爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2529


21#
發表於 15-9-21 11:21 |只看該作者
VancouverBC2005 發表於 15-9-20 08:36
我地上次揩花左 bumper用大圍立信,ok 喎,又唔貴
請問要整幾耐?同幾錢?我都被部專線小巴撞花個車尾bumper,又唔想擺低部車,拖咗兩個月都未攞去整


別墅

積分: 804


22#
發表於 15-9-21 11:38 |只看該作者

引用:Quote:VancouverBC2005 發表於 15-9-20 08:

原帖由 Wkit 於 15-09-21 發表
請問要整幾耐?同幾錢?我都被部專線小巴撞花個車尾bumper,又唔想擺低部車,拖咗兩個月都未攞去整 ...
整左5日,但中間有2,3日下雨,$1200 一幅


大宅

積分: 2529


23#
發表於 15-9-21 18:09 |只看該作者

回覆:VancouverBC2005 的帖子

唔該哂。


複式洋房

積分: 148


24#
發表於 15-9-21 22:47 |只看該作者
之前問過大圍幾間都幾貴
試下問火炭果D比較好


男爵府

積分: 5033


25#
發表於 15-9-23 02:05 |只看該作者

回覆:想請教爸爸們有冇噴油手工好嘅車房

點為之一幅?如果一隻門呢?知唔知幾多錢左右?🙏🏻



[img align=right]http://mud.mm-a7.yimg.com/image/3857997831[/img]


別墅

積分: 878


26#
發表於 15-9-23 22:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Wkit 於 15-09-21 發表請問要

原帖由 VancouverBC2005 於 15-09-21 發表
整左5日,但中間有2,3日下雨,$1200 一幅
請問可否pm資料


子爵府

積分: 12144


27#
發表於 15-9-24 00:55 |只看該作者

引用:我識果啲,全部係屯門,元郎,錦田,我以前

原帖由 wcwken 於 15-06-20 發表
我識果啲,全部係屯門,元郎,錦田,我以前係火炭問個價,係大西北既一倍價。

...
請問元朗,屯門邊間平? 大約幾錢一封


大宅

積分: 3130


28#
發表於 15-11-3 07:44 |只看該作者

回覆:be_c.workshop 的帖子

可pm資料嗎?




大宅

積分: 3130


29#
發表於 15-11-3 07:44 |只看該作者

回覆:VancouverBC2005 的帖子

可pm資料嗎?




複式洋房

積分: 185


30#
發表於 15-11-3 10:15 |只看該作者
回覆 VancouverBC2005 的帖子

大圍立信係邊?


伯爵府

積分: 16551


31#
發表於 15-11-3 10:36 |只看該作者
我月頭俾van仔鈔壞沙板, 上個星期喺西環整, 換左新沙板, 又噴埋車尾Hi 花, 佢再幫我執埋車頭燈同個擔, 三日完工, total 4.5K
小朋友放暑假比平日更忙!


別墅

積分: 804


32#
發表於 15-11-3 17:45 |只看該作者

引用:回覆 VancouverBC2005 的帖子大圍立信係邊

原帖由 Mandez 於 15-11-03 發表
回覆 VancouverBC2005 的帖子

大圍立信係邊?
大圍城河道


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo