跳至

首頁
12345...10

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18627


21#
發表於 08-7-2 20:45 |只看該作者
原文章由 mcdullyiu 於 08-7-2 14:41 發表
係我囡N1同校,跟住轉左去兆麟ST PETER的同學仔說的,
話老師無咩有愛心和耐性,真係只係上學的感覺,
唔會覺得同老師可交流!

不過可能幼稚園都係這個模式,和幼兒園唔同掛,所以我唔係太清楚!不過我見有D離校生去讀幼稚園那 ...


你意思係咪你個女在青山村讀N1,
再轉左去兆麟K1,
覺得兆麟冇咁好呢?thank!!


大宅

積分: 4688


22#
發表於 08-7-3 20:48 |只看該作者
原文章由 kiki523 於 08-7-2 20:45 發表


你意思係咪你個女在青山村讀N1,
再轉左去兆麟K1,
覺得兆麟冇咁好呢?thank!!

不如我代佢答你 .我女同佢個女一向同一學校[三聖救世軍]讀.而曾經有小朋友離開後又返回救世軍學校.


珍珠宮

積分: 37744

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


23#
發表於 08-7-4 07:59 |只看該作者
其實我想問, 三聖救世軍係咪一間幼兒園, 咁佢有無k1, k2, k3咁架?


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


24#
發表於 08-7-4 09:34 |只看該作者
原文章由 kiki523 於 08-7-2 20:45 發表


你意思係咪你個女在青山村讀N1,
再轉左去兆麟K1,
覺得兆麟冇咁好呢?thank!!


我朋友都幫我答左了,
我讀救世軍的,
我唔想sell間學校,
如有d媽媽所講,
救世軍校舍比較細和舊,和近馬路,
這些係事實,
而且學習內容比幼稚園淺,亦係事實!

咁點解我會選這間學校呢?
因為我認同這間學校係比小朋友自我發展,
培養小朋友自學自習的精神,發掘小朋友自我探求知識的能力!

我不喜歡小朋友小小的就強推很多野比他,但小朋友不求甚解!
學習不是一兩年或十多年的事, 係終生的,
我希望小朋友由小就培養到自學的能力,
終生受用, 而唔係專注於她3歲懂寫幾多個字,串幾多個生字!

重有一樣就係這裡的老師比我的感覺係用心對小朋友的,
她們係愛這裡的小朋友的,
而且這裡是一間基督教學校,
所以老師和校長大部份都是教徒,
我相信信主的人會比較和善。

我就係因為這些原因,所以比小女入讀救世軍,
我亦因為學校的優點所以包容了他的缺點!

[ 本文章最後由 mcdullyiu 於 08-7-4 09:38 編輯 ]

此生無悔入華廈,來生願在種花家!


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


25#
發表於 08-7-4 09:35 |只看該作者
原文章由 brbaby2007 於 08-7-4 07:59 發表
其實我想問, 三聖救世軍係咪一間幼兒園, 咁佢有無k1, k2, k3咁架?


救世軍係用n1, n2, n3, n4 的
n2 = k1
n3 = k2
n4 = k3
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


珍珠宮

積分: 37744

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


26#
發表於 08-7-4 10:25 |只看該作者
mcdullyiu, 多謝你既解答, 咁我想問係咪佢地用n1, n2, n3, 所以課程較淺1?


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


27#
發表於 08-7-4 11:51 |只看該作者
原文章由 brbaby2007 於 08-7-4 10:25 發表
mcdullyiu, 多謝你既解答, 咁我想問係咪佢地用n1, n2, n3, 所以課程較淺1?


不是,是因為學校根據教育局的課程來上堂,
而一般幼稚園會偷步教快d,教深d,
例如教育局叫k2先學寫字﹙真的寫字唔係畫圖﹚
但一般幼稚園k1就會有功課了!你話3歲人仔,點可能做得好?

相反,救世軍的小朋友可能學術方面現在比較淺,
不過一般來講,因為他們已開發了腦部,
於學習方面吸收能力會較強, 解決問題的能力亦較強,
到要真正開始努力吸收理解的時侯﹙中小學﹚,
能力就會比硬迫吸收的小朋友好!因為他們有自習的能力!

要明白,我們的學習已趨向通識教育,
小朋友的自學能力係好重要的,
唔再係我們那代死讀書就ok了。

好似我女現n3﹙即=k2)
她已經知道血管,
仲知分動靜脈,仲知道紅色和藍色,

因為她們的學習係先定一個大topic,
之後再由學生討論,
一路由大轉小, 最後選到一個專門的topic,
之後就要資料搜習,做模型等等,....
到最後重要小朋友做總結,
過程中要訓練小朋友用腦,口才, 手工,
這些就不是一般書本教的野了,你說是嗎?

[ 本文章最後由 mcdullyiu 於 08-7-4 12:03 編輯 ]
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


28#
發表於 08-7-4 11:58 |只看該作者
原文章由 brbaby2007 於 08-7-4 10:25 發表
mcdullyiu, 多謝你既解答, 咁我想問係咪佢地用n1, n2, n3, 所以課程較淺1?


補充多句,n和k只係幼兒園和幼稚園的英文字頭,所以叫咩名係無關係的,好多幼兒園因為社署合併左去教育局,所以都改左名叫幼稚園,班別亦由n轉k, 不過課程係無變的,所以咩名根本無關係!

其實間學校好唔好,適唔適合自己的小朋友,
真係要自己去親身看下先知,
點解我咁buy救世軍?
他的窗口係無貼晒貼紙唔比人看的,
我覺得間學校對自己好有信心,唔怕比人看,先可以咁,你話係唔係?

[ 本文章最後由 mcdullyiu 於 08-7-4 12:17 編輯 ]
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


伯爵府

積分: 18627


29#
發表於 08-7-4 12:25 |只看該作者
mcdullyiu & jackieman

我明白了,你地小朋友讀救世軍,有D同學仔轉左去兆麟,說老師
冇乜耐性及愛心,相比下想回舊校.... !!
因我正孝慮兆麟所以想多聽意見,唔該曬 !!


男爵府

積分: 7447

畀面勳章


30#
發表於 08-7-4 12:45 |只看該作者
咁救世軍難唔難入呢?

原文章由 mcdullyiu 於 08-7-4 11:58 發表


補充多句,n和k只係幼兒園和幼稚園的英文字頭,所以叫咩名係無關係的,好多幼兒園因為社署合併左去教育局,所以都改左名叫幼稚園,班別亦由n轉k, 不過課程係無變的,所以咩名根本無關係!

其實間學校好唔好,適唔 ...


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


31#
發表於 08-7-4 12:59 |只看該作者
原文章由 kiki523 於 08-7-4 12:25 發表
mcdullyiu & jackieman

我明白了,你地小朋友讀救世軍,有D同學仔轉左去兆麟,說老師
冇乜耐性及愛心,相比下想回舊校.... !!
因我正孝慮兆麟所以想多聽意見,唔該曬 !! ...


我無話st. peter 唔好,只限會係一間幼稚園, 老師商業性d,

你只要想下,老師對住小朋友得半日,仲要趕好多課程,
下午又會對住另一班小朋友, 你認為老師可分幾多心機比你個小朋友?

不過就有樣野好的, 課程深d,同埋半日制,下午仲可以去學其他野!
看看家長想要邊d野,無話只有優點無缺點的學校的!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


32#
發表於 08-7-4 13:00 |只看該作者
原文章由 prettyfish 於 08-7-4 12:45 發表
咁救世軍難唔難入呢?


難,基本上出世就要報名!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


男爵府

積分: 7447

畀面勳章


33#
發表於 08-7-4 15:53 |只看該作者
我已經遞左form申請09n1,但唔知收唔收佢囉!mouth:

原文章由 mcdullyiu 於 08-7-4 13:00 發表


難,基本上出世就要報名!


珍珠宮

積分: 37744

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


34#
發表於 08-7-4 17:13 |只看該作者
多謝你呀, 我終於明白曬喇;
其實我比較k型, 我唔要自己個女1歲, 2歲識幾千個生字, 但求佢"用腦", 知道咩叫"學習", 就ok.......

求學不是求分數~~~~


所以當我知道呢間幼稚園既理念同我想既咁似時, 我已經心郁郁想幫佢報;


原文章由 mcdullyiu 於 08-7-4 11:51 發表


不是,是因為學校根據教育局的課程來上堂,
而一般幼稚園會偷步教快d,教深d,
例如教育局叫k2先學寫字﹙真的寫字唔係畫圖﹚
但一般幼稚園k1就會有功課了!你話3歲人仔,點可能做得好?

相反,救世軍的小朋友可能學術方面現在比 ...


珍珠宮

積分: 37744

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


35#
發表於 08-7-4 17:13 |只看該作者
乜好多幼稚園會貼曬貼紙架? 我以為係裝飾黎架咋;


原文章由 mcdullyiu 於 08-7-4 11:58 發表


補充多句,n和k只係幼兒園和幼稚園的英文字頭,所以叫咩名係無關係的,好多幼兒園因為社署合併左去教育局,所以都改左名叫幼稚園,班別亦由n轉k, 不過課程係無變的,所以咩名根本無關係!

其實間學校好唔好,適唔 ...


珍珠宮

積分: 37744

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


36#
發表於 08-7-4 17:14 |只看該作者
但係我想問st peter係咪.....全英文教學?

原文章由 mcdullyiu 於 08-7-4 12:59 發表


我無話st. peter 唔好,只限會係一間幼稚園, 老師商業性d,

你只要想下,老師對住小朋友得半日,仲要趕好多課程,
下午又會對住另一班小朋友, 你認為老師可分幾多心機比你個小朋友?

不過就有樣野好的, 課程深d,同埋半 ...


珍珠宮

積分: 37744

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


37#
發表於 08-7-4 17:14 |只看該作者
出世.......我個女1月先出世....... 咁係咪應該10年讀n1???


原文章由 mcdullyiu 於 08-7-4 13:00 發表


難,基本上出世就要報名!


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


38#
發表於 08-7-4 17:45 |只看該作者
原文章由 brbaby2007 於 08-7-4 17:14 發表
出世.......我個女1月先出世....... 咁係咪應該10年讀n1???


咩年份的1月?
08年1月?
即08年9月就9個月,
09年9月就1歲9個月?
咁就要10年9月就2歲9個月

應該就係10年9月入n1
因為學卷好似只係計該年,如果你10年讀n2, 學卷唔包你的!
不過你都可以問下校長的!
如果你想早d入學,未夠2歲入學law, 不過都要讀多年n1。
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


伯爵府

積分: 18627


39#
發表於 08-7-4 18:13 |只看該作者
原文章由 mcdullyiu 於 08-7-4 12:59 發表
我無話st. peter 唔好,只限會係一間幼稚園, 老師商業性d,
你只要想下,老師對住小朋友得半日,仲要趕好多課程,
下午又會對住另一班小朋友, 你認為老師可分幾多心機比你個小朋友?
不過就有樣野好的, 課程深d,同埋半 ...


其實我貪拒有半日才報咋,救世軍要一出世排架 !


珍珠宮

積分: 37744

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


40#
發表於 08-7-4 19:12 |只看該作者
係呀, 08年1月bb......... 依家6個月only:

頭先我send左email去問, miss好快打返俾我, 好開心;

仲解答左我好多問題.....

佢話10年1月已經可以入學, (因為囡囡係大女), 我話如果咁年年唔留班咪早一年讀小學囉, 佢話係...... 我話政府唔係有規定咩? 佢又話無.....

不過佢都suggest我有機會問下校長喎;

初初佢話full左, 嚇c我, 原來係10年年頭既n1 full左....... 如果10年9月既就仲有位.......

我打算下星期同佢交form....... 以免夜長夢多囉;

原文章由 mcdullyiu 於 08-7-4 17:45 發表


咩年份的1月?
08年1月?
即08年9月就9個月,
09年9月就1歲9個月?
咁就要10年9月就2歲9個月

應該就係10年9月入n1
因為學卷好似只係計該年,如果你10年讀n2, 學卷唔包你的!
不過你都可以問下校長的!
如果你想早d入學,未夠2 ...

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo