樓市動向

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4193


21#
發表於 15-5-27 02:19 |只看該作者
試下放回市價,看有無好客租。有就請佢起身咯


子爵府

積分: 11116


22#
發表於 15-5-27 21:50 |只看該作者

引用:兩睇啦,好租客難求,如果收樓再放又唔知等

原帖由 baby_ha 於 15-05-26 發表
兩睇啦,好租客難求,如果收樓再放又唔知等幾耐,又要再比佣,咁基本又要再執一執間屋,跟住又唔知遇到咩租 ...
係呀!好業主難求!有幾多業主會生約唔加租?我好多親友有物業出租一過死約就加租,有啲甚至只肯同租客簽—年,業主要比佣租客咪一樣要,仲要比幾千搬屋,上屋搬下屋唔見一law kung, 又唔知下次會预到嘅業主係咪兩年先加—次租 定係會年年加租


子爵府

積分: 11116


23#
發表於 15-5-27 21:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 我掛念嫲嫲 於 15-05-25 發表

原帖由 Daeng 於 15-05-25 發表
呢個都算好客,可能佢一時間接受吾到市場上已經加晒租!
佢出去睇吓就知市場價


洋房

積分: 74


24#
發表於 15-5-27 21:56 |只看該作者
回覆 baby_ha 的帖子

覺得講得好好,大家好来好去。


男爵府

積分: 5928


25#
發表於 15-5-28 10:04 |只看該作者
我掛念嫲嫲 發表於 15-5-27 21:50
係呀!好業主難求!有幾多業主會生約唔加租?我好多親友有物業出租一過死約就加租,有啲甚至只肯同租客簽— ...

業主搵經紀, 唔會俾足佣金架
我地簽野時, 親眼睇到業主俾一半金額咋, 我地就俾足


子爵府

積分: 11980


26#
發表於 15-5-28 10:25 |只看該作者

回覆:激氣! 兩年先加一次租…

你咪烹佢走囉,洗乜激氣?




公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


27#
發表於 15-5-28 11:36 |只看該作者
點炸你型? 如果只係呻兩句講下價, 咪由得佢囉. 就快暑假租務旺季, 收番再放租好易.


大宅

積分: 3864


28#
發表於 15-5-28 15:28 |只看該作者

回覆:tantanmama 的帖子

利申: 我係租客
租咗幾年,還記得當初租咗10個月,已打來傾生約加租,隨後每年都加,最近問口風,業主話今次加13%,同market差不多,自問交租有早冇遲,小事冇煩業主,而且間屋開始舊舊地,點解仲要跟market price?如果好租客,我見有啲業主肯平10-15%


子爵府

積分: 11116


29#
發表於 15-5-28 15:52 |只看該作者

引用:Quote:我掛念嫲嫲 發表於 15-5-27 21:50 係

原帖由 bbcheung53 於 15-05-28 發表
業主搵經紀, 唔會俾足佣金架
我地簽野時, 親眼睇到業主俾一半金額咋, 我地就俾足
...
買賣有試過叫aa 減佣,但出租就無試過!其實佢哋做租盤個佣少過買賣好多!


子爵府

積分: 11116


30#
發表於 15-5-28 15:52 |只看該作者

引用:點炸你型

原帖由 tantanmama 於 15-05-28 發表
點炸你型? 如果只係呻兩句講下價, 咪由得佢囉. 就快暑假租務旺季, 收番再放租好易. ...
佢叫我加幾百


子爵府

積分: 11116


31#
發表於 15-5-28 15:54 |只看該作者

引用:利申: 我係租客租咗幾年,還記得當初租咗10

原帖由 Mikiwong 於 15-05-28 發表
利申: 我係租客
租咗幾年,還記得當初租咗10個月,已打來傾生約加租,隨後每年都加,最近問口風,業主話今 ...
錯佩 我次次都完生約先傾加租,一般低市價10-15%!


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


32#
發表於 15-5-28 16:50 |只看該作者
你初時應開價加1500, 預個租客講下價, 最後加1千.
加完低過巿價10%-15%已好好, 唔需要過份委屈自己.


男爵府

積分: 5928


33#
發表於 15-5-28 16:52 |只看該作者
我掛念嫲嫲 發表於 15-5-28 15:52
買賣有試過叫aa 減佣,但出租就無試過!其實佢哋做租盤個佣少過買賣好多!

...
租務成交簡單過買賣樓好多啊
我個日睇完7-8個單位都唔岩
同日搵另一個經紀, 睇第二間時佢幫我講左$200價
我就pok鎚租, 佢只係填張standard租約就收到大半個月租金做佣
好賺過買賣樓宇好多啦

佢好忙, 一路都不停講電話
我睇佢鋪面貼出租嘅poster多買賣嘅好多
而且又舊區, 做劏房都應該夠賺啦


男爵府

積分: 5928


34#
發表於 15-5-28 17:00 |只看該作者
其實有無返過單位睇過?
佢用得新淨嗎?
或者計吓數
收返黎, 翻新吓, 空租期, 經紀佣金, 各樣後有無賺多


伯爵府

積分: 16268


35#
發表於 15-5-28 17:09 |只看該作者
人之常情


子爵府

積分: 11116


36#
發表於 15-5-28 18:12 |只看該作者

引用:你初時應開價加1500, 預個租客講下價, 最後

原帖由 tantanmama 於 15-05-28 發表
你初時應開價加1500, 預個租客講下價, 最後加1千.
加完低過巿價10%-15%已好好, 唔需要過份委屈自己. ...
加嘅金额再少啲


子爵府

積分: 11116


37#
發表於 15-5-28 18:18 |只看該作者

引用:其實有無返過單位睇過

原帖由 bbcheung53 於 15-05-28 發表
其實有無返過單位睇過?
佢用得新淨嗎?
或者計吓數
謝謝你呀
我無上過去,
剛租比佢前換過全屋燈同鏟底油油加換地板!
我當吉1個月,
油油加佣金,
唔洗一年追返!


男爵府

積分: 5928


38#
發表於 15-5-29 11:00 |只看該作者
我掛念嫲嫲 發表於 15-5-28 18:18
謝謝你呀
我無上過去,
剛租比佢前換過全屋燈同鏟底油油加換地板!

有D人用野用到好鬼殘
橫掂傾緊加租, 可唔可以話睇吓佢住成點再決定?
佢係可以唔俾你入, 咁你咪放聲氣話真係要加啦


珊瑚宮

積分: 114485

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


39#
發表於 15-5-29 12:03 |只看該作者

引用:你租平咗租客吾會感激你! +

原帖由 Daeng 於 15-05-25 發表
你租平咗租客吾會感激你!





大宅

積分: 3604

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章


40#
發表於 15-5-29 13:14 |只看該作者

回覆:激氣! 兩年先加一次租…

交租有早無遲,我租左1年,業主即加15%


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo