 daiGB 於 15-05-23 發表其實

原帖由 咖央 於 15-05-24 發表
你算好啦,我99日日都上嚟,仲要我哋所有家居用品,湊小朋友方法,小朋友著咩衫,要跟佢意思

...
吓,咁我又覺得有d過份, 始終個個bb係99既孫, 但係bb係你同老公個仔/女, 咁係味俾父母揸主意會好d?


別墅

積分: 538


34#
發表於 15-5-24 10:42 |只看該作者

引用:生左我估會煩好多我嗰個喺肚度應該呢一兩星

原帖由 jimjimjim 於 15-05-24 發表
生左我估會煩好多
我嗰個喺肚度應該呢一兩星期內出世
好野呀

你自由生活真係唔係個個恨到


大宅

積分: 4840


35#
發表於 15-5-24 10:47 |只看該作者
回覆 daiGB 的帖子

睇你點揀你決絕d一樣可以


珍珠宮

積分: 41839


36#
發表於 15-5-24 11:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 咖央 於 15-05-24 發表你算好

原帖由 daiGB 於 15-05-24 發表
吓,咁我又覺得有d過份, 始終個個bb係99既孫, 但係bb係你同老公個仔/女, 咁係味俾父母揸主意會好d? :nothing ...
99係咁咖,以為自己係長輩大晒嘛,總之你都小心啦,對99乜都哦哦哦,佢講一套你背後做一套,唔好撐到衡就得。


大宅

積分: 1516


37#
發表於 15-5-24 12:01 |只看該作者

回覆:99 成日話我個肚細又鍾意發表偉論

由生左果該開始,我同99直頭關係破裂,我好多朋友都係咁,未生前同99ok,但生完就會見湊bb方法而鬧不和,老人家永遠都覺得自己果套先岩,唔接受新方法




別墅

積分: 538


38#
發表於 15-5-24 12:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 daiGB 於 15-05-24 發表吓,咁

原帖由 咖央 於 15-05-24 發表
99係咁咖,以為自己係長輩大晒嘛,總之你都小心啦,對99乜都哦哦哦,佢講一套你背後做一套,唔好撐到衡就得 ...
係囉, 我老公都係咁講, 我有時同佢講你阿媽都唔聽人意見, 佢就話要我應左佢就得, 返到屋企點做橫掂佢都唔知


大宅

積分: 2735


39#
發表於 15-5-24 12:48 |只看該作者
我次次去檢查,99就問我你有無重到,醫生點講。我而家21週,我自己身形中等。有次問到我煩,我就話醫生叫我均衡飲食,體重正常。佢就收聲。但之後成日扮哂野問我有無成日食野。醫生話我肥唔代表個b會長得好大。99,你可否有啲常識?


大宅

積分: 2735


40#
發表於 15-5-24 12:49 |只看該作者
daiGB 發表於 15-5-23 22:37
其實我都想問大家幾耐返一次男家食飯? 我一星期一次算密嗎?
我一星期要返一次。99間唔時又會wtsapp我叫我多啲返去。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo