少年成長

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12443

好媽媽勳章


21#
發表於 08-7-15 13:38 |只看該作者
原文章由 M.F.Y 於 08-6-26 14:24 發表
每天要對住一個連基本禮貌都無的女兒,ㄑ早晨、唔該>永遠都唔會聽到 由細到大,每天都教她的基本禮貌,竟然現在全部無晒.我真的對她很差嗎?mouth: 你們可能會覺得「你可能菅得她太緊啦」但每日電話任打只要 ...



你女女正處於反判期,我也很明白,看佢她就好像看到自已年少一樣,我媽媽是個舊式女人,家教都是嚴厲的(但相比你你已經好得多),而我是大女,要我幫手照顧二個妹妹同做家務,當時都是不願意的,照顧得不好妹妹們學了不好的習慣,她只會責罵/打;因為她把重點放在妹妹們身上,所以到我12歲時開始,就好像你女兒,會想她根本不明白我,終日鵝鵝鵝好煩,會覺得她很老土,根本不想她理我出面d野,直至我攪出禍先知死;到我做左人媽咪才明白她的苦況,你有4小孩真的不易應付,你好想女兒幫下你手但她不合作,又要處理她成長問題;你可以找家中的長輩:姑姐等/同你女兒有計傾的朋友,同女兒傾下計讓她明日一點媽媽,探討下她內心世界,找人幫手好過讓情況失控惡化下去,當然你女兒未到我當時那地步,要記住象根圈得越緊反彈力越大,你一定要盡量控制自己的情緒(不要做出對她有過激行為),可以的話同丈夫商討一下。祝福你


大宅

積分: 3186

育兒性格勳章 畀面勳章


22#
發表於 08-7-16 22:09 |只看該作者
[quote]原文章由 pinkiesalbe 於 08-7-15 13:38 發表

多難我都會試試用其他方法去同她溝通的,多謝妳們撐我 ,令我更有耐力去面對,至於姑姐都同她傾過了,但明白是一回事,肯面對現實又是一回事哦,係咪 ,anyway,thx !


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


23#
發表於 08-7-20 01:45 |只看該作者
我個女都啱啱14歲,其實我覺得佢ok乖,讀書科科都7,80分,只有maths差幾分!

其實佢咁,我都無嘢好講,只係佢既EQ係有問題,吓吓發脾氣!

佢無手尾,唔執房、唔鍾意做家務(叫到會做,但極度唔LIKE)、無禮貌、無大無細(因為我大佢十六年)、無交帶(去邊唔會同佢老豆同埋佢老豆個太太講!我叫佢唔想講都要SEND個短訊俾人呀,佢都唔做!)、唔想同大人講嘢(我都仲吹得兩嘢,佢老豆嗰邊就完全唔溝通到!)。

咁好彩佢都仲肯將所有問題交俾我幫佢解決,好似佢同學個FRIEND有咗,佢會打嚟問我點算,佢拍拖會同我講,散咗都講,起碼得個知字!

我對佢無乜要求,只想佢改好態度,但都好困難!大家都俾心機啦!

我仲有個啱啱7月18號1歲生日既囝囝,大家都努力做個好媽媽啦!


禁止發言

積分: 704


24#
發表於 08-7-21 14:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo